پروفایل

بهترین هدست انکر برای موسیقی

خرید بهترین هدست انکر برای موسیقی به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید از محصولاتی با کیفیت بالا جهت گوش دادن به پادکست و آهنگ‌ های مورد علاقه خود بهره‌ مند شوید. برند انکر در چند سال اخیر توانسته انواع هندزفری و هدست را با کیفیت بالا و قیمت عالی روانه بازار کند. محصولاتی که توسط این برند روانه بازار می‌ شوند از جدیدترین امکانات بهره می‌ برند. در کنار انواع هندزفری و هدفون بلوتوثی انکر که می‌ توانند برای مکالمه انتخابی عالی باشند، هدست های این برند نیز دارای کیفیت فوق العاده ای بوده که گوش دادن به موسیقی را برای شما لذت بخش خواهند کرد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین هندزفری انکر برای موسیقی و محصولات ارائه شده توسط این برند بپردازیم.

مشخصات هدست های انکر

انواع هندزفری و هدست انکر که در اختیار شما قرار می‌ گیرند دارای طراحی ارگونومیک هستند. به همین علت هنگام قرار گرفتن بر روی گوش به هیچ عنوان موجب آزار شما نخواهند شد. محصولات ارائه شده توسط این برند دارای باتری قوی بوده و با فناوری‌ هایی مانند حذف نویز در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند. این برند در طراحی نیز به هیچ عنوان کم کاری نکرده و انواع هدست را در رنگ بندی‌ های متنوع و با ظاهر جذاب روانه بازار می‌ کند.

بهترین هدست انکر برای موسیقی کدام است؟

معرفی بهترین هدست انکر برای موسیقی از میان محصولات ارائه شده توسط این برند کاری دشوار است. در عین حال ما تلاش کرده‌ ایم بهترین گزینه‌ های ارائه شده توسط این برند را به شما معرفی کنیم.

هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q30

اگر قصد خرید بهترین هدست انکر برای موسیقی را دارید، توصیه ما به شما بررسی مدل Life Q30 است. محصولی با طراحی عالی و کیفیت ساخت بالا که می‌ تواند نیازهای شما را به خوبی پاسخ دهد. طراحی و ساخت این هدفون به گونه‌ ای صورت گرفته که هم با کابل AUX و هم با بلوتوث می‌ توان آن را به گوشی‌ های موبایل وصل کرد. این هدفون بلوتوثی از قابلیت‌ هایی مانند ANC بهره می‌ برد. هنگام روشن کردن این ویژگی شارژ هدفون به میزان قابل توجهی تا ۴۰ ساعت نیز ماندگاری خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌ های هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q30 می‌ توان به بهره‌ مندی از فناوری Bassup اشاره نمود. این هدفون به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تنظیمات از پیش تهیه شده را انتخاب نمایید. وزن این هدفون نیز ۲۶۰ گرم است. بر اساس سبک موسیقی این امکان را دارید که از قابلیت تنظیمات اکولایزر گرافیکی استفاده کرده و صدای هدفون را مطابق با میل خود تنظیم کنید. تنها با ۵ دقیقه شارژ کردن این هدفون تا ۴ ساعت امکان استفاده از آن وجود دارد. طراحی زیبا و ساده را می‌ توان یک ویژگی دیگر این محصول نام برد. قیمت هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q30 نیز با وجود امکانات مناسبی که دارد بسیار عالی است.

هدست بلوتوثی انکر مدل Life 2 Neo

اگر قصد خرید بهترین هدست انکر برای موسیقی را دارید و دنبال گزینه ای با قیمت اقتصادی هستید، هدست بلوتوثی انکر مدل Life 2 Neo را به شما پیشنهاد می‌ دهیم. این محصول که توسط شرکت چینی ارائه شده دارای طراحی کاربرپسند است. یک نشانگر ال ای دی بر روی هدست بلوتوثی انکر مدل Life 2 Neo مشاهده می‌ کنید. در صورت استفاده عمر باتری هدست بلوتوثی انکر مدل Life 2 Neo حدود 60 ساعت است. با این حال در حالت استند بای عمر باتری این هدست به ۴۰۰ ساعت می‌ رسد. یادآور می‌ شویم برای شارژ کردن این هدفون سه ساعت زمان نیاز دارید تا باتری لیتیوم پلیمری ۶۸۰ میلی آمپر ساعت آن را شارژ نمایید. یک میکروفون قوی بر روی این هدست بلوتوثی قرار گرفته تا صدا را بتوانید با وضوح عالی به طرف مقابل ارسال نمایید. سایز درایورهای این هدست ۴۰ میلیمتر است. با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ امکان وصل کردن هدست بلوتوثی انکر مدل Life 2 Neo به تجهیزات دیگر وجود دارد. وزن این هدست نیز نسبتا مناسب بوده و هنگام استفاده طولانی مدت شما را آزار نخواهد داد.

هدفون بلوتوثی انکر مدل Space One A3035

گزینه بعدی که می‌ تواند به عنوان بهترین هدفون انکر برای موسیقی معرفی شود، هدفون بلوتوثی انکر مدل Space One A3035 است. یک هدفون بی‌ نظیر با جدیدترین فناوری‌ ها که صدا را با کیفیت فوق العاده به گوش شما خواهد رساند. این هدفون بلوتوثی را با بلوتوث نسخه ۵.۳ می‌ توانید به تجهیزات دیگر متصل کنید. هنگامی که فناوری حذف نویز را فعال می‌ کنید ظرفیت باتری ۴۰ ساعت است. با این حال با خاموش کردن این ویژگی ظرفیت باتری تا ۵۵ ساعت افزایش می‌ یابد. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده است هدفون بلوتوثی انکر مدل Space One A3035 به عنوان یکی از بهترین هندزفری ها برای موسیقی خود را معرفی نماید، بهره‌ مندی از گواهینامه IPX4 به شمار می‌ رود. این گواهینامه نشان می‌ دهد که محصول ارائه شده در برابر تعریق و آب، مقاومت بالایی دارد. به لطف بهره‌ مندی از درایورهای ۴۰ میلیمتری و همچنین استفاده از کدک LDAC، صدا را با وضوح و عمق بی‌ نظیر به گوش خواهید شنید. صدایی که از این هدفون بلوتوثی می‌ شنوید دارای بیس قوی است. با توجه به اینکه هدفون بلوتوثی انکر مدل Space One A3035 دارای فناوری حذف نویز فعال بوده، هنگام روشن کردن آن تجربه شنیداری به مراتب بهتری برای شما رقم زده می‌ شود. به همین علت می‌ توانید حتی در محیط‌ های پر سر و صدا نیز بدون هیچ نگرانی به موسیقی خود گوش دهید.

هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q45

آخرین گزینه که می‌ تواند بهترین هدست انجر برای موسیقی در بازار شناخته شود، هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q45 است. یک هدست بلوتوثی با طراحی بی‌ نظیر و رنگ جذاب که برای تکمیل استایل شما گزینه ای ایده‌ آل به شمار می‌ رود. هم با استفاده از سیم و هم با اتصال بیسیم می‌ توانید این هدفون را به تجهیزات دیگر متصل کنید. هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q45 از بلوتوث نسخه ۵.۳ بهره‌ مند شده است. سایز درایور این هدست بلوتوثی ۴۰ میلی‌ متر بوده و با وزن عالی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. این هدفون بلوتوثی بر روی ویژگی‌ های مختلفی تمرکز دارد. به عنوان مثال به لطف بهره‌ گیری از قابلیت حذف نویز فعال صدا را با کیفیت فوق العاده به گوش خواهید شنید. به لطف بهره‌ گیری از کدک LADC به راحتی می‌ توانید صدای با کیفیت بالا را استریم کرده و از گزینه ای ایده‌ آل برای دستگاه‌ های اندرویدی خود بهره‌ مند شوید. هنگام فعال بودن تمام ویژگی‌ ها عمر باتری این هدفون به ۳۷ ساعت می‌ رسد. جالب است بدانید که پس از ۵ دقیقه شارژ کردن هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q45 تا ۴ ساعت امکان استفاده از آن وجود دارد. فراموش نکنید که با اپلیکیشن SoundCore این امکان را خواهید داشت تا به دلخواه بتوانید تجربه شنیداری خود را تنظیم کرده و از کیفیت بالای هدست بلوتوثی انکر مدل Life Q45 بهره ببرید. اپلیکیشن مورد نظر امکان تنظیم اکولایزر را برای شما فراهم کرده است. علاوه بر این می‌ توانید از بین پروفایل های صوتی مختلف گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

جهت خرید بهترین هندزفری انکر برای موسیقی گزینه‌ های متعددی پیش روی شما قرار دارند. ما در فروشگاه اینترنتی وال تل محصولات این برند را با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده‌ ایم.

 

ثبت دیدگاه