پروفایل

راهنمای خرید گوشی برای بانوان

خرید گوشی برای بانوان و دخترها نسبت به آقایان می تواند متفاوت باشد. معمولا دختر خانم‌ ها ملاک‌ ها و معیارهای متفاوتی برای خرید گوشی موبایل نسبت به آقایان در نظر می‌ گیرند. به عنوان مثال گوشی‌ هایی که توسط خانم‌ ها انتخاب می‌ شوند معمولا باریک‌ تر بوده و دارای وزن کمتر هستند. علاوه بر این بانوان علاقه بیشتری نسبت به آقایان به عکاسی دارند. به همین علت ترجیح می‌ دهند که به سراغ گوشی‌ هایی بروند که دارای دوربین با کیفیت بالا باشند. ما در فروشگاه اینترنتی وال تل تلاش کرده‌ ایم به معرفی بهترین گوشی‌ ها برای دختران پرداخته تا کار را برای شما راحت کنیم.

گوشی مناسب خانم ها چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خرید گوشی برای بانوان به گونه ای انجام می گیرد که گاها سلایق آن نسبت به آقایان کاملا متفاوت است. چندین فاکتور وجود دارند که در خرید گوشی برای دختران بهتر است آن ها را در نظر بگیرید.

اولین موردی که خانم‌ ها برای خرید گوشی موبایل به آن توجه ویژه دارند، طراحی زیبا و خوش دست بودن آن است. به همین دلیل دختر خانم ‌ها به سمت گوشی‌ هایی که ظاهر زیبایی ندارند، توجه خاصی نشان نمی‌ دهند. معمولا گوشی‌ هایی که مورد پسند خانم‌ ها هستند، اکثرا رنگ های روشن و خیره کننده ای دارد.

از دیگر مواردی که می ‌توان هنگام خرید گوشی برای بانوان به آن اشاره نمود، سبک وزن بودن گوشی بوده که از اهمیت زیادی برخوردار است.

از آن جایی که بانوان به عکاسی علاقه بسیار زیادی دارند، کیفیت تصویر برای آن ها بسیار مهم است. به همین علت دوربین یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید گوشی به شمار می ‌رود. امروزه خانم‌ ها بیشترین استفاده را از گوشی تلفن همراه در طول روز دارند، بنابراین هنگام خرید باید یک گوشی را انتخاب کنند که باتری آن دارای ظرفیت بالا باشد.

داشتن یه نمایشگر با رزولوشن عالی و صفحه نمایش Full HD از دیگر ملاک ‌های مهمی است که زمان خرید باید به آن دقت کرد.

استفاده بیش از حد بانوان از گوشی، باعث هنگ کردن آن می‌ شود. بنابراین باید گوشی انتخابی آن ها از لحاظ سخت افزاری بسیار قوی تر از گوشی ‌های دیگر باشد.

معرفی بهترین گوشی ها برای خانم ها

اکنون که به طور کلی با راهنمای خرید گوشی برای بانوان آشنایی به دست آورده‌ اید، می‌ توانیم به سراغ معرفی بهترین مدل‌ های موجود در بازار برویم. گوشی‌ هایی که ما معرفی می‌ کنیم در بازه‌ های قیمتی مختلف قرار دارند.

گوشی شیائومی Redmi 12

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای بانوان را دارید، می‌ توانید به سراغ گوشی ردمی ۱۲ از شیائومی بروید. میان رده‌ ای عالی از این برند که با مشخصات فنی قابل قبول و طراحی جذاب در اختیار بانوان قرار می‌ گیرد.

صفحه نمایش با کیفیت این گوشی از حاشیه نسبتا کمی، نسبت به سایر گوشی ها برخوردار است. در سمت راست گوشی ردمی دکمه ‌های پاور و تنظیم صدا مشاهده می ‌شود. یکی از قابلیت ‌های که این گوشی دارد، حسگر اثر انگشت بوده که با لمس کردن دکمه پاور می توان آن را فعال کرد. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. فریم و بدنه این گوشی از پلاستیک تولید شده است. ردمی ۱۲ دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده و در پشت گوشی سه دوربین که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی و همچنین فلش LED به چشم می خورد. گوشی ردمی ۱۲ از ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر برخوردار است. با یک بار شارژ کردن به راحتی می توان ۱۲ ساعت از آن استفاده نمود.

گوشی پوکو M6 pro

گوشی پوکو ام ۶ پرو با توجه به سخت ‌افزار قوی که دارد، دارای قیمت مناسبی بوده و می تواند یک گزینه عالی برای خانم ها باشد. با توجه به طراحی خاصی که این گوشی، جز خوش دست ‌ترین و سبک ترین گوشی ‌ها به شمار می‌ رود. دوربین سلفی پوکو ام ۶ با قدرت ۱۶ مگاپیکسلی که دارد عکس گرفتن با کیفیت بالا را در اختیار مصرف کننده قرار داده است. در پشت گوشی سه دوربین وجود دارد که دوربین اصلی آن از قدرت ۶۴ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسل و اولتراواید ۸ مگاپیکسل را شامل می شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری پوکو ام ۶ پرو، سبب شده که خریداران این گوشی فقط یک بار در روز به شارژ کردن گوشی نیاز پیدا کنند. یکی از ویژگی‌ هایی که این گوشی را محبوب کرده قابلیت پشتیبانی باتری از فست شارژ ۶۷ واتی است. شیائومی پوکو m6 pro به دلیل مقاومتی که در برابر پاشش آب و گرد غبار دارد سبب شده افراد زیادی به سراغ خرید آن بروند.

گلکسی A55

اگر شما هم از دوستداران گوشی‌ های سامسونگ هستید، پیشنهاد ما به شما گوشی گلکسی a۵۵ بوده، زیرا علاوه بر طراحی زیبا و ظریفی که دارد از قیمت بسیار عالی برخوردار است. این گوشی سامسونگ در دو نوع با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگ و حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت در بازار عرضه می ‌شود. داشتن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باعث شده که شما بتوانید با این گوشی عکس ‌های بسیار با کیفیت و شفافی را ثبت نمایید. این گوشی دارای سه دوربین در پشت که شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل و ماکرو ۵ مگاپیکسل است. داشتن استاندارد IP67 این قابلیت را برای کاربر فراهم کرده که بتواند گوشی را به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱ متر بدون نگرانی زیر آب نگه دارد. فریم گوشی A55 از آلومینیوم بوده و پشت گوشی از شیشه ساخته شده است. این گوشی میان رده، توانایی پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی را دارد، که صفر تا صد شارژ شدن گوشی ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. از دیگر ویژگی ‌های خوب این گوشی می ‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد که در پایین نمایشگر قرار گرفته است.

آنر ۹۰

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای دخترها را دارید، آنر 90 هم می تواند انتخابی ایده آل باشد. گوشی آنر ۹۰ در مقایسه با دیگر محصولات میان رده به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت پایین از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است ولی به دلیل وزن سبکی که دارد، می ‌تواند یک گزینه عالی برای خانم‌ها محسوب شود.

یک تفاوتی که صفحه نمایش این گوشی آنر با سایر گوشی‌ ها دارد، خمیده بودن آن است. یکی از دلایلی که این گوشی را در میان مردم محبوب کرده است، قدرت فوکوس خودکار با دوربین بسیار قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی قابلیت زوم دو برابری را برای کاربر فراهم کرده که به هیچ عنوان تصویر را هنگام زوم تار نمی ‌کند. دوربین های دیگری که در پشت این گوشی وجود دارند برای عکس گرفتن در فضای آزاد بسیار مناسب هستند. قدرت ۱۲ مگاپیکسل و دیگری با عمق ۲ مگاپیکسل وظیفه کمک به دوربین اصلی را بر عهده دارند. گرفتن عکس با دوربین جلو ۵۰ مگاپیکلسی این گوشی، سبب می شود شما عکس هایی واضح و شفاف بتوانید ثبت کنید. فضای ذخیره سازی این گوشی از دو نوع ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و رم ۸ و ۱۲ پشتیبانی می کند. گوشی آنر ۹۰ این امکان را فراهم کرده که بتوانید همزمان از دو سیم کارت در این گوشی استفاده کنید.

آنر X7a

برای خرید بهترین گوشی برای بانوان می توانيد از یک محصول دیگر از آنر دیدن کنید. کاربرانی که به دنبال یک گوشی با قابلیت‌ های بسیار زیاد و فوق العاده هستند، پیشنهاد ما به آن ها گوشی آنر X7a است. یکی از ویژگی ‌هایی که باعث شده این گوشی از محبوبیت زیادی برخوردار باشد، باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری آن است. گوشی آنر X7a به صورت تک سیم کارت و یا دو سیم کارت در بازار موجود است. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود. رم گوشی X7a از ۴ و ۶ گیگابایت و به علاوه بر آن می تواند از یک کارت حافظه خارجی پشتیبانی کند. سیستم صوتی آنر دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری بوده که صدای قابل قبولی دارد. این گوشی با سایر گوشی‌ ها یک تفاوت دارد و آن تفاوت در ظرفیت باتری است. یک نسخه آن با باتری ۵۳۳۰ میلی آمپر و دومی با ۶۰۰۰ میلی آمپر در بازار موجود است. گوشی آنر X7a با وجود ۵ دوربین که ۴ تا در پشت با لنز های ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین های دیگر با ۵،۲،۲ و سلفی ۸ مگاپیکلسی این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید عکس های با کیفیتی بگیرید. از دیگر قابلیت ‌های این گوشی می ‌توان به قطب نما، شتاب سنج و اثر انگشت بر روی لبه گوشی اشاره نمود.

شیائومی 13T PRO

امروزه خرید گوشی های شیائومی در بازار به دلیل باتری فوق العاده و طراحی های زیبایی که دارند در میان مردم رواج پیدا کرده است. یکی از برترین گوشی های شیائومی که با استقبال زیادی روبرو شده 13T PRO است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۶۷ اینچ بوده و روشنایی بسیار بالایی دارد. دارا بودن شارژر ۱۲۰ واتی این گوشی قابلیت را فراهم کرده تا در سریع ‌ترین زمان گوشی شما شارژ شود. گوشی شیائومی 13 تی پرو به دلیل قدرت و عملکرد بالایی که دارد، می ‌تواند یک گوشی مناسب برای گیمر ها باشد. وجود دوربین ‌های ۵۰+۵۰+۲۰ مگاپیکسلی این گوشی این قابلیت را فراهم کرده که در هنگام فیلمبرداری و عکس گرفتن مانع لرزش و همچنین دارای فوکوس خودکار و زوم چند برابری باشد. برخورداری دوربین سلفی این گوشی از ویژگی واید و HDR سبب شده که عکس ‌ها با بالاترین کیفیت گرفته شوند. این گوشی کیفیت صدای خروجی بسیار بالایی دارد. گوشی 13T PRO در بازار با سه رنگ مشکی، سبز و آبی عرضه می ‌شود، که پشت قاب رنگ آبی چرم و رنگ سبز و مشکی از جنس شیشه هستند. از ویژگی ‌های چشمگیر دیگری که می توان نام برد، مقاوم بودن آن در برابر آب و داشتن حسگر اثر انگشت است. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ رم ۱۲، ۵۱۲ رم ۸ و ۱ ترابایتی رم ۱۶ را شامل می شود. همچنین این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند.

شیائومی Redmi A3

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی برای بانوان هستید و قصد انتخاب گزینه‌ ای با قیمت اقتصادی را دارید، توصیه ما به شما بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi A3 است.

این گوشی با توجه به وزن بسیار مناسبی و طراحی زیبایی که دارد، می ‌تواند در میان خانم‌ها محبوبیت خاصی داشته باشد. Redmi A3 دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ و ۶ و همچنین حافظه ۶۴ با رم ۳ در بازار موجود کرده است تا مصرف کننده طبق نیاز و بودجه ای که دارد، بتواند آن را تهیه کند. گوشی شیائومی Redmi A3 از سیستم عامل اندروید ۱۴ برخوردار است. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده و یک شارژر ۱۰ واتی دارد که نسبت به گوشی هایی که ذکر شد، زمان بیشتری باید صرف شارژ کردن آن شود. اصلی ترین دوربین این گوشی از ۸ مگاپیکسل ساخته شده و یک لنز کمکی 0.0۸ مگاپیکسل در کنار آن قرار دارد. سلفی آن ۵ مگاپیکسل بوده که به خودی خود عکس بسیار با کیفیتی نمی گیرد ولی با فیلترهایی که درون آن قرار داده اند سبب شده کیفیت عکس ها زمان ثبت چند برابر شود. مونو بودن اسپیکر این گوشی و داشتن جک ۳.۵ میلی متری باعث شده که صدای خروجی بهتر به گوش برسد.

سخن پایانی

انتخاب و خرید بهترین گوشی برای دخترها معمولا نسبت به خرید گوشی برای آقایان معمولاً متفاوت صورت می‌ گیرد. بهترین گوشی‌ های موبایل برای بانوان شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید بسته به سلیقه‌ ای که دارید و با توجه به هزینه‌ ای که قصد دارید پرداخت کنید، بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع گوشی موبایل هستید و قصد خرید گوشی برای بانوان را دارید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه