پروفایل

همستر کامبت همچنان رکوردها را جابجا می‌ کند

کمتر از سه ماه پیش یک بازی کریپتویی رونمایی شد ولی هنوز رکورد کنی‌ های همستر کامبت همچنان ادامه دارد. طبق اعلام مدیرعامل تلگرام، پاول دوروف، در مدت زمان کمتر از سه ماه همستر کامبت توانست تعداد کاربران خود را به حدود ۲۴۰ میلیون نفر برساند. این رکورد چشمگیر بدون تردید تا سال‌ ها دست نخورده باقی خواهد ماند. پس از آنکه نات کوین توانست سودآوری نسبتا مناسبی برای کاربران داشته باشد و با عرضه همستر کامبت شایعاتی در خصوص قیمت گذاری این منتشر شد، بسیاری از کاربران مجددا به سراغ نصب و راه‌ اندازی اپلیکیشن تلگرام رفتند هم اکنون همستر کامبد می‌ تواند خود را به عنوان محبوب‌ ترین بازی کریپتویی معرفی کند.

مدیرعامل تلگرام بر این باور است که ایردراپ همستر کامبت امروزه توانسته به یک پدیده اینترنتی فوق العاده تبدیل شود. تمام صحبت‌ ها در خصوص تلگرام به این ایردراپ مرتبط است.

آیا همستر کامبت در گینس ثبت می‌ شود؟

موفقیت‌ های همستر کامبت به گونه‌ ای هستند که به احتمال فراوان نام این بازی کریپتویی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت خواهد رسید. پس از آنکه در کمتر از ۷۰ روز این بازی کریپتویی توانست به مرز ۱۰۰ میلیون کاربر برسد، بسیاری از افراد بر این باور بودند که این رکورد ارتقا نخواهد یافت. با این حال هرچه که به جلوتر می‌ رویم تعداد کاربران این بازی کریپتویی بیشتر می‌ شود. جالب است بدانید که در برخی از روزها بین ۴ تا ۵ میلیون کاربر جدید نیز وارد این بازی کریپتویی می‌ شوند.

پس از آنکه بازی موبایلی پوکمون گو در سال ۲۰۱۶ توانست به مرز ۱۵۰ میلیون کاربر در ۳۳ روز برسد، بسیاری از توسعه دهندگان بازی‌ها و اپلیکیشن ها به دنبال آن بودند که این رکورد را جابجا کنند. تا تابستان ۲۰۲۳ این رکورد پابرجا بود. با این حال در تابستان سال ۲۰۲۳ پس از آنکه شبکه اجتماعی تردز به عنوان رقیب متا برای ایکس انتشار یافت، در کمتر از ۶ روز توانست به این تعداد کاربر برسد. اکنون بازی همستر کامبت که فعالیت خود را بر بستر تلگرام انجام می‌ دهد به راحتی توانسته رکوردها را جابجا کند.

نظرات در خصوص همستر کامبت

یکی از بنیانگذاران متاورس یعنی سباستین بورگت اعلام کرده که سرعت رشد بازی‌ های تلگرامی به حدی بالا است که در چند سال آینده می‌ توانند حرف نخست را در شبکه‌ های اجتماعی بزنند. تعداد بازیکنان همستر کامبت با توجه به مکانیزم هایی که برای درگیر کردن کاربران در آن وجود دارد به شکل تصاعدی در حال افزایش است. هدف از انجام این بازی مدیریت استراتژیک داده‌ ها بوده و باید بتوانید تعداد سکه‌ ها و پروفیت ساعتی خود را افزایش دهید.

در عین حال مدیرعامل تلگرام نیز در بخشی از بیانات خود اعلام کرده که موج جدیدی از مینی اپ‌ های تلگرامی می‌ توانند به سرعت انتشار یابند. رشد شگفت‌ انگیزی که بازی همستر کامبت در چند ماه اخیر داشته سبب شده است که فضا برای بالا بردن استقبال از مینی اپ‌ های تلگرام نیز بهبود یابد. علاوه بر این مدیرعامل تلگرام در انتهای پیام خود بیان کرده مزایای این بلاک چین به میلیون‌ ها نفر در سراسر جهان خواهند رسید. به احتمال فراوان ما شاهد ورود به عصر جدیدی هستیم.

 

ثبت دیدگاه