پروفایل

آیفون ۱۵ پرو مکس در صدر پرفروش ‌ترین گوشی‌ های جهان

انتشار لیست پرفروش‌ ترین گوشی‌ های جهان نشان می‌ دهد که پرچمدار ارائه شده توسط اپل یعنی آیفون ۱۵ پرومکس توانسته خود را به صدر این لیست برساند. با وجود اینکه کاربران بر این باور بودند که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌ تواند رده نخست پرفروش‌ ترین گوشی‌ های جهان را به خود اختصاص دهد ولی این آیفون ۱۵ پرو مکس بوده که توانسته خود را به عنوان محبوب ترین و پرفروش‌ ترین گوشی دنیا معرفی نماید. جالب است بدانید که پرچمدار ارائه شده توسط سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا حتی در بین سه گوشی پرفروش دنیا نیز جایی ندارد.

رده‌ بندی پرفروش‌ ترین گوشی‌ های جهان

رقابت اپل و سامسونگ برای در اختیار گرفتن بازار گوشی‌ های هوشمند و رساندن پرچمدارهای خود به صدر جدول فروش در چند سال اخیر رنگ و بوی جذابی به خود گرفته است. هم اکنون و در اوایل سال ۱۴۰۳ گوشی آیفون ۱۵ پرومکس توانسته با اختلاف چشمگیری نسبت به رقیب خود یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا خود را به صدر این رده‌ بندی برساند. بر اساس گزارش جدیدی که Counterpoint Research انتشار داده است و در آن به بررسی بازار جهانی گوشی‌ های هوشمند مشغول شده، آیفون ۱۵ پرومکس توانسته فروش بالایی در بازار به خود اختصاص دهد. این لیست را که مرور می‌ کنیم متوجه می‌ شویم که رتبه‌ های اول تا چهارم را برند اپل توانسته در اختیار داشته باشد. آیفون ۱۵ پرو مکس، گوشی‌ های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو فروش بسیار عالی در بازار داشته‌ اند. جالب است بدانید که حتی پس از این گوشی‌ ها نیز خبری از نماینده‌ های سامسونگ نیست. رتبه چهارم این رده‌ بندی نیز به یکی دیگر از محصولات اپل یعنی آیفون ۱۴ اختصاص دارد. در رتبه پنجم می‌ توانیم بالاخره ردی از محصولات سامسونگ را مشاهده کنیم. پرچمدار اراده توسط سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا توانسته در رده پنجم پرفروش‌ ترین گوشی‌ های جهان قرار گیرد.

جالب است بدانید که رده های ششم و هفتم در این رده‌ بندی به میان رده‌ های برند سامسونگ رسیده‌ اند. در رتبه ششم می‌ توانیم گوشی گلکسی A15 5G را مشاهده کنیم. پس از آن میان رده دیگری از سامسونگ تحت عنوان گلکسی A54 در لیست پرفروش‌ ترین گوشی‌ های دنیا توانسته رتبه هفتم را کسب کند. در جایگاه هشتم گوشی آیفون ۱۵ پلاس، در جایگاه نهم گوشی گلکسی اس ۲۴ و بالاخره در جایگاه دهم گوشی گلکسی A34 قرار دارند که به عنوان یک میان رده توانسته نگاه کاربران را به خود جلب کند. برای نخستین بار گوشی‌ های گران قیمت اپل توانسته‌ اند فروش بالایی در بازار داشته و خود را به عنوان محبوب ترین برند معرفی نماید.

بر اساس گزارش کانترپوینت حدود 60 درصد از فروش گوشی‌ های هوشمند توسط اپل اختصاص به مدل‌ های پرو و پرومکس دارد. با توجه قیمت گوشی‌ های هوشمند لازم است که در نگهداری آن ها نهایت دقت را داشته باشید.

مطابق گزارش انتشار داده شده آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با کاهش فروش ۱۰ درصدی نسبت به مشابه سال قبل مواجه شده است.

 

ثبت دیدگاه