پروفایل

ایردراپ چیست؟ آيا می توان ارز دیجیتال رایگان به دست آورد؟

ایردراپ این روزها بحث داغ بین کاربران در نقاط مختلف جهان است. ایردراپ یک اصطلاح در زمینه ارز دیجیتال به شمار می رود. در دنیای ارز دیجیتال، ایردراپ به معنی به دست آوردن راحت کریپتو است. بنیان گذار ارزهای دیجیتال به منظور تبلیغات خود، یک ارز رایگان بین کاربران فعال خود توزیع می کند. اکثر شرکت های نوپا از این روش برای افزایش کاربران خود استفاده می کنند. به منظور معرفی خدمات و جذب کاربران جدید، وب سایت ها و سازندگان ارز دیجیتال، ایردراپ هایی که شامل ارزهای رمزنگداری شده هستند را در اختیار کاربران قرار می دهند. بیشتر سایت هایی که ادعای ارائه ارز دیجیتال رایگان دارند، در واقع در قبال فعالیتی که کاربران انجام می دهند به آن ها ارز تعلق خواهد داد. پس در دنیای ارز دیجیتال چیزی به عنوان ارز رایگان واقعیت ندارد.در این مقاله که توسط وال تل تهیه شده انواع ایردراپ را معرفی می کنیم.

انواع ایردراپ های عرضه شده

ایردراپ ها امروزه در شکل های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته می شوند. هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند.

ایردراپ بونتی

ایردراپ بونتی یکی از مهم ترین فن های جذب مخاطب و بازاریابی دیجیتال به حساب می آید. مخاطب های این ارز در ازای فعالیت تبلیغاتی، ارزهای دیجیتالی رایگانی دریافت می کنند. به اشتراک گذاشتن پست در مورد بلاک چین ها در فضای مجازی، شرکت در بحث و گفتگوی آنلاین به منظور حمایت از این پروژه از جمله فعالیت های کاربران در این نوع ایردراپ است. برای اینکه بتوانید توکن بیشتری دریافت کنید، ایردراپ بونتی نسبت به سایر ایردراپ ها به فعالیت و سخت کوشی بیشتری نیاز دارد.

ایردراپ استاندارد

در ایردراپ استاندارد، مقدار مشخصی توکن به عنوان راهبرد بازاریابی به کیف پول کاربران واریز می شود. منظور از این انتقال این است که کاربران بتوانند افراد را به فعالیت در زمینه رمز ارز تشویق کرده و یا آن ها را برای تبلیغات تجاری متقاعد کنند. برای این که شرکت کنندگان بتوانند توکن دریافت کنند باید در یک پروژه جدید یک حساب کاربری ایجاد کنند. بعد از آن آدرس کیف پول خود را در زمان توزیع ایردراپ ثبت نمایند.

هولدر ایردراپ

این نوع ایردراپ به افرادی تعلق می گیرد افرادی که ارز دیجیتال دیگری در کیف پول خود دارند. کسانی که دارای ارز دیجیتال هستند این نوع ایردراپ مختص آن ها است. در هولدر ایردراپ ارزهایی را که در کیف پول نگهداری کرده‌ اند در یک زمان معین بررسی می‌ شوند و مخاطب می‌ تواند بر اساس تعداد دارایی که در آن زمان موجود دارد، ایردراپ دریافت کند.

ایردراپ انحصاری

افرادی که در یک وب سایت خاص یا یک پروژه، فعالیت چشمگیری داشته ‌اند این ایردراپ مخصوص آن ها است.

چگونگی دریافت ایردراپ رایگان

داشتن یک کیف پول دیجیتال قدم اول و مهم دریافت ایردراپ است. ارزی که از طریق ایردراپ به دست می آید به کیف پول کریپو منتقل می شود.

برای خرید و فروش ایردراپ همیشه توجه داشته باشید مقداری از توکن های مهم رمزنگاری شده را ذخیره کنید، تا در صورت نیاز بتواند از آن بهره ببرید.

در مرحله سوم باید یک برنامه ایردراپ شایسته و مناسب پیدا کنید.

برای این که گرفتار کلاهبرداران نشوید، پس از پیدا کردن برنامه مورد نظر باید آموزش های لازم را بیاموزید و تحقیق کنید.

در قدم آخر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان باید تمام اقدامات لازم اعم از ثبت نام، تکمیل وظایف و خرید توکن لازم برای شروع را به نحو احسن انجام دهید.

انواع ایردراپ رایگان

ایردراپ های رایگان از جمله مهمترین مباحثی است که صحبت های زیادی پیرامون آن می شود. انواع ایردراپ رایگان نیز موارد زیر هستند.

  • ایردراپ رقابتی

در این ایردراپ شرط گرفتن توکن‌ ها، انجام فعالیت ‌هایی خاص مانند اشتراک گذاری پست یا دنبال کردن حساب ‌های کاربری در فضاهای مجازی است.

  • ایردراپ بر پایه تراکنش

به کاربرانی که در DEX یا صرافی ها تراکنش انجام داده باشند یک توکن تعلیق می گیرد.

مزایای استفاده از ایردراپ رایگان

به ازای وفاداری کاربران به آن ها پاداش داده تعلق می گیرد.

باعث ایجاد آگاهی بیشتر می شود.

توکن ها به صورت غیر متمرکز توزیع می شوند.

معایب استفاده از ایردراپ

در پروژه امکان دارد که کاربران زیادی به آن افزوده شوند و بعد از دریافت توکن ها آن را ترک کنند. انجام این کار باعث ثبت آمار غلط و جعلی می ‌شود.

بعضی توکن هایی که کاربران ساعت زیادی را صرف آن ها می کنند ممکن است ارزش زیادی نداشته باشند.

در اکثر ایردراپ ها که درخواست کارهای ابتدایی و ساده دارند، شانس دریافت توکن بسیار پایین خواهد بود.

فروختن سریع توکن با قیمت ارزان بر روی اقتصاد آن اثر منفی می گذارد.

راه های جلوگیری از کلاهبردای در ایردراپ

از سایت های معتبر باید برای چک کردن ایردراپ استفاده نمایید.

از دادن اطلاعات شخصی باید جلوگیری کنید. با دسترسی به اطلاعات شخصی شما کلاهبرداری آغاز می شود.

از ارسال رمز ارز به صورت جدی باید خودداری کنید. زیرا ایردراپ های واقعی نیاز به رمز ارز شما ندارند.

برای شروع باید از سایت ها و کانال های رسمی رمز ارز کمک بگیرید.

سخن پایانی

اگر تصور می کنید به راحتی می توانید با استفاده از بازی هایی کلیکی و از طریق ایردراپ ها به درآمد بالایی برسید، سخت در اشتباهید. هر چند ایردراپ های رایگان در دسترس شما قرار گرفته اند ولی باید جهت رسیدن به سود و کسب درآمد از این طریق، دانش کافی داشت.

ثبت دیدگاه