پروفایل

معرفی بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر کدامند؟ این سوالیست که بخش زیادی از گیمرهایی که علاقه مند به انجام بازی‌ های شوتر هستند ممکن است با آن مواجه شوند. با توجه به اینکه امروزه صدها بازی در سبک شوتر عرضه شده است، انتخاب بهترین گزینه‌ ها می‌ تواند کاری دشوار باشد. صحبت از بازی‌ های ویدیویی که می‌ شود گیمرها حساسیت زیادی به انتخاب بازی‌ های شوتر اول شخص دارند. گاه در یک چارچوب خسته کننده و گاه در خط مقدم نبرد عنوان سرباز می‌ توانید به جنگ با دشمنان بروید. بازی‌ های شوتر کامپیوتر جذابیت بسیار زیادی برای گیمرها دارند. با توجه به این موضوع ما تلاش کرده‌ ایم که از میان انواع بازی‌ های عرضه شده به سراغ بهترین گزینه‌ ها برویم.

لیست بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر

برای بررسی بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر باید به گذشته برگردیم. جایی که یک بازی با نام Wolfenstien در دهه‌ های قبل توانست نگاه گیمرها را به بهترین شکل جلب کند. ولفنشتاین آخرین بازی در این ژانر نبود و توانست انقلابی در حوزه بازی‌ های ویدیویی به عمل بیاورد. با این حال استارت ارائه این بازی‌ ها زده شد. هم اکنون بازی‌ های زیر می‌ توانند به عنوان محبوب‌ ترین بازی های شوتر اول شخص کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرند.

بازی Doom Eternal

یکی از بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر که می‌ تواند یک بازی دیوانه کننده باشد، Doom Eternal نام دارد. یک بازی جذاب که در سال ۲۰۲۰ انتشار یافت. این بازی در مدت زمان کوتاهی توانسته موفقیت زیادی به دست بیاورد. بازی Doom Eternal به گونه‌ ای است که مرزهای جنون و خشونت را توانسته جابجا کند. گیمرهایی که علاقه مند انجام بازی شوتر با تجربه متفاوت هستند، می‌ توانند بازی Doom Eternal را انتخاب نمایند. هر آنچه از یک بازی شوتر نیاز دارید را می‌ توانید در بازی Doom Eternal مشاهده نمایید. این بازی هم اکنون با گیم پلی فوق العاده در اختیار شما قرار داده می‌ شود.

بازی Left 4 Dead 2

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر قرار گیرد، Left 4 Dead 2 نام دارد. یک بازی با جلوه‌ های بصری فوق العاده و گیم پلی منحصر به فرد که تا ساعت‌ ها می‌ تواند شما را سرگرم کند. این بازی در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت. با توجه به اینکه از زمان انتشار این بازی تا به امروز چندین مدل مختلف از آن در اختیار گیمرها قرار گرفته است، انتخاب بهترین گزینه از میان آن ها نیز اهمیت زیادی دارد. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده است ما بازی Left 4 Dead 2 را در لیست خود قرار دهیم، بهره‌ مندی از اسکین‌ های متعدد است. گیمر این امکان را خواهد داشت تا به صورت رایگان بتواند اسکین‌ های متنوع را برای این بازی دانلود کند. نحوه انجام بازی به گونه‌ ای است که شما باید در مقابل گروهی از زامبی‌ ها به همراه دوستان خود قرار گیرید.

بازی Battlefield V

بدون تردید هنگامی که سخن از بازی‌ های کامپیوتری به میان می‌ آید و قصد داریم بهترین بازی شوتر را انتخاب کنیم باید به سراغ Battlefield V نیز برویم. یک بازی که کاربر این امکان را خواهد داشت بتواند به صورت آنلاین به رقابت با سایر افراد بپردازد. بازی Battlefield V به شکلی طراحی شده که می‌ تواند نگاه هر گیمر را به خود جلب کند. طراحی بازی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است. یک بازی با گیم پلی جذاب که شما را یاری خواهد کرد تا با سلاح‌ ها و تجهیزات ایده‌ آل بتوانید از میان چهار گروه کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بازی Arma 2

صحبت از بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر که می‌ شود، نگاه ما به سمت بازی‌ هایی مانند کال اف دیوتی و بتلفیلد خواهد رفت. در عین حال یک بازی با نام Arma 2 نیز وجود دارد که با طراحی بی‌ نظیر و گیم پلی فوق العاده می‌ تواند خود را در حد این دو بازی قرار دهد. یک بازی شبیه ساز جنگی که بسیاری از گیمرها آن را واقعی‌ ترین بازی در این ژانر می‌ دانند. برای انجام این بازی به عنوان یک کهنه سرباز باید به میدان نبرد بروید. بازی به گونه‌ ای است که گیمرهای مبتدی نمی‌ توانند از عهده گذر از مراحل آن بر بیایند. در واقع بازی Arma 2 به شکلی است که نسبت به بازی‌ های محبوب بسیار سخت‌ تر و واقعی‌ تر بوده و کاربر را مدت زمان زیادی می‌ تواند درگیر کند. کاربرانی که علاقه‌ مند انجام بازی‌ های واقع گرایانه جنگی هستند، می‌ توانند به سراغ انجام این بازی بروند.

بازی Prey

بازی Prey یک بازی علمی تخیلی بوده که می‌ تواند جذابیت زیادی برای گیمرها داشته باشد. یک شاهکار که علیرغم ژانر تخیلی به خوبی و سزاوارانه توانسته در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص قرار گیرد. این بازی که در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای بازی‌ های ویدیویی شده است، در مدت زمان کوتاهی توانست علاقه مندان زیادی را به خود جذب نماید. طراحی خاص و گیم پلی متفاوت بازی Prey سبب شده است که ما آن را در لیست خود قرار دهیم.

بازی Call of Duty: Warfare 2 Ramastered

بازی Call of Duty: Warfare 2 Ramastered را می‌ توانیم یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ های موجود در لیست خود عنوان کنیم. یک بازی شناخته شده که از سال‌ ها قبل تا به امروز توانسته خود را در لیست بهترین بازی‌ ها قرار دهد. با توجه به نوع طراحی و گیم پلی جذاب بازی Call of Duty: Warfare 2 Ramastered، به احتمال فراوان هنگامی که مشغول به انجام دادن آن می‌ شوید ساعت‌ ها درگیر خواهیم شد. این بازی جذابیت زیادی داشته و با صحنه‌ های متعدد و به یاد ماندنی گزینه ای خاص در لیست ما به شمار می‌ رود.

بازی Far Cry 3

به جرات می‌ توانیم یکی از بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر را بازی Far Cry 3 نام ببریم. کمپانی یوبیسافت در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت که نسخه سوم از بازی‌ های خود را انتشار دهد. یک بازی که می‌ تواند نگاه هر گیمری را به خود جلب کند. جذابیت بالا و گیم پلی شگفت انگیز بازی Far Cry 3 سبب شده است که آن را در این لیست قرار دهیم. بازی Far Cry 3 دارای آزادی عمل بالا بوده و در آن می‌ توانیم یک داستان گویی منحصر به فرد و جذاب را مشاهده نماییم. بد نیست بدانید که کمپانی یوبیسافت تا چند نسخه پس از این بازی را نیز عرضه کرده است. با این حال همچنان بازی Far Cry 3 را می‌ توان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ ها در لیست خود قرار داد.

بازی Crysis

بازی Crysis که در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر قرار می‌ گیرد در سال ۲۰۰۷ انتشار یافت. یک بازی با ویژگی‌ های منحصر به فرد جذابیت بالا که می‌ تواند نگاه هر گیمر را به خود جلب کند. شاید یکی از مهمترین ویژگی‌ هایی که سبب شده این بازی محبوبیت زیادی بین گیمرها به دست بیاورد، وجود زره نانو Crysis باشد. بازی Crysis دارای قابلیت‌ های مختلفی بوده تا کاربران بتوانند یک واژه جذاب در اختیار داشته باشند.

بازی Borderland 2

لحظه‌ ای نباید گمان کرد که بازی Borderland 2 نیز می‌ تواند خود را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص معرفی کند. یک بازی با گیم پلی روان و سریع که در کنار ویژگی‌ های دیگر می‌ تواند برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد. با وجود اینکه بازی Borderland 2 دارای روندی نسبتا کند است ولی به واسطه طراحی منحصر به فردی که دارد، کاربران می‌ توانند جایی برای آهسته پیش رفتن آن ها ایجاد نمایند.

سخن پایانی

بدون شک از میان انبوه بازی‌ های عرضه شده انتخاب بهترین بازی برای هر کاربر می‌ تواند متفاوت باشد. بسیاری از گیمرها علاقه زیادی به این سبک از بازی‌ های کامپیوتری دارند. با این حال ما پس از بررسی‌ هایی که انجام داده‌ ایم، گزینه‌ های فوق را به عنوان بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر انتخاب کردیم.

 

ثبت دیدگاه