پروفایل

خبر ناامید کننده برای کاربران تپ سواپ، لیست شدن تپ سواپ به تاخیر افتاد

بررسی آخرین اخبار منتشر شده در خصوص لیست شدن تپ سواپ نشان می‌ دهد که کاربران باید چند ماه دیگر برای رسیدن به این هدف منتظر بمانند. تیم توسعه دهنده تپ سواپ اعلام کرد که ۶۰ میلیون کاربر باید تا حدود سه ماه دیگر برای لیست شدن این ایردراپ منتظر بمانند.

همانگونه که می‌ دانید تا قبل از اعلام این بیانیه قرار بود که در ۱۱ تیرماه تبدیل به توکن شده و کاربران بتوانند به خرید و فروش آن بپردازند. در عین حال امروز تیم توسعه دهنده اعلام کرد که وضعیت پاداش دهی این ایردراپ بازی موبایلی همچنان نامعلوم بوده و حداقل تا سه ماه دیگر باید منتظر بمانید.

تاریخ دقیق لیست شدن پروژه تپ سواپ

در حالی که قرار بود روز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ ایردراپ تپ سواپ لیست شود ولی تیم توسعه دهنده با انتشار یک بیانیه توضیحاتی را ارائه داد. کاربرانی که تقریبا از لیست شدن این ایردراپ ناامید شده بودند با انتشار این بیانیه نارضایتی خود را در فضای مجازی نشان داده‌ اند. به احتمال فراوان برای لیست شدن این ایردراپ باید حداقل سه ماه دیگر منتظر باشید. هیاهویی که اخیرا در خصوص تپ سواپ و سایر ایردراپ‌ ها به وجود آمده سبب شده است که کاربران در نقاط مختلف جهان نگاه ویژه‌ ای به آن ها داشته باشند.

ماجرای تعویق عرضه توکن تپ سواپ

در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۳ قرار بود که تپ سواپ لیست شود. با این حال همان موقع مشکلاتی که در خصوص میزبانی این بازی به وجود آمد و بحث تغییر بلاک چین مطرح شد. تیم توسعه دهنده تپ سواپ اعلام کرد که مدت زمان زیادی را برای عرضه توکن آن باید منتظر بمانید. با توجه به اینکه باید زیرساخت‌ ها جهت توسعه این بازی و عرضه توکن آن فراهم می‌ شد و به واسطه تغییر بلاک چین این تاخیر تقریبا قابل پیش‌ بینی بود. با این حال در یکی دو روز اخیر خبرهای انتشار داده شده است که کاربران همچنان باید حدود سه ماه دیگر برای لیست شدن تپ سواپ منتظر بمانند.

آیا تپ سواپ لیست می‌ شود؟

به احتمال فراوان بخش زیادی از کاربران با شنیدن خبر تاخیر در لیست شدن تپ سواپ از ادامه انجام آن ناامید شده‌ اند. این خبر می‌ تواند پروژه و اکوسیستم بازی‌ های مشابه را نیز با مشکلاتی مواجه کند. در بدترین حالت ممکن تاخیر در عرضه توکن تپ سواپ نارضایتی را حداقل در خصوص این ایردراپ به وجود می‌ آورد. اکنون حدس و گمان‌ هایی وجود دارد که سایر اکوسیستم و بازی‌ های مشابه نیز دچار دریافت ضربات سنگین می‌ شوند.

نارضایتی کاربران از لیست نشدن تپ سواپ

بلافاصله پس از انتشار بیانیه تیم توسعه دهنده تپ سواپ، کاربران در نقاط مختلف جهان نارضایتی خود را در فضای مجازی اعلام کردند. یک ناامیدی سنگین برای کاربران جهت ادامه کار با ایردراپ‌ ها به وجود آمد. سکوت عجیب تیم‌ های توسعه دهنده ایردراپ‌ های دیگر نیز به این نارضایتی افزوده و کاربران بر این باورند که به احتمال فراوان خبری از عرضه توکن آن ها نباشد.

 

ثبت دیدگاه