Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
معرفی بهترین مودم اینترنت مخابرات - وال تل
پروفایل
وال تل
16 آذر 1401 343 بازدید

بهترین مودم اینترنت مخابرات کدامند؟

این روزها همه گیر شدن فضای مجازی و افزایش کاربران آن باعث ایجاد دغدغه و طرح سوال هایی همچون نحوه انتخاب بهترین مودم اینترنت مخابرات توسط بسیاری از افراد شده است.

متاسفانه شایعه ها و همچنین عدم توضیح کافی توسط برخی از فروشندگان باعث سردرگمی بسیاری از افراد هنگام خرید مودم ها شده و باعث می شود در نهایت بسیاری از افراد با این سوال تنها بمانند که بهترین مودم مخابرات کدومه و از کجا اقدام به خرید کنند؟

هنگام خرید مودم به چه نکاتی دقت کنیم؟

در اینجا به برخی از نکات که هر خریداری بایستی پیش از تهیه مودم از آن ها آگاه باشد خواهیم پرداخت. یکی از رایج ترین اشتباهات کاربران این است که برای استفاده از اینترنت مخابرات بایستی حتما از دفاتر رسمی آن اقدام به تهیه مودم کرد و یا لزوما تنها مدل هایی که مخابرات در دفاتر ارائه می دهد اقدام به انتخاب کنند.

نکته مهمی که هر کاربر باید پیش از انتخاب خود به آن آگاه باشد این است که ابتدا بایستی از نوع استفاده و نیاز خود آگاه باشد و به طور کل تعداد اتصال و یا نوع اتصال از نوع با سیم و کابل یا بی سیم خود را ارزیابی کند. میزان بودجه، پوشش اوپراتور و پهنای باندی که در اختیار کاربران می گذارد نیز از جمله عوامل تعیین کننده در انتخاب نهایی کاربران باید قرار گیرد.

پیش از تهیه مودم ها برای استفاده از اینترنت مخابرات باید توجه داشت که مخابرات در واقع سه نوع اینترنت را در اختیار کاربران قرار می دهد. هر یک از این سه مدل که شامل ADSL و VDSL و FTTH می شوند دارای ویژگی های خاص خود بوده و کاربری متفاوتی با یکدیگر دارند که بسته به نیاز کاربر بایستی نسبت به انتخاب آن ها اقدام کرد.

همچین بخوانید : تفاوت های مودم ADSL با VDSL

در نهایت بر اساس تفاوت نوع انتظارات و نیازهای کاربری متفاوت به معرفی برخی از رایج ترین و بهترین مودم های  ADSLتحت پوشش مخابرات خواهیم پرداخت.

 

راهنمای خرید مودم ADSL - وال تل

 

مودم روتر بی سیم ADSL2+  تی پی لینک مدل W8961N

همواره یکی از برندهای پیشرو در تولید مودم های جهان برند تی پی لینک بوده و می توان گفت یکی از بهترین گزینه های تحت پوشش مخابرات مودم روتر جدید این کمپانی یعنی W8961N می باشد که تحت پوشش اینترنت ADSL2+  عملکردی ایده آل دارد. این دستگاه یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار ایران برای مصارف خانگی و یا دفاتر کوچک با حداکثر 4 کاربر می باشد.

نوع اتصال این دستگاه از نوع ADSL2+  بوده و با ارائه پینگ پایین و سرعت اتصال وایرلس 300 مگابیت بر ثانیه جوابگوی نیاز کاربران خود می باشد. این مودم با بهره مندی از 2 عدد آنتن مخصوص اتصال بی سیم، 4 عدد پورت با نوع اتصال باسیم  و همچنین 1 عدد ورودی از نوع RJ_11 برای اتصال به خط تلفن و اینترنت مخابرات گزینه ایده آل به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های این مدل می توان به مواردی همچون بهره مندی از فناوری نسل سوم استانداردهای بی سیم یا همان سری N، دارا بودن دو آنتن ثابت و با کیفیت، امکان کنترل پهنای باند توسط کاربر، ابعاد و کیفیت ساخت مناسب و قیمت منطقی آن اشاره کرد که این مدل را در لیست بهترین مودم بی سیم خانگی قرار می دهد.

همچنین بخوانید: نحوه اتصال مودم با سیم و بدون سیم

مودم روتر ADSL2+ بی سیم N300 تی پی لینک مدل  TD_W8961N_V1

این مودم روتر نیز یکی دیگر از ایده آل ترین مدل های شرکت تی پی لینک  برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک می باشد که در لیست بهترین مودم اینترنت مخابرات قرار می گیرد. تفاوت کلیدی این مودم نسبت به مدل معرفی شده فوق، برخورداری از 4 درگاه شبکه از نوع LAN می باشد.

از دیگر امکانات کلیدی این مدل می توان به مواردی همچون قابلیت رمزگذاری WPA-PSK و WPA2-PSK، وجود چراغ های LED و همچنین وجود شیارهایی بر روی قسمت فوقانی این دستگاه برای عبور جریان هوا و خنک ماندن آن می باشد.

مودم روتر ADSL2+ بی سیم N150 تی پی لینک مدل  TD_W8901N_V1

مودم روتر تی پی لینک مدل  TD_W8901N_V1 یکی دیگر از گزینه های ایده آل در جهت مصارف خانگی و دفاتر کوچک می باشد. این دستگاه کوچک نیز دارای چهار پورت شبکه LAN یا همان RJ-45 می باشد. از جمله تفاوت های این مدل با دو مورد ذکر شده پیشین می توان به برخورداری از یک آنتن قدرتمند 5 دسی بلی برای اتصال بی سیم و حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه اشاره نمود.

آنتن های این مدل نیز از نوع ثابت بوده و نسبت به 2 نوع ذکر شده ارائه دهنده برد آنتن کمتری می باشد؛ اما با توجه به قیمت این محصول، یکی از ایده آل ترین گزینه های رایج برای استفاده از اینترنت مخابرات می باشد.

 

مودم روتر ADSL2+ بی سیم N150 تی پی لینک مدل  TD_W8901N_V1

 

مودم روتر ADSL2+ بی سیم N300 مدل DSL_240U از شرکت دی لینک

یکی دیگر از بهترین و مطرح ترین کمپانی های تولید کننده مودم که با برند تجاری D-link شناخته می شود کاندید بعدی در انتخاب مودم برای انواع مصارف می باشد. مدل DSL_240U این شرکت همانند موارد قبلی با بهره مندی از امکان روتر و پشتیبانی از اتصال ADSL2+ گزینه ایده آل دیگری برای اتصال به اینترنت مخابرات می باشد.

از جمله ویژگی های کلیدی این مودم می توان به مواردی همچون مجهز بودن به دو آنتن قدرتمند 5 دسی بلی، پشتیبانی از حداکثر سرعت 300 مگابایت در ثانیه، ارائه 4 پورت شبکه از نوع کابلی و بی سیم به منظور استفاده و اتصال با کامپیوتر، لپتاپ و تلفن همراه و همچنین برخورداری از پورت های LAN چهار مگابیتی نام برد.

مودم روتر ADSL2+ بی سیم N300 مدل DSL_124 از شرکت دی لینک

برخورداری از ظاهری شکیل و با کیفیت، برد آنتن مناسب و همچنین تجهیز این محصول به وی پی ان PPTP/IPSec/L2TP  از جمله ویژگی های کلیدی این محصول میان رده به شمار می رود. این دستگاه به عنوان یک محصول میان رده با بهره مندی از امکاناتی همچون پشتیبانی از IPv6، امنیت شبکه قابل اطمینان و ارائه سرعت 54 مگابیت بر ثانیه تا 300 مگابیت بر ثانیه بسته به نوع استفاده از استاندارد 802,11g  و 802,11n  یک گزینه انتخاب ایده آل برای کاربران به شمار می رود.

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224

در میان مودم های تحت پوشش VDSL2 و ADSL2+ که تحت پوشش اینترنت مخابرات نیز می باشند، یکی از ایده آل ترین محصولات مودم روتر مدل DSL-224 New  کمپانی دی لینک می باشد. بدنه مستحکم و کیفیت ساخت بالا، برخورداری از دو آنتن، چهار پورت اترنت RJ-45 این مودم را به یک گزینه ایده آل برای انواع کاربری تبدیل ساخته است.

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL برند زایکسل مدل  VMG5301_T20A

یکی از محصولات پرطرفدار شرکت زایکسل مودم VMG5301_T20A بوده که با قابلیت اتصالADSL2+  و VDSL2 و بهره مندی از رابط های پورت RJ11 و اترنت کیفیت و سرعت اتصال لازم انواع کاربری را ارائه می دهد.

اگر به دنبال بهره گیری از کیفیت اتصال و پهنای باند و پینگ کمتری برای اتصال به اینترنت هستید این محصول می تواند انتخاب خوبی برای انتخاب شما باشد.

از جمله امکانات کلیدی این محصول برخورداری آن از 2 آنتن تقویت شده با قدرت 5 دسی بل، امکانات ارتباطی و امنیتی بسیار خوب، قابلیت رمزگذاری بی سیم، سازگاری با ISP و همچنین وجود چراغ های LED  می باشند.

 

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL برند زایکسل مدل  VMG5301_T20A

 

مودم روتر ADSL2  پلاس نتربیت مدل نتنزا 2740U

در میان مودم های رایج در بازار یکی دیگر از مودم های ایده آل برای بهره مندی از اینترنت مخابرات مودم روتر شرکت نتربیت مدل نتنزا می باشد. کمپانی نتربیت نیز اخیرا به دلیل ارائه کیفیت ساخت بالا و تنوع محصولات خود سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است.

مدل نتنزا از این کمپانی نیز با برخورداری از سرعت اتصال 300 مگابیت در ثانیه، امنیت بالا، سهولت اتصال، پشتیبانی از ADSL و ADSL2 پلاس، کیفیت ساخت مناسب و زیبا، برخورداری از دو آنتن و همچنین چراغ های LED می تواند پاسخگوی نیاز انواع کاربری باشد.

برخورداری از دکمه های پاور، روشن خاموش وایفای، WPS و کلید ریست نیز از جمله مزایای این مودم پیشرفته می باشد.

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

مدل ND-4230NU یکی دیگراز محصولات پرطرفدار و اقتصادی برند نتربیت می باشد که با برخورداری از قابلیت USB شیرینگ و ارائه سرعت حداکثر 300 مگابیت در ثانیه گزینه ای ایده آل برای کاربران با مصرف خانگی به شمار می آید.

سایر ویژگی های کلیدی این محصول چند کاره نیز شامل قابلیت روتر، سوئیچ شبکه، پشتیبانی از ADSL2 پلاس، پشتبانی از IPTV، بهره مندی از سه پورت LAN و یک پورت WAN/LAN، دو آنتن خارجی با آنتن دهی قدرتمند، برخورداری از کلیدهای Reset، WPS، WLAN و پاور و همچنین برخورداری از نشانگرهای LED می باشد.

مودم تی پی لینک مدل  TD-w9960

یکی دیگر از محصولات کاربردی در لیست بهترین مودم های اینترنت مخابرات مودم TD-w9960 تی پی لینک می باشد. این دستگاه زیبا با داشتن سرعت بالا، مجهز بودن به تکنولوژی VDSL و قدرت آنتن دهی بالا با بهره گیری از دو آنتن ثابت با قدرت 5 دسی بل  دارای جذابیت و کاربردهای متعددی برای مصارف خانگی می باشد.

مدیریت آسان اینترنت، برخورداری از 2 آنتن خارجی قدرتمند، اتصال سریع و آسان، برخورداری از کلیدهای مختلف مانند Reset و WPS و پاور، تعبیه سه پورت اترنت RJ-45 و یک رابط RJ-11 این محصول را به یک انتخاب ایده آل برای کاربران تبدیل ساخته است.ما برای شما در فروشگاه اینترنتی وال تل محصولی با کیفیت و قیمت روز را پیشنهاد میدهید

بهترین کابل تلفن برای اینترنت 

ثبت دیدگاه