پروفایل

بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید

انتخاب بهترین بازی‌ های اندروید برای کودکان از میان طیف متنوع بازی‌ های موبایلی می‌ تواند کاری دشوار باشد. این روزها که بازی‌ های موبایلی بخش زیادی از اوقات فراغت کودکان را به خود اختصاص داده‌ اند، لازم است که در انتخاب بازی برای آن ها نهایت دقت را به خرج دهید. بدون تردید دوران کودکی در زندگی هر فرد را می‌ توان یکی از مهمترین بخش‌ ها عنوان کرد. برای داشتن حس شادابی، بازی کردن بهترین ایده به شمار می‌ رود. زمان آنکه کودکان خود را به بیرون بفرستید و یا آن ها برای انجام بازی به دنبال زمین بگردند تمام شده است. امروزه کودکان بیشتر تمایل دارند که با استفاده از گوشی‌ های هوشمند به سراغ انجام بازی‌ ها بروند. بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید را ما از بین طیف گسترده بازی‌ ها انتخاب کرده‌ ایم.

بازی کودکانه Piano Kids

اگر به دنبال انتخاب بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید هستید، توصیه ما به شما انتخاب Piano Kids است. یک بازی که برای کودکان ۳ سال به بالا انتخابی عالی به شمار می‌ رود. این بازی موزیکال و جذاب دارای امکانات مختلفی بوده که تا ساعت‌ ها می‌ تواند کودک شما را سرگرم کند. هنگامی که برای کودکان خود این بازی را دانلود می‌ کنید، می‌ توانند از بین سازهای دیگر در کنار پیانو مانند فلوت و گیتار نیز استفاده نمایند. طراحی بازی Piano Kids به گونه ای صورت گرفته است که به هیچ عنوان کودکان مشکل برقراری ارتباط با آن را ندارند. هر کدام از بخش های این بازی می‌ توانند برای کودکان تجربه‌ ای متفاوت به وجود بیاورند. با توجه به سلیقه کودکان، این بازی پر از رنگ‌ های شاد بوده و با جلوه‌ های گرافیکی عالی در اختیار آن ها قرار می‌ گیرد.

بازی Banana Kong

بررسی بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید ما را به Banana Kong نیز می‌ رساند. یک بازی موبایلی جذاب با گیم پلی عالی که تا ساعت‌ ها می‌ تواند کودکان شما را سرگرم نماید. در این بازی یک میمون با نام کنگ قرار گرفته که کودکان شما باید موزهای موجود در جنگل را برای آن جمع آوری نمایید. در طول مسیر جمع آوری موزها با موانع مختلف و انواع تله‌ ها مواجه می‌ شوید. این موانع را می‌ توان از جمله مهمترین چالش‌ های بازی به شمار برد. علاوه بر این در هنگام انجام این بازی می‌ توانید از حیوانات دیگر نیز به نفع خود استفاده نمایید. حیواناتی در این بازی وجود دارند که می‌ توانید سوار آن ها شوید. گاهی اوقات برای به دست آوردن موز لازم است که از جنگل خارج شده و به زیر رودخانه‌ ها بروید.

بازی کودکانه اندروید Doctor Kids 2

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های اندروید برای کودکان، بازی Doctor Kids 2 است. یک بازی رایگان و سرگرم کننده که می‌ تواند از جمله بازی‌ های آموزنده نیز به شمار رود. در این بازی، کودک شما باید نقش یک پزشک را بر عهده گرفته و به درمان بچه‌ ها بپردازد. بازی Doctor Kids 2 دارای مراحل مختلفی بوده که باید برای گذر کردن از آن ها چالش‌ های پیش و رو را بردارید.

بازی LEGO

برای معرفی بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید به مجموعه بازی LEGO نیز برخورد می‌ کنیم. این بازی‌ کودکانه دارای چند بازی مختلف است. اکثر بازی‌ های ماجراجویی را می‌ توانید در این بازی با ساختاری کاملا متفاوت مشاهده نمایید. بخش زیادی از بازی‌ های موجود در این بازی رایگان هستند.

بازی کودکانه اندروید Hidden Throgh Time

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های اندروید برای کودکان، بازی Hidden Throgh Time است. گیم پلی این بازی به گونه‌ ای است که کودکان شما باید تمام آیتم‌ های خواسته شده را پیدا کرده و مراحل را پشت سر بگذارند. طراحی و ساخت این بازی به گونه‌ ای صورت گرفته که دارای مراحلی پویا و وسیع است. به هیچ عنوان طی کردن از برخی مراحل به سادگی امکان‌ پذیر نیست. این بازی می‌ تواند تا ساعت‌ ها کودکان شما را درگیر و سرگرم نماید. با گذر کردن از مراحل به دوره‌ های تاریخی دیگر خواهید رفت. هر اندازه مراحل پشت سر گذاشته شوند، سطح بازی سخت‌ تر می‌ شود.

بازی قشنگ کودکانه Townscaper

در لیست بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید به بازی Townscaper نیز برخورد می‌ کنیم. یک بازی ساده اما دوست داشتنی که در سال ۲۰۲۰ در اختیار کاربران قرار گرفت. این بازی را می‌ توانید در محیط‌ های خاص و بدون محدودیت انجام دهید. با کنار هم قرار دادن خانه‌ های متفاوت در رنگ و اندازه‌ های مختلف، یک شهر آبی طراحی خواهید کرد. در واقع این بازی به گونه‌ ای طراحی شده که شما در ابتدای مسیر درون یک دریاچه قرار دارید باید برای اتمام این بازی بر روی دریاچه مشغول به بنا کردن یک شهر شوید. کاملا بسته به سلیقه، خلاقیت و دیدگاه معمار شیوه بنا کردن این شهر مشخص می‌ شود.

بازی کودکانه جذاب Fruit Ninja

در سال ۲۰۱۰ یک بازی جذاب روانه دنیای بازی‌ های موبایلی شد. این بازی را که می‌ توان از جمله قدیمی‌ ترین بازی‌ های اندروید نام برد، در همان ابتدا می‌ توانستیم به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های کودکانه اندروید نام ببریم. گیم پلی بازی Fruit Ninja به گونه‌ ای است که شما به راحتی می‌ توانید انگشتان خود را بر روی نمایشگر قرار داده و و میوه‌ ها را با ضربات خود از بین ببرید. یادآور می‌ شویم که در این مسیر گاهی اوقات به همراه میوه‌ ها، بمب‌ هایی نیز پرتاب می‌ شود به هیچ عنوان نباید به بمب‌ ها ضربه زد.

بازی کودکانه Tom and Jerry

بدون تردید یکی از بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید بازی Tom and Jerry است. شخصیت‌ های فراموش نشدنی که برای هر فردی می‌ توانند دوست داشتنی باشند. در این بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می‌ توانید رقابت پرهیجان و جذاب را انجام دهید. با انتخاب یک شخصیت از بین موش و گربه وارد میدان رقابت خواهید شد. اگر نقش موش را بردارید باید از دست گربه‌ ها پنهان شوید. در طرف مقابل اگر کاراکتر گربه را بردارید باید به سراغ شکار موش‌ ها بروید.

بهترین بازی کودکانه موبایل، بازی Holedwon

یکی از بهترین بازی‌ های اندروید برای کودکان بازی Holedwon است در این بازی به اعماق سیاره‌ های مختلف سفر خواهید کرد. آیتم های گوناگونی در مراحل مختلف در اختیار خواهید داشت. با استفاده از این آیتم ها می‌ توانید مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید. این بازی می‌ تواند قدرت ذهن کودکان را به خوبی ارتقا دهد.

بازی Piffle

در لیست بهترین بازی‌ های اندروید کودکانه به یک بازی ماجراجویی با نام Piffle نیز برخورد می‌ کنیم. داستان این بازی در خصوص پیفل بوده که دوست وی توسط یک غریبه در روز دزدیده می‌ شود. اکنون باید با کمک سایر بازیکنان به دنبال دوست خود بگردید. گیم پلی جذاب این بازی می‌ تواند تا ساعت‌ ها کودکان شما را سرگرم کند.

سخن پایانی

انتخاب بهترین بازی‌ های کودکانه اندروید از میان چند صد بازی موجود می‌ تواند کاری دشوار باشد. بهترین بازی‌ های اندروید برای کودکان گزینه‌ هایی هستند که با گیم پلی جذاب و گرافیک عالی مطابق با سلیقه آن ها طراحی شوند. ما در وال تل لیست فوق را به عنوان بهترین بازی‌ های اندروید کودکانه در نظر گرفته‌ ایم.

 

ثبت دیدگاه