پروفایل

گوشی سامسونگ گلکسی A35 را بخریم یا نه؟

گوشی گلکسی A35 از جمله میان رده‌ های ارائه شده توسط سامسونگ بوده که در چند ماه اخیر توانسته نگاه کاربران را به خود جلب کند. مطابق روال هر ساله سامسونگ در سال ۲۰۲۴ نیز تصمیم گرفت که میان رده‌ های خود را بروزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از این محصولات گوشی گلکسی A35 بوده که پس از موفقیت در فروش گوشی A34، سامسونگ تصمیم گرفت آن را در اختیار کاربران بگذارد. انتظارها بر این بوده که به واسطه ویژگی‌ های کاربر پسند Galaxy A34 و عملکرد قابل قبولی که داشت تقاضا برای خرید گلکسی A35 نیز بالا باشد. ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ ایم به دلایل خرید گوشی گلکسی A35 و همچنین دلایلی برای نخریدن آن اشاره کنیم.

طراحی جذاب a35

یکی از ویژگی‌ هایی که سبب شده است گوشی A35 نگاه کاربران را به خود جلب کند، طراحی جذاب آن است. این گوشی علی رغم قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از طراحی کاربرپسندی بهره می‌ برد. سامسونگ تلاش کرده به مانند همیشه از زبان طراحی آشنای خود استفاده کرده و یک میان رده اقتصادی با ظاهر مدرن در اختیار کاربران بگذارد. این میان رده از سامسونگ با لبه‌ های مربعی شکل و با انحنای کوچک به گونه‌ ای طراحی شده‌ است که خیلی ساده درون دست کاربران قرار خواهند گرفت. به احتمال فراوان این مدل طراحی برای کاربران بسیار کاربردی است. شاید از نظر ضخامت میان رده ارائه شده توسط سامسونگ تفاوتی با نسخه قبلی نداشته باشد. با این حالت از نظر اندازه قد با افزایش این فاکتور مواجه هستیم. وزن این گوشی ۲۰۹ گرم بوده و قاب پشتی آن به هیچ عنوان اثر انگشت و لکه‌ های چربی را جذب نمی‌ کند. از نظر رنگبندی نیز با یک گوشی زیبا مواجه هستیم. سامسونگ این میان رده خود را با حاشیه‌ های نسبتا کم در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. دوربین سلفی گوشی نیز در یک حفره جای گرفته است.

نمایشگر فوق العاده با کیفیت ۱۲۰ هرتزی

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که می‌ تواند خرید گوشی گلکسی A35 را برای کاربران جذاب‌ تر کند، بهره‌ مندی از صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت است. سامسونگ یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی را ترجیح داده برای این گوشی انتخاب کند. نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و با پنل سوپر امولد که عملکردی ایده‌ آل در مقایسه با سایر گوشی‌ های هم‌ رده دارد. از جمله مشخصات فنی دیگر صفحه نمایش این گوشی می‌ توان به رزولوشن عالی و همچنین حداکثر روشنایی 1000 نیت اشاره کرد. یادآور می‌ شویم این گوشی از نمایشگر همیشه روشن نیز بهره می‌ برد.

باتری با ظرفیت مناسب و شارژدهی طولانی A35

فاکتور بعدی سبب شده است ما خرید گوشی A35 را پیشنهاد دهیم، بهره‌ مندی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. در استفاده معمولی باتری این ساعت تا بیش از یک روز می‌ تواند شما را همراهی کند. اگر استفاده سنگین از این گوشی داشته باشید، نیاز به شارژ کردن آن پس از گذشت حدود یک روز خواهید داشت. کاربرانی که نسبت به مصرف شارژ گوشی حساسیت بالایی دارند، می‌ توانند به سراغ خرید این میان رده بروند.

پشتیبانی 5 ساله از آپدیت های امنیتی و 5 ساله از سیستم عامل

ویژگی مهم بعدی که سبب شده است خرید گوشی گلکسی A35 را به شما پیشنهاد دهیم، بهره‌ مندی از پشتیبانی های سیستم عامل به مدت 4 سال و امنیتی به مدت 5 سال است. با وجود اینکه سامسونگ این میان رده خود را با سیستم عامل اندروید ۱۴ روانه بازار کرده است ولی خبر خوش برای کاربران این بوده که تا ۴ سال می‌ توانند بروزرسانی های سیستم عامل را دریافت کنند. این میزان برای آپدیت های امنیتی تا ۵ سال نیز افزایش خواهد یافت. سامسونگ تلاش کرده است که امنیت محصولات خود را تا سال‌ ها تضمین کند. به احتمال فراوان سیستم عامل اندروید ۱۸ را نیز می‌ توانید بر روی این گوشی داشته باشید.

سخت‌ افزار مناسب گوشی A35 سامسونگ

سخت‌ افزار انتخاب شده برای این گوشی به گونه‌ ای هستند که هم برای انجام بازی و هم برای کارهای روزمره می‌ توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند. این غول کره‌ ای تصمیم گرفته که بر روی میان رده خود یک تراشه اختصاصی تحت عنوان اگزینوس ۱۳۸۰ را به کار گیرد. پردازنده ای با فرآیند ساخت ۵ نانومتری که از ۸ هسته بهره می‌ برد. قلب تپنده این گوشی می‌ تواند به راحتی نیازهای شما را برای نصب نرم‌ افزارهای مختلف و انجام کارهای روزمره پاسخ دهد. نسخه‌ های مختلف این گوشی با حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی نیز در اختیار شما قرار می‌ گیرند. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در ۲ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. بازی‌ های نسبتا سنگین را با گرافیک متوسط این گوشی به راحتی می‌ تواند پردازش نماید. در عین حال باید این نکته را در نظر بگیرید که به احتمال زیاد هنگام انجام بازی‌ های سنگین مقداری بدنه گوشی داغ می‌ شود.

دوربین رضایت بخش

سامسونگ به مانند بخش زیادی از میان رده‌ های خود ترجیح داده برای گوشی گلکسی A35 نیز سنسورهای با کیفیت را انتخاب نماید. دوربین اصلی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که از ویژگی‌ هایی مانند لرزشگیر اپتیکال تصویر بهره می‌ برد. نسبت به نسل قبلی می‌ توان این فاکتور را یک پیشرفت در نظر گرفت. عکس‌ هایی که با دوربین اصلی گوشی A35 به ثبت می‌ رسانید بسیار جذاب بوده و با داینامیک رنج عالی در مقابل دیدگان شما قرار می‌ گیرند. تصاویر ثبت شده رنگ‌ ها را به صورت نسبتا واقعی نشان خواهند داد.

در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو را مشاهده کنیم. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است. خبر خوش برای کاربران این بوده که هم با دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی امکان فیلمبرداری 4k را خواهید داشت.

دلایل نخریدن گوشی A35

تا این بخش ما دلایل خرید گوشی A35 را برای شما بیان کرده‌ ایم. به احتمال فراوان برخی از فاکتورهای این گوشی شما را مقداری آزار دهند. قیمت نسبتا بالای این گوشی در مقایسه با میان رده‌ های ارائه شده توسط شیائومی می‌ تواند کاربران را از خرید منصرف کند. علاوه بر این سرعت شارژ چندان بالا در مقایسه با رقبای برندهای دیگر نیز یک فاکتور منفی دیگر است.

گوشی A35 را بخریم یا نه؟

اگر بخواهیم دلایل خرید و دلایل نخریدن گوشی گلکسی A35 را کنار همدیگر بگذاریم، ویژگی‌ های بارز این میان رده برتری خود را نشان می‌ دهند. با توجه به اینکه سامسونگ میان رده‌ های خود را با طراحی کاربر پسند و مشخصات فنی قابل قبول روانه بازار می‌ کند، خرید گلکسی A35 می‌ تواند برای کاربران انتخابی کاربردی باشد. اگر به دنبال دریافت قیمت گوشی گلکسی A35 هستید و قصد خرید این میان رده را دارید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه