پروفایل
وال تل
23 آبان 1401 81 بازدید

خاموش شدن موبایل در یک زمان نامناسب که با موبایل کارهای ضروری و مهمی دارید اصلا خوب نیست و یکی از بدترین اتفاق ها در آن زمان است. راه‌حل‌های بسیار زیادی برای شارژ کردن گوشی های آیفون وجود دارد.

پاوربانک یکی از گزینه های روی میز برای شارژ باتری آیفون در زمان نبود برق است. پاوربانک های باکیفیت بهترین گزینه برای افزایش طول عمر باتری شما هستند و به همین منظور ما بهترین پاوربانک های آیفون را گردآوری کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید در هر زمانی باتری موبایل آیفون خود را شارژ کنید.

اگرچه قیمت این پاور بانک ها نسبت به سایر پاوربانک ها بیشتر است؛ اما بعضی از پاوربانک ها با قیمت ارزان تری در دسترس افراد قرار می گیرند. این پاوربانک ها برای افرادی که می خواهند کمترین هزینه را برای شارژ موبایل آیفون خود داشته باشند گزینه مناسبی است. شما می توانید با خرید پاوربانک های معمولی موبایل تان را شارژ کنید اما انتظار یک پاور بانک عالی و ایده آل را برای شارژ سریع نداشته باشید.

معرفی بهترین پاور بانک های آیفون  

1. پاوربانک اپل مدل Infinity Lab InstantGo 5000

پاوربانک های InstantGo 5000 و InstantGo 10000 از محبوبیت زیادی برخوردارند. به طوری که با کابل لایتنینگ یکپارچه برای شارژ آسان آیفون ارائه می شوند. پاور بانک هایی که با باتری 10000 میلی آمپر ساعت هستند از قیمت بیشتری برخوردارند، این پاور بانک ها سنگین تر و حجیم تر از سایر پاور بانک ها هستند اما توانایی این را دارند که گوشی آیفون را دو بار شارژ کنند.

2. پاور بانک ایفون مدل MagSafe

اگر شما نیز از آیفون 12 یا آیفون 13 استفاده می کنید که دارای MagSafe است و همچنان دوست دارید در اکوسیستم اپل بمانید، بهتر است از پاور بانک MagSafe استفاده کنید. این پاور بانک کوچک و قابل حمل است و به گونه ای طراحی شده که به پشت گوشی آیفون شما با اتصال مغناطیسی وصل می شود.

پاور بانک برای ایفون

این پاور بانک دارای باتری 1460 میلی آمپر ساعت می باشد. 60 درصد شارژ اضافی برای iPhone 12 یا iPhone 13 یا 40 درصد شارژ اضافی برای iPhone 12 Pro Max یا iPhone 13 Pro Max کافی است. این نوع پاور بانک از سایر پاوربانک های موجود گران تر است؛ زیرا این پاوربانک فوق العاده کاربردی و قابل حمل است.

·  این پاوربانک سازگاری خوبی با مدل آیفون 12 و 13 دارد.

·  دارای طراحی باریک هستن اما از قیمت بیشتری برخورداراست.

·  دارای ظرفیت 3,000mAh, 6,000mAh, 9,000mAh می باشد.

·  دارای پورت شارژ USB-C.

 

همچنین بخوانید : بهترین پاور بانک های سامسونگ

3. پاور بانک انکر مدل  PowerCore 10,000 PD Redux

این محصول یک پاوربانک در اندازه‌ جمع و جور و مناسب است. شما می توانید دستگاه تان را دوبار شارژ کنید همچنین حمل و نقل آن بسیار راحت است. پاور بانک های Anker با طراحی زیبایی تولید شده و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشند. همچنین قابلیت شارژ سریع موبایل را دارا می باشند.

  • دارای طراحی فشرده و ظرفیت خوب
  • مجهز به دو پورت
  • زمان شارژ طولانی تری دارند.
  • وجود ظرفیت باتری 10000 میلی آمپری.
  • دارای پورت شارژ  USB-C است.

4. پاور بانک Belkin BOOSTCHARGE

بزرگترین مشکل هنگامی که باتری موبایل تان خالی می شود این است که متوجه شوید پاور بانک در دسترس شماست، اما بدون کابل است. پاور بانک های  Belkin BOOSTCHARGE این امکان را حذف کرده اند؛ زیرا دارای کابل های لایتنینگ و USB-C داخلی می باشد.

این پاوربانک از
passthrough استفاده می کند، یعنی شما می توانید آیفون خود را در حین شارژ کردن پاوربانک شارژ کنید. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک را به انتخابی عالی تبدیل می کند و طراحی جمع و جور آن برای قرار دادن در جیب یا کیف امکان پذیر می باشد.

5. پاور بانک OmniCharge Omni 20+ 20000

این برند از پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی است که با برق AC و برق DC سازگار است. دارای USB-A و USB-C می باشد و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این ایستگاه شارژ سیار مناسب افرادی است که نه تنها با آیفون بلکه با سایر دستگاه های هوشمند کار می کنند. با وجود این پاور بانک شما می توانید از آن برای تمام دستگاه های هوشمند استفاده کنید. این یک پاوربانک ایده آل برای شماست که می‌توانید همراه خود به همه جا ببرید و هنگام دسترسی نداشتن به برق آیفون یا گوشی های اندرویدی را با آن شارژ کنید.

  • توان خروجی عالی و خوب
  • با قابلیت شارژ بی سیم
  • ظرفیت باتری 20000mAh
  • پورت شارژ USB-A و USB-C
  • با قیمت گران تری عرضه می شود
  • این پاور بانک بیشتر شبیه یک شارژر موبایل است تا یک پاور بانک.

 

پاور بانک ایفون

6. پاوربانک ای دیتا P20000QCD با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک محصول شرکت ای دیتا در طراحی بسیار ظریف و جمع جور می باشد و قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع این شارژر همراه از قابلیت شارژ سریع PD و کوالکام پشتیبانی می کند. از جمله مزایای این پاوربانک می توان به شارژ همزمان سه دستگاه اشاره کرد. علاوه بر این وجود نشانگر LED میزان شارژ دستگاه را به شما اطلاع می دهد.

 همچنین بخوانید : بهترین پاور بانک های بازار 

7. پاوربانک انکر PowerCore با ظرفیت 13000 میلی آمپر

در نگاه اول شاید این محصول خیلی حجیم به نظر برسد اما می توان گفت به طرز شگفت انگیزی سبک و جمع و جور است. با این شارژر همراه به راحتی می توانید چندین بار آیفون تان را شارژ کنید. همچنین این پاوربانک می تواند آیپد شما را از صفر تا صد شارژ کند. البته محصول نام برده از شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی کند و دارای روکش ماتی است که مانع از سر خوردن آن می شود.

8. پاوربانک انکر لایت 1000 میلی آمپری

اگر به دنبال خرید یک پاور بانک عالی برای گوشی آیفون خود هستید که بتواند قابلیت شارژ بالا را ارائه دهد می توانید پاوربانک انکر را خریداری کنید. در واقع انکر لایت یکی از گزینه های پیشنهادی عالی برای شما می باشد، البته برخی از افراد می گویند که این دستگاه در مقابل شارژرهای همراه دیگر ضخامت بیشتری دارد؛ اما باید بگوییم که ضخامت آن خوب و نازک است. به دلیل امکاناتی که محصول ارائه می دهد می توان آن را در لیست بهترین ها قرار داد. برای شارژ کردن موبایل خود، باید از کابل USB_c استفاده کنید. البته کابل برای ورودی پاوربانک بوده و برای خروجی آن هیچ گونه کابلی تعبیه نشده است.

9. پاوربانک LinearFlux Hypercharger Pro

اگر قصد خرید یک پاوربانک جمع و جور با اندازه مناسب را دارید می توانید پاوربانک LinearFlux Hypercharger Pro را انتخاب و خریداری کنید. این دستگاه یک کابل USB و یک کابل تایپ سی دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی گوشی تان را شارژ کنید. این محصول چند سالی است که تولید شده و به همین دلیل قیمت مناسبی هم دارد.

10. پاوربانک آکی مدل PB_N83 Mini

یکی دیگر از پاوربانک های موجود در بازار پاوربانک آکی مدل PB_N83 Mini است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. ظرفیت باتری این محصول 10000 میلی آمپر بر ساعت است و می تواند مدت زیادی گوشی شما را شارژ کند و دیگر بابت از بین رفتن باتری نگران نباشید. شما می توانید این محصول را در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار دهید و همه جا حمل کنید.

کدام پاور بانک بهتر است؟

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت یا 20000 میلی آمپر ساعت؟ اگر در انتخاب و خرید این دو نوع پاور بانک دو دل هستید باید بگوییم شما می‌توانید پاوربانک های قابل حمل کوچک‌تری با ظرفیت‌های 5000 و 10000 میلی‌آمپر ساعتی تهیه کنید، اما اگر پاوربانک با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت را می پسندید می توانید آن بخرید؛ زیرا این پاوربانک ها عمر بیشتری دارند و شما می توانید چندین بار دستگاهتان را شارژ کنید.

بهترین ظرفیت پاوربانک کدام است؟

بهترین ظرفیت برای یک پاوربانک به نیاز افراد بستگی دارد؛ زیرا استفاده روزانه افراد از تلفن همراه متفاوت است. افرادی هستند که موبایل هوشمند خود را تنها یک بار در روز شارژ می کنند و افرادی هستند که نیاز به شارژ بیشتری دارند هنگام خرید پاوربانک باید نگاهی به پاوربانک های 3000 تا 5000 میلی آمپر ساعتی بیندازید که این ها پاوربانک های قابل حملی هستند که با طراحی عالی و زیبا در دسترس شما قرار می گیرند. البته پاور بانک با ظرفیت 7000-10000 میلی آمپر گزینه ای خوبی است که کاربران می توانند خریداری کنند؛ اما اگر گاه به گاه موبایل خود را شارژ می کنید پاوربانک های با منبع تغذیه فشرده‌تر و ظرفیت پایین‌تر مناسب شما است. البته باید به خاطر داشته باشید که نمی توانید چند دستگاه متعدد را شارژ کنید و به پاور بانکی با ظرفیت بیشتری نیاز دارید.

همچنین بخوانید : پاور بانک های مناسب برای گوشی شیائومی

کاربرد پاور بانک ها

پاور بانک در واقع یک شارژر قابل حمل می باشد؛ و برای شارژ مجدد دستگاه های هوشمند اندروید یا آیفون شما در زمانی که به پریز برق دسترسی ندارید طراحی شده اند. این پاور بانک ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند از دستگاه‌های باریک و جیبی گرفته تا پاوربانک‌های بزرگ‌تر و با ظرفیت بالاتر، می‌توان از آن ها برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و غیره نیز استفاده کرد. البته برخی موارد سبب آسیب رسیدن به پاور بانک می شود که بهتر است آن ها رعایت کنید. سعی کنید از شارژ کردن طولانی پاوربانک ها اجتناب کنید، زیرا این کار باعث داغ شدن بیش از حد پاور بانک می شود. شارژ بیش از حد یک پاوربانک لیتیوم یونی بی کیفیت می تواند باعث انفجار باتری پاور بانک شود.

بهترین پاور بانک ایفون

به علاوه وجود ولتاژ نامناسب در پاور بانک ها باعث ایجاد مشکلاتی در آن ها می شود. ولتاژ ایده آل برای شارژ گوشی و پاور بانک ها 5 ولت است. اگر هر پاوربانکی ولتاژ 4.2 ولت یا کمتر بدهد باتری شما را به جای شارژ کردن خالی می کند. همچنین از اتصال کوتاه مدت اجتناب کنید و پاور بانک خود را از اشیاء فلزی مانند سکه، گیره کاغذ و کلید دور نگه دارید. حتما پاوربانک را در جای خشک و خنک نگهداری کنید قرار دادن در مکان مرطوب و خیس باعث می شود باتری با مشکل مواجه شده و باعث آسیب رسیدن به باتری پاور بانک شود.

چگونه متوجه شویم پاور بانک آسیب دیده است؟

هنگامی که متوجه شدید پاور بانک شما کار نمی کند و پوسته خارجی آن آسیب دیده یا ترک خورده است و تفاوت دما وجود دارد یا پاوربانک در حین شارژ شدن به طور غیرعادی داغ می شود باید بدانید که پاوربانک خراب است. علاوه بر این اگر چراغ های LED پاور بانک به طور غیر عادی روشن و خاموش شده و چشمک می زنند. بابد بدانید که پاور بانک آسیب دیده و با مشکل روبرو شده است. وقتی ولتاژ نامناسب باشد، منجر به گرم شدن بیش از حد باتری پاور بانک می شود و سپس پاوربانک آتش می گیرد و منفجر می شود.

تفاوت بین پاور بانک ها

هر پاوربانک ظرفیت مخصوص به خود را دارد و این نشان دهنده این است که وسایل الکترونیکی و هوشمند شما تا چه حد می توانند با پاور بانک شما شارژ شوند؛ بنابراین یک پاوربانک با ظرفیت بیشتر (mAh) در مقایسه با یک پاور بانک با ظرفیت کمتر می‌تواند دستگاه‌های شما را بیشتر و همچنین سریع تر از زمانی که انتظار داشتید شارژ کند.

هنگام خرید و تهیه پاور بانک برای موبایل هوشمند خود بهتر است آن ها را مطابق با نیاز باتری انتخاب کنید که ولتاژ آن کم یا زیاد نباشد و به باتری آسیبی نرسد. همچنین می توانید پاوربانک هایی را انتخاب کنید که از 2000 میلی آمپر ساعت تا 10000 یا حتی 12000 میلی آمپر ساعت وجود دارند.

هرچه اعداد آمپر پاوربانک ها بزرگتر باشد به معنای قدرت بیشتر آن هاست. این یعنی با وجود یک پاور بانک با آمپر بالاتر گوشی هوشمند شما سریع و زودتر شارژ می شود و چندین بار شما می توانید باتری خود را شارژ کنید. برای شارژ موبایل آیفون باید پاوربانکی با ظرفیت حداقل 20000 میلی‌آمپر ساعت انتخاب کنید.

به طوری که میانگین 8000 میلی آمپر ساعت برای لپ تاپ ها مناسب است. هنگام خریداری پاوربانک ها توجه داشته باشید یک پاور بانک عالی همیشه باید بیشتر از ظرفیت مورد نیاز گوشی شما باشد. به طور مثال یک پاوربانک 2200 میلی آمپر ساعتی قادر به شارژ کامل گوشی با 3000 میلی آمپر ساعت نیست. به همین ترتیب یک پاوربانک با 6000 میلی آمپر ساعت می تواند گوشی شما را دو بار به طور کامل شارژ کند.

همچنین بخوانید : معرفی پاور بانک های شیائومی

جمع بندی

به طور کلی پاور بانک ها برای زمانی که شما نیاز فوری به شارژ مجدد موبایل یا دستگاه های هوشمند دارید و پریز برق در دسترس شما نیست مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که برخی از پاور بانک ها کیفیت خوبی ندارند و سبب آسیب رسیدن به گوشی هوشمند می شوند برخی از آن ها کیفیت مطلوبی داشته و می توانید موبایل آیفون را توسط آن ها شارژ کنید. در واقع اکثر پاور بانک ها ایمن هستند و مانند شارژرهای معمولی موبایل های هوشمند عمل می کنند.

آیفون های نسل جدید قابلیت های فراوانی دارند و بیشتر آن ها از ویژگی هایی مانند شارژ سریع، شارژ مغناطیسی و شارژ بی سیم بهرمند هستند. ابتدا قبل از خرید پاوربانک به امکاناتی که ارائه می دهد دقت کنید. برندهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که از بین این برندها (شیائومی، سیلیکون، ای دیتا، انکر) می توانید یکی را انتخاب کنید.ما برای شما در فروشگاه اینترنتی وال تل محصولی با کیفیت و قیمت روز را پیشنهاد میدهیم.

ثبت دیدگاه