پروفایل

رونمایی از گوشی شیائومی ۱۵؟ چه زمانی گوشی شیائومی ۱۵ به بازار عرضه می‌ شود

به احتمال فراوان علاقه مندان به گوشی‌ های شیائومی بی‌ صبرانه منتظر رونمایی و عرضه رسمی نسل پانزدهم محصولات این برند هستند. چند وقت پیش بود که یک افشاگر چینی اعلام کرد که شیائومی قصد دارد نسل آینده گوشی‌ های پرچمدار خود را با پردازنده توانمند در اختيار کاربران بگذارد. مطابق اطلاعاتی که این افشاگر به دست آورده است، یک تراشه هیجان انگیز بر روی گوشی شیائومی ۱۵ به کار خواهد رفت. پردازنده‌ ای که می‌ تواند این گوشی را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌ های دنیا تبدیل کند.

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، گوشی شیائومی ۱۵ از یک پردازنده توانمند از شرکت کوالکام بهره خواهد گرفت. پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ یک انتخاب شگفت انگیز برای این پرچمدار از برند محبوب شیائومی است. بنچمارک های فاش شده از این تراشه نشان می‌ دهند که پردازنده فوق العاده توانمندی بوده که با پیشرفت چشمگیر می‌ تواند این گوشی را مجهز به عملکردی غیر قابل توصیف نماید.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۵

با وجود اینکه همچنان به صورت رسمی مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۵ اعلام نشده‌ اند ولی اطلاعات مهمی به دست افشاگران رسیده که نشان می‌ دهد این گوشی پرچمدار حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. مطابق اطلاعات، این گوشی به احتمال بسیار زیاد از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره می‌ گیرد. این پردازنده احتمالا دارای دو هسته فوق العاده قدرتمند ۳.۶ تا ۴ گیگاهرتزی باشد. علاوه بر این 6 هسته کم مصرف و اقتصادی نیز بر روی این گوشی و قسمت تراشه آن می‌ توانیم مشاهده نماییم. علاوه بر این حسگر اثر انگشت این گوشی نیز بر روی صفحه نمایش و خدمت زیرین آن قرار گرفته است. یک گوشی با دوربین بی‌ نظیر و با قابلیت پریسکوپ که می‌ تواند پرچمدارهای برندهای دیگر را به چالش دعوت کند. به احتمال زیاد یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی از نوع OLED را بر روی گوشی شیائومی ۱۵ مشاهده خواهیم نمود. نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که عملکردی عالی دارد. مطابق اطلاعات به دست آمده این صفحه نمایش دارای وضوح 1.5K است.

تاریخ رونمایی از گوشی شیائومی ۱۵

با وجود اینکه به طور رسمی زمان رونمایی از گوشی شیائومی ۱۵ اعلام نشده است ولی به احتمال فراوان در مهر و آبان سال ۱۴۰۳ این گوشی به صورت رسمی معرفی می‌ شود. یک گوشی که می‌ تواند برای علاقه‌ مندان به عکاسی و انجام بازی انتخابی جذاب به شما رود.

قیمت گوشی شیائومی ۱۵ چگونه است؟

هنوز به طور رسمی قیمت گوشی شیائومی ۱۵ مشخص نشده و نمی‌ توان حدس زد که در چه محدوده قیمتی این گوشی قرار خواهد گرفت. شیائومی کار سختی دارد تا بتواند این گوشی را به رقابت با پرچمدارهای برندهای دیگر هدایت کند. به احتمال فراوان نسل بعدی محصولات آیفون عملکردی چشمگیر داشته و به یک رقیب سرسخت برای شیائومی ۱۵ تبدیل می‌ شوند.

 

ثبت دیدگاه