پروفایل

همستر کامبت چيست؟ مزایای پروفیت در ایردراپ همستر کامبت

در چند روز اخیر تب استفاده از بازی‌ های کلیکی در کشور افزایش یافته است. یکی از این بازی‌ ها همستر کامبت بوده که نگاه کاربران را توانسته به خود جلب کند. این بازی در ۶ فروردین ۱۴۰۳ در ربات تلگرام راه اندازی شده است. در دنیای بازی های کریپتویی، همستر کامبت توانسه رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در عرض چند ماه ثبت کند.

همستر کمبت یا همستر کمبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی موبایلی در ربات تلگرام بوده که پس از نات کوین در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. این بازی از نوع بازی های Tap to Earn به شمار می رود. با ضربه زدن بر روی همستر می توانید سکه های مجازی دریافت کنید. این سکه های مجازی را در زمان لیست شدن می توانید به ایردراپ و سپس به پول واقعی تبدیل کنید. اولین اقدام مهم در بازی همستر کمبت، کسب کردن و جمع آوری سکه به عنوان سرمایه، برای ایجاد یک حساب صرافی ارز دیجیتال است.

پروفیت چیست و چه مزایایی دارد؟

پروفیت اعتبار همستر شما است. در بازی کارت های زیادی وجود دارد.اکثر این کارت ها قفل هستند. برای باز کردن قفل این کارت ها باید پروفیت داشته باشید تا بتوانید آن ها را باز کنید. همچنین برای افزایش پروفیت و لول آپ کردن کارت ها، نیاز است پروفیت خرج کنید.

الگوریتم پروفیت به این گونه است که به ازای هر تعداد پروفیت که دارید، هر یک ساعت به همان اندازه، به سکه ‌های شما افزوده می ‌شود. به طور مثال اگر 200k پروفیت داشته باشید، هر ساعت ۲۰۰k سرمایه شما افزایش می یابد. نکته قابل توجه این است که اگر بیش از ۳ ساعت به بازی همستر وارد نشوید، سکه های داده شده سوخت می شود و یک سوم آن به شما تعلق می گیرد. بنابراین هر سه ساعت به بازی ورود کرده و سکه های داده شده را به مخزن بیفزایید.

پروفیت مهم تر است یا سکه؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران این بازی به وجود آمده است این بوده که پروفیت مهم تر است یا سکه؟ در بازی همستر کامبت شما به عنوان یک مدیرعامل عمل خواهید کرد. سکه‌ های جمع آوری شده در بازی سرمایه مدیرعامل و پروفیت اعتبار مدیرعامل به شمار می‌ روند. یک مدیرعامل باید سرمایه و اعتبار آن بالا باشد.

طبق خبر رسمی که منتشر شده است، خبرنگار همستر کمبت رسما اعلام کرده که پروفیت اهمیت بیشتری نسبت به سکه دارد. هر تعداد سکه ای که جمع آوری می کنید باید خرج پروفیت کنید و آن را افزایش دهید.

نحوه استخراج همستر کمبت چگونه است؟

همستر کمبت یک مخزن دارد. هنگامی که آن مخزن پر شد شما می ‌توانید با تپ کردن و خالی کردن آن مخزن، سکه های زیادی را استخراج کنید. استخراج بیشتر باید مخزن همستر را ارتقا دهید. با این کار در کمترین زمان می توانید استخراج بیشتری داشته باشید.

ویژگی های همستر کمبت

همستر کمبت به دلیل ویژگی ‌های خاصی که در اختیار کاربران قرار داده‌ است از محبوبیت زیادی بهره می برد. یکی از بهترین ویژگی‌ های همستر، پاداش روزانه است. این پاداش به این گونه است که شما هر روز پاداشی در قالب سکه دریافت می کنید. از دیگر ویژگی‌ های خوب بازی می‌ توانیم به اشتراک گذاری این بازی با دوستان اشاره کنیم. شما با اضافه کردن دوستان و اشتراک گذاری لینک همستر، علاوه بر اینکه بازیکن های همستر کمبت افزایش می ‌یابند، به ازای هر دعوت از دوستان، تعدادی سکه مشخص دریافت می‌ کنید. با اضافه شدن در کانال تلگرام و یوتیوب، همستر کمبت به شما پاداش می دهد. در بازی یک گزینه به نام فول انرژی وجود دارد. فول انرژی این قابلیت را دارد که در روز ۶ بار مخزن انرژی ما را پر کند. از دیگر ویژگی های خاص این بازی می توان به توربو اشاره کرد. کار توربو این است که با هر بار ضربه زدن، تعداد سکه های دریافتی افزایش می یابد. با افزایش سطح انرژی لیمیت در بازی، سکه های موجود در مخزن انرژی بیشتر می شوند.

دیلی کومبو همستر

همستر هر روز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه کارت هایی در برنامه به صورت پنهان قرار می دهد. با خرید این کارت ها روزانه ۵ میلیون سکه به سرمایه موجود شما در بازی افزوده می شود. برای پیدا کردن این کارت ها دو روش وجود دارد. اولین روش باید تمام کارت های موجود در بازی را امتحان کنید تا بتوانید ۵ میلیون را دریافت کنید. این کار بسیار دشوار است. اما دومین روش که کار کاربران را راحت کرده، اضافه شدن به کانال تلگرامی همستر به شمار می رود. به این گونه که در کانال هر روز کامبوهای آن روز را قرار می دهند و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن ها را دریافت کنید.

کد مورس همستر چیست؟

قابلیت دیگر که همستر به بازی جدیدا افزوده، کد مورس همستر است. با زدن این کد شما روزانه یک میلیون سکه دریافت می ‌کنید. کد مورس همستر کامبت هر شب بروز می ‌شود. برای گرفتن این جایزه ابتدا باید وارد صفحه اول همستر شده و در بالای صفحه روی گزینه Exchange سه بار ضربه بزنید.

پس می ‌بینید که دایره همستر قرمز می ‌شود.

سپس کد مورس را که روزانه در کانال تلگرامی قرار می ‌دهند، آنجا وارد کرده و جایزه یک میلیونی روزانه را دریافت می‌ کنید.

آشنایی با محیط بازی همستر کمبت

همستر کمبت از چند بخش اصلی تشکیل شده است، که آن ها را در پایین صفحه تقسیم بندی کرده اند.

  • تب Exchange

همانطور که از نامش پیدا است این بخش صرافی شما را نشان می ‌دهد. شما با ضربه زدن بر روی تب اکسچنج می‌ توانید هر کدام از صرافی‌ ها را که می خواهید انتخاب کنید. سپس آیکون شما به آن صرافی تغییر می ‌کند.

  • تب mine

تب بعدی تب ماین است. این تب به ۴ قسمت تقسیم می شود.

  • بخش Markets

در این بخش انواع ترید وجود دارد. همچنین این قسمت تنوع ارزها و قابلیت‌ های صرافی را به ما نشان می‌ دهد.

  • بخش PR&Team

بخش روابط عمومی و تیم، شبکه های اجتماعی و رویدادهای مختلف را شامل می شود.

  • بخش Legal

این بخش به دریافت مجوز از کشورها و مسائل حقوقی آنها مرتبط است.

  • بخش Specials

در این بخش کارت ‌های مخصوصی وجود دارد. با خرید هر کدام از این کارت‌ ها می‌ توانید درآمد خود را در هر یک ساعت افزایش دهید. درآمد حاصل از این قسمت را در قسمت پروفیت می‌ توانید مشاهده کنید.

  • تب friends

در این تب می‌ توانیم دوستان خود را به بازی همستر کمبت دعوت کنیم. از دو طریق می‌ توانیم آشنایان و دوستان خود را به این بازی دعوت کنیم تا آن ها نیز به بازی کردن بپردازند.

راه اول می ‌توان کد ریفال خود را کپی و برای دوستان ارسال کرد.

راه دوم از طریق گزینه آبی رنگ invite a friend است با کلیک کردن بر روی آن گزینه می ‌توان هر مخاطبی را که می ‌خواهیم انتخاب و لینک خود را برایشان ارسال نماییم.

  • تب Earn

در این قسمت پاداش ‌های روزانه، عضو شدن در کانال ‌های تلگرام، یوتیوب، دنبال کردن اکانت‌ اینستاگرام و دعوت دوستان وجود دارد. با انجام دادن هر کدام از این کارها ما توکن دریافت می‌ کنیم.

  • تب Airdrop

قسمت ایردراپ همان کیف پول بازی همستر است.

فعال کردن کیف پول همستر

در آخرین بروزرسانی ارائه شده توسط همستر کامبت می توانید آن را به کیف پول متصل کنید.

برای فعال کردن کیف پول همستر شما نیاز دارید که برنامه TonKeeper را از گوگل پلی دانلود نمایید.

  • پس از باز شدن برنامه باید گزینه new wallet را انتخاب کنید.
  • نکته مهم این است که با یک ولت خالی متصل شوید.
  • سپس یک رمز ۴ رقمی انتخاب نموده و کیف پول فعال می شود.
  • بعد از آن وارد برنامه شوید و به قسمت تنظیمات کیف پول مراجعه کرده و گزینه backup را انتخاب نمایید.
  • یک رمز ۲۴ رقمی به شما نمایش داده می شود. رمز را تا پایان بازی باید نگه دارید.
  • بعد از انجام این مراحل وارد ربات تلگرام شده و به قسمت ایردراپ بروید، سپس گزینه کانکت به ولت TonKeeper را انتخاب نموده و آن را ثبت کنید.

سخن پایانی

بازی های کلیکی در تلگرام این روزها بحث داغ بین کاربران ایرانی و نقاش مختلف دنیا است. بخش زیادی از کاربران بر این باورند که با انجام این بازی ها می توانند به درآمد برسند. بازی همستر کامبت در چند روز اخیر سروصدای زیادی به پا کرده است. با اندکی دانش می توان به سودآوری لازم در بازی رسید و سکه های خود را افزایش داد.

 

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

س.س

23 تیر 1403

شلام و ممنون از توضیحاتتون ببخشید یه سوال داشتم.چرا وقتی روی سکه می زنیم و طبعا سکه هامون بالا می ره،مثلا از ۲۲،۴۰۰ می رسه به ۲۲،۷۰۰ بعد یهو دوباره میاد پایین حتی از رقم قبلش پایین تر مثلا میشه ۲۲،۳۰۰...این کم شدن خودکار،علتش چیه؟

وال تل

وقت بخیر احتمالا مشکل اینترنت دارین ولی اگر مشکل نت ندارین خود برنامه بعد چند لحظه محسابه صحیح رو براتون انجام میده

امیرسام بهلولوند

1 تیر 1403

روی earn per tab نه exchange

محمد

23 خرداد 1403

توضیحاتتون کاملآ غلط بود !! پروفیت اصلا برای خرید کارت خرج نمیشه ! اون سکه هاس که خرج میشه دوم اینکه اگه بیش از سه ساعت به بازی سر نزنی سکه هات سوخت نمیشه و یک سوم نمیشه ، بلکه فقط سکه های سه ساعت ماین میشه

وال تل

ممنونم از توضیحات شما