پروفایل

بهترین گوشی برای پابجی کدام است؟

انتخاب بهترین گوشی برای پابجی از برندهای مختلف را باید با رعایت چند نکته انجام داد. بخش زیادی از گیمرها در چند سال اخیر ترجیح داده‌ اند به سراغ بازی محبوب پابجی رفته و ساعت‌ های زیادی را مشغول به استفاده از آن شوند. هر روز میلیون‌ ها کاربر در سراسر دنیا به صورت آنلاین مشغول به انجام بازی پابجی هستند. اگر به دنبال لذت بردن از انجام بازی پابجی هستید، لازم است که یک گوشی با توان کافی در اختیار داشته باشید. انواع گوشی‌ های میان رده و پرچمدار امروزه برای انجام بازی‌ های محبوب مانند پابجی توسط برندهای مختلف روانه بازار می‌ شوند.

نکته مهمی که هنگام خرید بهترین گوشی برای پابجی کاربران با آن مواجه می‌ شوند این است که آیا صرفا باید به سراغ خرید یک گوشی گران قیمت رفت یا می‌ توان از گوشی‌ های میان رده و اقتصادی نیز برای انجام این بازی استفاده نمود. با ما همراه باشید تا به شما راهنمای خرید بهترین گوشی برای پابجی را ارائه داده و چند مدل را نیز معرفی کنیم.

ویژگی‌ های بهترین گوشی برای پابجی کدامند؟

اگر قصد خرید یک گوشی را دارید و به دنبال انجام بازی پابجی با استفاده از آن هستید، حتما باید چند فاکتور و ویژگی مهم را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه برای داشتن یک گوشی توانمند لازم است که سخت‌ افزار آن را بررسی کنید، چند فاکتور وجود دارند که باید نسبت به سایر مشخصات گوشی‌ ها برجسته‌ تر باشند. مهمترین ویژگی‌ هایی که یک گوشی برای پابجی باید داشته باشد موارد زیر هستند.

بررسی کیفیت صفحه نمایش

یکی از فاکتورهای مهمی که در خرید بهترین گوشی برای پابجی باید مد نظر داشته باشید، کیفیت نمایشگر دستگاه است. به هیچ عنوان نباید از کنار ابعاد و کیفیت نمایشگر به سادگی گذر کرد. یک صفحه نمایش باید دارای رزولوشن عالی بوده و با پنل‌ هایی مانند سوپر امولد و امولد کیفیت راضی کننده در نمایش محتوا داشته باشد. نمایشگر‌هایی مانند AMOLED و SUPER AMOLED هنگام انجام بازی شما را یاری می‌ کند تا تصاویر را بتوانید زنده‌ تر و واقع گرایانه‌ تر مشاهده کنید.

نرخ نوسازی یا Refresh Rate صفحه نمایش

بدون تردید یکی از مهمترین فاکتورهایی که بهترین گوشی برای اجرای پابجی باید از آن برخوردار باشد، بهره‌ مندی از نرخ نوسازی یا رفرش ریت بالا است. نرخ نوسازی بیانگر این است که هر صفحه در هر ثانیه چند بار می‌ تواند بروزرسانی شود. در واقع نرخ تازه‌ سازی تجربه بازی را می‌ تواند تا حد زیادی تحت تاثیر مستقیم داشته باشد. امروزه انواع گوشی‌ های هوشمند برای انجام بازی پابجی مجهز به نمایشگرهایی با حداقل نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هستند. علاوه بر این نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی بر روی گوشی‌ های میان رده قرار گرفته که می‌ توانند عملکردی خارق العاده در اجرای بازی‌ های محبوب و سنگین داشته باشند.

پردازنده توانمند و حافظه رم مناسب

بدون تردید یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای خرید گوشی جهت انجام بازی پابجی باید در نظر بگیریم، نوع پردازنده آن است. یک گوشی باید دارای پردازنده قدرتمند بوده تا در پردازش این بازی محبوب به هیچ عنوان دچار مشکل نشود. گوشی‌ های هوشمند امروزه دارای پردازنده‌ هایی از شرکت‌ های مختلف مانند کوالکام و مدیاتک هستند. انواع پردازنده‌ های اسنپدراگون می‌ توانند در اجرای بازی‌ های محبوب مانند پابجی عملکردی قابل قبول باشه باشند. در کنار پردازنده توانمند یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که می‌ تواند در اجرای بازی محبوب پابجی تاثیر مستقیم داشته باشد، میزان حافظه رم دستگاه است. یک گوشی با حافظه رم زیاد شما را یاری خواهد کرد تا به هیچ عنوان هنگام انجام بازی‌ های محبوب مانند پابجی با تاخیر مواجه نشوید.

پایداری اتصال به اینترنت

در خرید بهترین گوشی برای پابجی سعی کنید گزینه‌ ای را انتخاب نمایید که از کیفیت اینترنت بالایی برخوردار باشد. به واسطه اینکه بازی پابجی یک بازی آنلاین محسوب می‌ شود، لازم است که از اینترنت پایدار و پرسرعت استفاده نماید. گوشی‌ های هوشمند علاوه بر اینکه می‌ توانند به وای فای متصل شوند، با شبکه‌ های 5G و 4G نیز عملکرد قابل قبول در اجرای بازی‌ های محبوب مانند پابجی خواهند داشت.

فاکتورهای دیگری وجود دارند که هنگام خرید بهترین گوشی برای پابجی لازم است آن ها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال بهره‌ مندی از یک باتری با ظرفیت بالا می‌ تواند نکته ای مهم باشد. علاوه بر این طراحی و ساخت گوشی باید به شکلی صورت گرفته که کاربر در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی در ناحیه دست نکند.

معرفی بهترین گوشی‌ ها برای پابجی

اکنون که با راهنمای خرید بهترین گوشی برای پابجی آشنا شده‌ اید، بهتر است به سراغ معرفی چند گزینه موجود در بازار برویم.

بهترین گوشی برای پابجی ۲۰۲۴

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای پابجی را دارید و به دنبال خرید یک گزینه جدید هستید، می‌ توانید مدل‌ های زیر را در نظر داشته باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی A35

بدون شک یکی از بهترین گوشی‌ ها برای پابجی که در سال ۲۰۲۴ روانه بازار شده است، گوشی گلکسی A35 نام دارد. میان رده‌ ای عالی از برند سامسونگ که با مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. سامسونگ این میان رده را با یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد روانه بازار کرده است. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی که از این نظر می‌ تواند گزینه‌ ای عالی برای انجام بازی محبوب پابجی باشد. علاوه بر این استفاده از پردازنده اختصاصی اگزینوس ۱۳۸۰ نیز این امکان را می‌ دهد که میان رده ارائه شده توسط سامسونگ عملکرد قابل قبول در پردازش بازی‌ های محبوب مانند پابجی از خود به اجرا بگذارد. این پردازنده ۸ هسته‌ ای دارای ۴ هسته توانمند و ۴ هسته اقتصادی است. برای خرید این گوشی می‌ توانید به سراغ نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی بروید. با توجه به بهره‌ مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، کاربران تا مدت زمان زیادی پس از شارژ کردن باتری این گوشی قادر به استفاده از آن برای انجام بازی پابجی هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی A55

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای پابجی را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ ای تولید شده در سال ۲۰۲۴ هستید، انتخاب گلکسی A55 می‌ تواند برای شما کاربردی باشد. یک میان رده دیگر از سامسونگ که بر پایه اندروید ۱۴ روانه بازار شده است. این گوشی سامسونگ از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی بهره می‌ برد. نمایشگری از نوع سوپر امولد که کیفیت فوق العاده‌ ای در نمایش محتواها خواهد داشت. این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی هنگام انجام بازی به هیچ عنوان دچار کندی و لگ نخواهد شد. سامسونگ برای این میان رده خود نیز ترجیح داده یکی از بهترین پردازنده‌ های اختصاصی یعنی اگزینوس ۱۴۸۰ را به کار گیرد. پردازنده‌ ای 8 هسته‌ ای که ۴ هسته فوق العاده توانمند آن با توان ۲.۷۵ گیگاهرتز به بهترین شکل ممکن بازی سنگین پابجی را پردازش خواهد کرد. علاوه بر این ۴ هسته اقتصادی با توان ۲.۰ گیگاهرتز در کنار ۴ هسته توانمند می‌ توان مشاهده نمود. اگر قصد خرید گوشی گلکسی A55 را دارید، از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی می‌ توانید انتخاب خود را انجام دهید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته که می‌ تواند توان کافی برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را داشته باشد.

بهترین گوشی برای پابجی شیائومی

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای پابجی را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ ای از برند محبوب شیائومی هستید، چند مدل پیش روی شما قرار دارند. شیائومی تلاش کرده میان رده‌ های خود را با مشخصات فنی قابل قبول و صفحه نمایش با کیفیت در اختیار کاربران بگذارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro

یکی از بهترین گوشی‌ ها برای پابجی از شیائومی گوشی Redmi Note 13 Pro است. میان رده‌ ای عالی که در سال ۲۰۲۴ توسط این برند روانه بازار شد. شیائومی برای این گوشی خود یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد را انتخاب کرده است این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده که در اجرای بازی‌ های سنگین مانند پابجی عملکردی خارق العاده خواهد داشت. حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز در کنار رزولوشن و تراکم پیکسلی آن سبب شده‌ اند که یک گزینه عالی برای بازی کردن در اختیار داشته باشید. یکی از ویژگی‌ هایی که سبب شده ما گوشی Redmi Note 13 Pro را در لیست بهترین گوشی‌ ها برای بازی پابجی قرار دهیم، مجهز شدن به پردازنده توانمند است. بر روی این گوشی پردازنده‌ ای از شرکت کوالکام قرار دارد. پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 در اجرای بازی‌ های سنگین مانند پابجی و کال آف دیوتی عملکردی مناسب خواهد داشت. علاوه بر این کاربرانی که قصد خرید گوشی Redmi Note 13 Pro را دارند، می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۸ گیگابایتی، ۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. این گوشی از نظر نرم‌ افزاری نیز عملکردی قابل قبول دارد. یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت را شیائومی بر روی این گوشی قرار داده است. با استفاده از شارژر ۶۷ وات در مدت زمان کوتاهی می‌ توان باتری گوشی Redmi Note 13 Pro را شارژ نمود.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X6 Pro

گزینه بعدی از محصولات شیائومی که در لیست بهترین گوشی‌ ها برای پابجی قرار می‌ گیرد، گوشی POCO X6 Pro است. شیائومی این میان رده خود را در سال ۲۰۲۴ و بر پایه اندروید ۱۴ روانه بازار کرد. یک گوشی با عملکرد فنی قابل قبول و نمایشگر با کیفیت که هر آنچه نیاز دارید را به همراه خواهد داشت. بر روی این گوشی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی مشاهده می‌ کنیم. این نمایشگر امولد عملکردی فوق العاده در نمایش محتواهای مختلف دارد. تراکم پیکسلی و رزولوشن شگفت انگیز صفحه نمایش این گوشی در کنار بهره‌ مندی از محافظ گوریلا گلس ۵ همه و همه نشان می‌ دهند که یک میان رده بی‌ نظیر در اختیار خواهید داشت. شیائومی برای این میان رده خود به سراغ یک پردازنده از شرکت مدیاتک رفته است. پردازنده‌ ای از نوع دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا که دارای ۸ هسته بوده و هسته‌ های آن توان شگفت‌ انگیزی برای پردازش سنگین‌ ترین بازی‌ ها دارند. این پردازنده به حدی قدرتمند است که بازی‌ های سنگین مانند پابجی را به راحتی و با آسودگی خاطر می‌ توانید بر روی تنظیمات گرافیکی بالا با فریم پایداری انجام دهید. اگر قصد خرید این گوشی شیائومی را دارید، از بین نسخه‌ های ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی قادر به انتخاب گزینه مورد نظر هستید. از دیگر ویژگی‌ های گوشی POCO X6 Pro می‌ توان به بهره‌ مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره نمود. با استفاده از یک شارژر ۶۷ وات در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌ توان شارژ باتری این گوشی را انجام داد.

بهترین گوشی برای پابجی ۲۰۲۳

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای پابجی را دارید و به دنبال انتخاب گزینه ای تولید شده در سال ۲۰۲۳ هستید نیز چند مدل پیش و روی شما قرار دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی A25

یکی از بهترین گوشی‌ ها برای پابجی که در سال ۲۰۲۳ توسط سامسونگ روانه بازار شده است، گوشی گلکسی A25 نام دارد. یک میان رده عالی با مشخصات فنی قابل قبول و نمایشگر با کیفیت که برای گیمرها انتخابی مناسب است. سامسونگ این گوشی خود را با نمایشگر ۶.۵ اینچی در اختیار کاربران می‌ گذارد. یک صفحه نمایش از نوع SUPER AMOLED که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هنگام انجام بازی‌ های سنگین عملکردی قابل قبول داشته و به هیچ عنوان با لگ و کندی مواجه نخواهد شد. این گوشی از نظر رزولوشن و تراکم پیکسلی نیز بسیار قابل قبول طراحی شده است. سامسونگ ترجیح داده بر روی میان رده خود یک تراشه اختصاصی را به کار گیرد. پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ که دارای ۸ هسته بوده و می‌ تواند بازی پابجی را بر روی کیفیت قابل قبول به خوبی پردازش نماید. اگر قصد خرید گوشی گلکسی A25 را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. یادآور می‌ شویم که این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ بوده و تا چند سال قادر به دریافت بروزرسانی‌ های امنیتی و سیستم عامل برای آن خواهید بود. بر روی گوشی گلکسی A25 یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت مشاهده می‌ کنیم.

گوشی آنر ۹۰

اگر قصد خرید بهترین گوشی برای پابجی از برندی متفاوت را دارید، توصیه ما به شما بررسی آنر ۹۰ است. میان رده ای عالی از برند آنر که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. بر روی این گوشی می‌ توانیم یک صفحه نمایش با ابعاد نسبتا بزرگ ۶.۷ اینچی را مشاهده کنیم. صفحه نمایشی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که در اجرای بازی‌ های محبوب و سنگین مانند پابجی عملکردی عالی دارد. این نمایشگر به واسطه بهره‌ مندی از رزولوشن و تراکم پیکسلی عالی یکی از بهترین صفحه نمایش‌ هایی است که بر روی گوشی‌ های میان‌ رده می‌ توانیم مشاهده کنیم. آنر برای این میان رده خود به سراغ یک پردازنده عالی از شرکت کوالکام رفته است. پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ که عملکردی عالی برای پردازش بازی‌ های سنگین مانند پابجی، کال آف دیوتی و آسفالت ۹ دارد. این پردازنده ۴ نانومتری با ۸ هسته توانمند برای یک گوشی میان رده انتخابی عالی است. اگر قصد خرید گوشی آنر ۹۰ را دارید، از بین نسخه‌ های ۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی قادر به انتخاب گزینه مورد نظر هستید. یادآور می‌ شویم بر روی این گوشی قرار گرفته که با شارژر ۶۶ وات می‌ توان در مدت زمان کوتاهی آن را شارژ نمود.

سخن پایانی

انتخاب و خرید بهترین گوشی برای پابجی از بین محصولات متنوعی که توسط برندهای مختلف روانه بازار می‌ شوند کاری دشوار است. در عین حال ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل تلاش کرده‌ ایم که بهترین گزینه‌ های موجود در بازار را از برندهای مختلف به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید گوشی برای پابجی را دارید، می‌ توانید از محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید.

 

ثبت دیدگاه