پروفایل
وال تل
24 دی 1401 267 بازدید

 هنگام مقایسه ی تفاوت هندزفری و ایرپاد های گیمینگ با مدل های عادی چند مورد وجود دارد که اهمیت پیدا می کنند. هدفون‌های معمولی برای عملکرد کلی ساخته شده‌اند، در حالی که هدست‌های بازی سطح بالا، تجربه بازی همه‌جانبه‌تری را ارائه می‌دهند.

چند نکته کلیدی:

یک هدست با کیفیت ساخته شده برای بازی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. با این حال، آنها دارای ویژگی هایی هستند که تجربه بازی دقیق تری را ارائه می دهند، مانند فناوری صدای فراگیر.

هدفون های معمولی میکروفون داخلی ندارند و معمولاً ویژگی فراگیر مجازی را ارائه نمی دهند. اگر فناوری صدای فراگیر مهم نیست و برایتان مهم نیست که میکروفون داخلی نداشته باشید، یک جفت هدفون معمولی مناسب خواهد بود.

پیدا کردن بهترین هدست بازی برای نیازهای شما تجربه بازی لذت بخش تری را ارائه می دهد. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید کدام نوع هدفون با سبک شما مطابقت دارد.

هدست بازی چیست؟

هدست های بازی یک راه حل همه کاره برای غوطه ور شدن در بازی ها در حین چت با دوستان و هم تیمی ها هستند. آن ها هدفون های روی گوشی هستند که مجهز به میکروفون واضح هستند. معمولاً می‌توانید این هدست‌ها را تشخیص دهید زیرا بدنه حجیمی دارند و دارای نورپردازی RGB هستند.

همچنین بخوانید : معرفی بهترین هدست و هدفون های گیمینگ

یکی از ویژگی‌های کلیدی هدست‌های بازی این است که صدای فراگیر واقعی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تشخیص دهید صداها از کجا می‌آیند.

هدست‌های بازی عملکرد مناسبی در حذف نویزهای بیرونی دارند، اما کیفیت صدا یا حذف نویز مشابه هدفون‌های حذف نویز را ندارند.

چگونه بهترین هدفون را برای بازی انتخاب می کنید؟

در ابتدا، در نظر بگیرید که داشتن چه ویژگی هایی بسیار مهم است. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • آیا به یک میکروفون داخلی چند نفره نیاز دارید؟
  • آیا حذف نویز پس زمینه برای شما ضروری است؟
  • آیا صدای فراگیر بازی را بهتر می کند؟

اینها عواملی ضروری هستند که باید برای یک تجربه بازی لذت بخش در نظر بگیرید. وجود ویژگی صدای فراگیر عامل دیگری است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.

نکته

انتخاب هدست های بی سیم نگرانی از اتصالات اضافی برای سیم ها را از بین می برد.

میکروفون برای ارتباط

با هدست های بازی، میکروفون داخلی به صورت استاندارد ارائه می شود. داشتن یک میکروفون با کیفیت بالا برای تنظیمات بازی بسیار مهم است. هدفون های موسیقی معمولی دارای میکروفون اختصاصی نیستند. به همین دلیل مهم است که تفاوت بین هدفون و هدست و هندزفری های مخصوص بازی را بدانید.

این بدان معناست که اگر هدفون های معمولی را به جای یک جفت هدفون ساخته شده برای بازی انتخاب کنید، برای تجربه بهتر بازی باید یک میکروفون جداگانه خریداری کنید.

کیفیت کلی صدا

از آنجایی که هر جفت دارای کانال‌های صوتی و اهداف متفاوتی است، کیفیت صدا مهم است. هدفون های معمولی به طور کلی برای صدای با کیفیت بالاتر بهتر هستند. با این حال، یک جفت معمولی هندزفری نمی تواند همان تجربه بازی همه جانبه ای را که صدای فراگیر مجازی برای شما فراهم می کند را ارائه دهد.

اگر کیفیت کلی صدا برای یک تجربه موسیقی بهتر جذاب است، پس از یک هندزفری معمولی استفاده کنید. اگر می خواهید صداهای انفجار در بازی شما برجسته شود، از هدست های بازی با کیفیت استفاده کنید.

هدفون

محدوده قیمت موجود

هدفون های گیمینگ به دلیل ویژگی های اضافه ای که دارند به طور متوسط گران تر هستند. هنگامی که هدفون های رده بالا را با هر کدام از آنها وارد کنید، قیمت ها قابل مقایسه هستند. هدفون‌های بی‌سیم همیشه قیمت بیشتری نسبت به هدفون‌هایی دارند که کابل‌های اضافی را به تنظیمات شما اضافه می‌کنند.

همچنین بخوانید : چگونه هندزفری بی سیم را به کامپیوتر یا لپتاپ صل کنیم؟

شما برخی از ویژگی ها را با هدفون های معمولی از دست می دهید. به عنوان مثال، نخریدن یک میکروفون جداگانه یکی از ویژگی های هدفون های بازی است که باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

نوع اتصال نیز می تواند قیمت را افزایش یا کاهش دهد. مقایسه هدست گیمینگ USB با کابل صوتی 3.5 میلی متری هر گونه سردرگمی را برطرف می کند.

علاوه بر این، ممکن است تعجب کنید که آیا بلندگوها در مقابل هدست برای بازی بهتر هستند یا خیر.

هشدار

کیفیت پایین میکروفون مانع از برقراری ارتباط بین اعضای تیم در بازی های چند نفره می شود.

سوال های متداول

چه چیزی باعث می شود هدفون های با کیفیت برای بازی ارزش آن را داشته باشند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که می‌خواهید روی هدفون‌های باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید:

  • آنها دارای یک میکروفون جداشدنی برای راحتی هستند
  • هدفون گیمینگ معمولا خیلی راحت روش سر می نشینند و در طولانی مدت اذیت کننده نیستند
  • کیفیت صدای آنها به هدفون های استودیویی نزدیکتر است
  • آیا برای بازی به هدفون اختصاصی نیاز دارم؟

اینکه آیا می‌توانید از هدفون استاندارد استفاده کنید یا به انواع هدفون‌های بازی نیاز دارید، به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. کسانی که به ندرت بازی می کنند باید هدفون همه کاره تری را انتخاب کنند.

آیا انواع مختلفی از صدای فراگیر وجود دارد؟

بله، و نوع انتخابی شما فاکتورهای متعددی مانند کیفیت صدای تریبل شما را تعیین می کند. بهترین نوع هدست 7.1 کاناله است.

آمار: مشخص شد که قدرت خروجی عضلات توسط شرکت‌کنندگانی که با گوش دادن به موسیقی گرم شده بودند در مقایسه با شرکت‌کنندگانی که بدون گوش دادن به موسیقی بدن خود را گرم کرده بودند، بیشتر بود.

نتیجه گیری

هدفون های معمولی یا هدفون های صوتی، هدفون هایی هستند که برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده اند. چیزی که آنها را در درجه اول از هدفون های مخصوص بازی متمایز می کند ظاهر آنهاست.

هدف اصلی هدفون، گوش دادن به سیگنال صوتی است و ممکن است برای بسیاری از کاربران عمومی ساده و کافی باشد اما تفاوت هندزفری و ایرپاد های گیمینگ با مدل های عادی از نظر کیفیت صدا چشم گیر است.

همچنین بخوانید : تفاوت بین هدست ، هدفون ، هندزفری و ایرفون چیست؟

با این حال، وقتی صحبت از علاقه‌مندان به صدا و گیمرها می‌شود، آن‌ها تمایل دارند تا به تمام ریزه کاری‌های هدست توجه کنند. در نتیجه، سازندگان انواع مختلفی از هدست ها را برای اهداف مختلف تولید کرده اند.

نکته نهایی

حالا که تفاوت هندزفری و ایرپاد های گیمینگ با مدل های عادی را متوجه شدید، در صورتی که قصد خرید هدفون، هندزفری و ایرپاد های گیمینگ و یا ساده را دارید، می توانید در فروشگاه اینترنتی وال تل سفارش خود را ثبت کرده و از ما دریافت نمایید.

ثبت دیدگاه