پروفایل

صفر تا صد ایردراپ همستر کامبت، آیا می توان با همستر کامبت پولدار شد؟

همستر کامبت یا همستر کمبت از جمله بازی‌ های تلگرامی بوده که در دنیای پرهیاهوی بازی‌ های کریپتویی توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. پس از آنکه عرضه نات کوین (NOT) توانست جنجال‌ های فراوان و موفقیت‌ های چشمگیری را به وجود بیاورد، موج جدیدی از این سبک بازی‌ ها با روش درآمد از طریق ضربه زدن پدیدار شد. یکی از بازی‌ های پرطرفدار تلگرامی که در چند روز اخیر سرو صدای زیادی را به پا کرده است، بازی Hamster Kombat نام دارد. این بازی به شما امکان می‌ دهد که بتوانید برای کسب سکه مجازی بر روی صفحه نمایش دستگاه خود ضربه بزنید. با توجه به رشد چشمگیر برخی از بازی‌ های تلگرامی و تجربه موفقی که داشته‌ اند، هم اکنون تعداد زیادی از کاربران در ایران و نقاط مختلف جهان مشغول به انجام همستر کامبت هستند. فراموش نکنید که تاکنون نام بازی Hamster Kombat در صرافی‌ ها لیست نشده است.

برای انجام این بازی و دریافت سکه از طریق لینک زیر میتوانید اقدام کنید

https://t.me/hamster_kombaT_bot/start?startapp=kentId286611766

همستر کامبت چیست؟

در دنیای پرهیاهوی بازی‌ های کریپتویی پروژه ای راه‌ اندازی شد که در مدت زمان کوتاهی توانست نگاه افراد را در نقاط مختلف جهان به خود جلب کند. یک بازی تلگرامی در سبک رباتی و Tap to Earn که کاربران می‌ توانند برای کسب درآمد مجازی بر روی صفحه نمایش گوشی خود ضربه بزنند. این پروژه تاکنون در جامعه ارز دیجیتال توانسته توجه زیادی را به خود جلب نماید. تنها ۱۱ روز پس از راه‌ اندازی این بازی یک میلیون کاربر وارد آن شدند. هر چند تا این لحظه Hamster Kombat را تنها به عنوان یک بازی تلگرامی می‌ شناسیم ولی به احتمال فراوان می‌ تواند یک ایردراپ باشد. کاربرانی که سکه‌ های زیادی را درون این بازی جمع آوری کرده‌ اند، می‌ توانند با لیست شدن آن در صرافی‌ ها دارایی خود را به فروش برساند.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

حرف‌ های ضد و نقیضی در خصوص قیمت Hamster Kombat به گوش می‌ شنویم. با توجه به اینکه نوعی ارز دیجیتال با نام همستر وجود دارد، بسیاری از کاربران دچار اشتباه شده و تصور می‌ کنند که قیمت همستر کامبت مشابه این نوع ارز دیجیتال است. در حال حاضر نمی‌ توان یک قیمت را برای Hamster Kombat عنوان نمود. باید منتظر ماند و دید که در پس از لیست شدن همستر کامبت چه قیمتی برای واحدهای آن در نظر گرفته می‌ شود.

آیا همستر کامبت یک بازی قانونی است؟

بدون تردید به واسطه اینکه دنیای ارزهای دیجیتال ماهیت غیر قابل پیش‌ بینی دارد، نمی‌ توان گفت که این بازی قانونی بوده و یا به عنوان یک روش کلاهبرداری شناخته می‌ شود. در عین حال بسیاری از افراد و فعالان این حوزه بر این باورند که نشانه‌ هایی وجود دارد که می‌ توانند ارزشمند بودن Hamster Kombat را نمایان کنند. همکاری توسعه دهندگان این بازی با صرافی های مختلف سبب شده است که احتمال لیست شدن بازی همستر کامبت در آینده ای نزدیک امکان پذیر باشد.

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

یکی از سوالاتی که کاربران با آن مواجه می‌ شوند این بوده که Hamster Kombat چه زمانی لیست می‌ شود؟ بنابر اطلاعات به دست آمده به احتمال فراوان در ماه جولای مصادف با تیر ماه و مرداد ماه ۱۴۰۳ این بازی نیز وارد صرافی‌ های متمرکز شده و می‌ توانید سکه‌ های جمع آوری کرده را تبدیل به پول واقعی کنید. علاوه بر این امکان تعویض همستر کامبت با ارزهای معتبر دیگر نیز وجود دارد.

آیا همستر کامبت ارزش امتحان کردن دارد یا خیر؟

اگر به دنبال اندام یک بازی اعتیاد آور با پتانسیل کسب درآمد می‌ گردید، به هیچ عنوان از کنار نام Hamster Kombat ساده گذر نکنید. این بازی با سرعت بسیار بالایی در حال رشد بوده و می‌ تواند برای کسب درآمد واقعی به کار گرفته شود. یادآور می‌ شویم که در بازی‌ های کریپتویی هیچگونه تضمینی برای کسب درآمد وجود ندارد.

برای انجام این بازی و دریافت سکه از طریق لینک زیر میتوانید اقدام کنید

https://t.me/hamster_kombaT_bot/start?startapp=kentId286611766

منظور از دیلی کمبو همستر کمبت چیست؟

در قسمتی از ربات Hamster Kombat بخشی با نام Daily Combo وجود دارد. این بخش هر ۲۴ ساعت یک بار بروزرسانی شده و می‌ توانید با پیدا کردن کارت‌ های ویژه از جوایز متعددی بهره‌ مند شوید.

آیا امکان کسب درآمد با بازی همستر کامبت وجود دارد؟

تا این لحظه Hamster Kombat در صرافی‌ ها لیست نشده است.

چگونه در بازی Hamster Kombat سکه‌ های زیادی به دست آوریم؟

برای کسب سکه‌ های بیشتر در بازی همستر کامبت می‌ توانید بر روی friends ضربه بزنید. در صفحه بعدی می‌ توان گزینه Invite Friends را مشاهده نمود. با انتخاب این گزینه می‌ توانید لینک بازی را به مخاطبان گوشی خود ارسال کرده و از این طریق درآمدزایی کنید.

علاوه بر این بخش های مختلفی در کارت ها وجود دارند با استفاده از آن ها می‌ توان به درآمد لازم دست پیدا کرد. به طور خودکار در بخش ماین می‌ توان به کارت‌ های مختلف دسترسی داشت.

آینده همستر کامبت چگونه است؟

تا این لحظه و با توجه به اینکه هنوز به صورت رسمی چیزی در خصوص همستر کامبت اعلام نشده است، نمی توان نظر قطعی در خصوص کسب درآمد با این بازی تلگرامی داد. با این حال انجام دادن این بازی خالی از لطف نیست. تا زمان لیست شدن این بازی در صرافی‌ ها باید منتظر ماند و دید چه قیمتی برای هر توکن در نظر گرفته‌ اند.

 

ثبت دیدگاه