پروفایل

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ

بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ در بازار کدامند؟ به احتمال فراوان بخش زیادی از کاربرانی که به دنبال استفاده از اینترنت پرسرعت هستند با این سوال مواجه می‌ شوند. گوشی‌ هایی که می‌ توانند از آخرین نسل شبکه اینترنت پشتیبانی کنند. این سری از گوشی‌ ها دارای ساختاری هستند که نسبت به نسل گذشته یعنی 4G می‌ توانند سرعت اینترنت به مراتب بیشتری داشته باشند. در چند سال اخیر برندهای مختلف مانند سامسونگ تلاش کرده‌ اند که بخش زیادی از گوشی‌ های خود را با این قابلیت روانه بازار کنند. از گوشی‌ های میان رده ارزان قیمت گرفته تا گوشی‌ های پرچمدار به لطف بهره‌ گیری از این فناوری امروزه در دسترس شما قرار دارند. با توجه به این شرایط ما تلاش کرده‌ ایم که به معرفی لیست بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ پرداخته و به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کنیم.

لیست بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ

اگر قصد خرید بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ را دارید، علاوه بر این ویژگی لازم است که چند فاکتور دیگر را نیز مد نظر قرار دهید. صرفا نباید 5G بودن گوشی شما را ترغیب کند تا روی به خرید آن بیاورید. ما با بررسی فاکتورهای مختلف دیگر یک لیست از بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ را معرفی کرده‌ ایم.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35

یکی از بهترین گوشی‌ های 5G که سامسونگ در چند ماه اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته، گوشی Galaxy A35 است. میان رده‌ ای از این برند که هم از نظر نوع طراحی و ساخت و هم از نظر مشخصات فنی برای کاربران انتخابی مناسب به شمار می‌ رود. گوشی Galaxy A35 از نظر نرم‌ افزاری یک گوشی کاملا به روز هست. میان رده‌ ای با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع SUPER AMOLED که از نظر کیفیت نمایشگر حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی شما را یاری می‌ کند تا محتوا را با کیفیت عالی مقابل دیدگان خود داشته باشید. سامسونگ بر روی این میان رده خود یک تراشه اختصاصی با نام اگزینوس ۱۳۸۰ قرار داده است. تراشه‌ ای که قادر به پردازش بازی‌ های روز بر روی کیفیت مناسب خواهد بود. اگر قصد خرید گوشی Galaxy A35 را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس شما قرار گرفته است.

سامسونگ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی قرار داده تا کاربران بتوانند از ویژگی‌ هایی مانند لرزشگیر اپتیکال تصویر هنگام عکاسی نهایت بهره را ببرند. یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار دوربین اصلی قرار دارند. امکان فیلمبرداری 4K را با استفاده از دوربین اصلی این گوشی خواهید داشت. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکردی خارق‌ العاده دارد. جالب است بدانید که با دوربین سلفی گوشی Galaxy A35 نیز امکان فیلمبرداری 4K را خواهید داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت گوشی Galaxy A35 را می‌ توانید با شارژر ۲۵ وات شارژ کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A25

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ قرار گرفته، گوشی گلکسی A25 است. میان رده ای دیگر از برند سامسونگ در سال ۲۰۲۳ و بر پایه اندروید ۱۴ روانه بازار شد. سامسونگ بر روی این میان رده خود نیز یک صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت ۶.۶ یکی از نوع سوپر امولد به کار برده است. نمایشگری که می‌ تواند هم هنگام انجام بازی و هم هنگام تماشای فیلم و وبگردی عملکردی خارق‌ العاده به اجرا بگذارد. بر روی این گوشی می‌ توانیم یک پردازنده اختصاصی از سامسونگ تحت عنوان اگزینوس ۱۲۸۰ مشاهده کنیم. پردازنده‌ ای ۸ هسته‌ ای که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید بازی‌ های محبوب را انجام دهید. اگر قصد خرید گوشی گلکسی A25 را دارید، از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی قادر به انتخاب گزینه مورد نظر هستید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس شما قرار گرفته است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی می‌ توانیم مشاهده نماییم. دوربین اصلی با بهره‌ مندی از فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصاویر به شما کمک می‌ کند تا بتوانید با کیفیت بالا عکاسی و فیلمبرداری را انجام دهید. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به شما در ثبت تصاویر کمک خواهند کرد. یادآور می‌ شویم با دوربین اصلی این گوشی می‌ توان فیلمبرداری 4K را انجام داد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز بر روی پنل جلویی گوشی قرار گرفته که در نور روز عملکردی عالی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی گلکسی A25 را می‌ توانید با شارژر ۲۵ وات شارژ کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A54

در ادامه معرفی بهترین گوشی‌های 5G سامسونگ به Galaxy A54 برخورد می‌ کنیم. میان رده‌ ای از این برند کره‌ ای که می‌ تواند برای بازی کردن و عکاسی گزینه‌ ای عالی باشد. این گوشی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد بر روی گوشی Galaxy A54 قرار گرفته است. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با تراکم پیکسلی و رزولوشن عالی که در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم می‌ تواند کیفیت عالی خود را به رخ بکشد. سامسونگ برای این گوشی خود ترجیح داده یک پردازنده اختصاصی تحت عنوان اگزینوس ۱۳۸۰ را به کار گیرد. پردازنده ای ۸ هسته‌ ای که در پردازش بازی‌ های روز و سنگین عملکردی مناسب دارد. کاربرانی که به دنبال خرید گوشی Galaxy A54 هستند، می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. عملکرد گوشی Galaxy A54 در زمینه عکاسی نیز ایده‌ آل است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی بر روی قاب پشتی این گوشی می‌ توان مشاهده نمود. این دوربین با بهره‌ گیری از قابلیت‌ های مانند فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر می‌ تواند تصاویر را با کیفیت عالی ثبت کند. اگر به دنبال عکاسی در فضای باز هستید، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی پاسخگوی نیازهای شما است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز بر روی قاب پشتی و در کنار دو سنسور دیگر می‌ توان مشاهده کرد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بوده که در این رده قیمتی می‌ تواند هر حریفی را به مبارزه دعوت کند. یکی از ویژگی‌ های جذاب این گوشی امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K هم با استفاده از دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی به شمار می‌ رود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی را می‌ توانید با شارژر ۲۵ وات شارژ کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra

صحبت از بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ می‌شود باید به سراغ پرچمدارهای ارائه شده توسط این برند نیز برویم. گوشی گلکسی S23 Ultra از محصولات این برند با طراحی بی‌ نظیر، دوربین فوق العاده و پردازنده شگفت انگیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. یک دوربین با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2x که کیفیت بی‌ نظیری در این زمینه دارد. این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن 3088 در ۱۴۴۰ پیکسل یکی از قدرتمندترین نمایشگرهایی است که می‌ توانیم بر روی گوشی‌ های هوشمند مشاهده نماییم. سامسونگ برای این گوشی به سراغ یک پردازنده بی‌ نظیر نیز رفته است. پردازنده‌ ای از شرکت کوالکام و از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که به راحتی آب خوردن می‌ تواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را پردازش نماید. کاربرانی که قصد خرید گوشی گلکسی S23 Ultra را دارند، می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در سه نسخه روانه بازار می‌ شود. امکان خرید گوشی گلکسی S23 Ultra با حافظه‌ های داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و همچنین یک ترابایتی فراهم شده است.

دوربین گوشی گلکسی S23 Ultra یک دوربین فوق حرفه‌ ای با عملکردی غیر قابل توصیف به شمار می‌ رود. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی که از جدیدترین فناوری‌ ها بهره می‌ گیرد. سنسور اصلی دارای ویژگی‌ هایی مانند فوکوس خودکار، فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. در کنار دوربین اصلی می‌ توان دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی را نیز مشاهده نمود. سنسورهای دیگر نیز بر روی قاب پشتی این گوشی هر کدام عملکردی کم نقض دارند. دو دوربین تله‌ فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و همچنین تله فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی هر کدام با جدیدترین ویژگی‌ ها بر روی قاب پشتی این گوشی مشاهده می‌ شوند. یکی از ویژگی‌ های بی‌ نظیر گوشی گلکسی S23 Ultra، امکان فیلمبرداری 8K است. با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز می‌ توانید فیلمبرداری 4K را انجام دهید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی قرار دارد. شارژر ۴۵ وات گوشی گلکسی S23 Ultra در مدت زمان کوتاهی شارژ صفر تا ۱۰۰ باتری این گوشی را انجام می‌ دهد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 fe

آخرین گوشی که در لیست بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ قرار می‌ گیرد، Galaxy S23 fe است. یک گوشی از خانواده پرچمدار این برند که می‌ تواند عملکردی عالی در زمینه‌ های مختلف داشته باشد. سامسونگ این گوشی خود را با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2x روانه بازار کرده است. نمایشگری با رزولوشن و تراکم پیکسلی عالی در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که می‌ تواند محتوا را با وضوح و کیفیت شگفت انگیز مقابل دیدگان شما بگذارد. سامسونگ برای این میان رده خود ترجیح داده به سراغ پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ برود. این پردازنده ۸ هسته‌ ای عملکرد عالی در پردازش داده‌ های سنگین دارد. اگر قصد خرید گوشی Galaxy S23 fe را دارید، می‌ توانید نسخه ۸ گیگابایتی آن را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۲۵۶ گیگابایتی انتخاب کنید.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکردی عالی دارد. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید را مشاهده نماییم. بر روی قاب پشتی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو نیز قرار گرفته است. با دوربین اصلی این گوشی می‌ توانید فیلمبرداری 8K را انجام دهید. دوربین سلفی گوشی Galaxy S23 fe نیز ۱۰ مگاپیکسلی بوده که به شما امکان فیلمبرداری 4K را می‌ دهد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی را با شارژر ۲۵ وات می‌ توان شارژ نمود.

سخن پایانی

خرید بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ از بین محصولات متنوعی که توسط برندهای مختلف و همچنین برند کره‌ ای روانه بازار می‌ شوند باید با نهایت دقت انجام گیرد. انواع گوشی‌ های میان رده و پرچمدار از این برند و برندهای دیگر با مشخصات فنی قابل قبول روانه بازار می‌ شوند اگر به دنبال خرید بهترین گوشی‌ های 5G سامسونگ با قیمت مناسب هستید، می‌ توانید از محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل دیدن کنید.

 

ثبت دیدگاه