پروفایل

بهترین بازی‌ های استیم کم حجم کدامند؟

بررسی لیست بهترین بازی‌ های استیم کم حجم که ارزش بازی کردن دارند نشان می‌ دهد که چند گزینه می‌ توانند برای کاربران جذابیت زیادی داشته باشند. استیم یک پلتفرم محبوب بوده که کاربران و گیمرها می‌ توانند برای دانلود و نصب بازی‌ های ویدیویی از آن استفاده کنند. هم اکنون میلیون‌ ها کاربر در سراسر جهان با استفاده از این پلتفرم به دانلود بازی‌ های محبوب خود می‌ پردازند. گیمرها همواره به دنبال آن هستند که بتوانند بهترین بازی‌ های کم حجم و رایگان استیم را دانلود کرده و آن را بر روی سیستم خود نصب کنند. بازی‌ هایی که هم بر روی سیستم‌ های معمولی و هم بر روی سیستم‌ های گیمینگ قابلیت نصب شدن دارند. تقریبا روزانه به لیست بهترین بازی‌ های کم حجم استیم اضافه می‌ شود. به همین علت کاربرانی که قصد دانلود و نصب بهترین بازی‌ های استیم کم حجم را دارند باید نسبت به انواع بازی‌ های موجود در آن اطلاعات کافی به دست آورند. با ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل همراه باشید تا به معرفی لیست بهترین بازی‌ های استیم کم حجم بپردازیم.

چرا بازی‌ های استیم کم حجم محبوب هستند؟

مهمترین دلایل دانلود و نصب بازی‌ های استیم کم حجم کدامند؟ چرا کاربران همواره به دنبال بررسی لیست بهترین بازی‌ های استیم کم حجم هستند؟ بد نیست بدانید که هم بازی‌ های با گرافیک بالا و سنگین و هم بازی‌ هایی با حجم کم در استریم برای کاربران جذابیت زیادی دارند. دانلود بازی‌ های کم حجم استیم به شما این امکان را می‌ دهد تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید بازی را بر روی سیستم خود نصب کرده و از انجام دادن آن نهایت لذت را ببرید. برخی از بازی‌ ها نیز سنگین هستند که علاقه‌ مندان مخصوص به خود را دارند.

لیست بهترین بازی‌ های استیم کم حجم

اکنون می‌ توانیم به سراغ معرفی لیست بهترین بازی‌ های کم حجم استیم برویم. بازی‌ هایی که ما در این لیست معرفی کرده‌ ایم بر اساس نظر کاربران و گیمرها امتیاز بالا به دست آورده‌ اند.

بازی One Finger Death Punch

هنگامی که صحبت از بهترین بازی‌ های استیم کم حجم می‌ شود، می‌ توانیم به سراغ One Finger Death Punch برویم. یک بازی در ژانر اکشن و با حجم بسیار پایین که می‌ تواند تا ساعت‌ ها گیمرها را مشغول به خود کند. در این بازی ساده شما به عنوان یک مبارز رزمی باید فعالیت داشته باشید. طراحی One Finger Death Punch به گونه‌ ای صورت گرفته است که در آن حرکات هیجان انگیز را می‌ توان مشاهده نمود. یک مبارزه بسیار سریع را با استفاده از موس کامپیوتر خود انجام خواهید داد. کاربرانی که به دنبال موفقیت در بازی هستند باید دو فاکتور دقت و سرعت را همواره در نظر داشته باشند. شاید در نگاه اول یک بازی ساده احساس کنید پیش روی شما قرار گرفته است. با این حال هنگام گذر کردن از مراحل نخستین مشاهده خواهید کرد که سختی بازی بالا می‌ رود.

بازی Parper, Plese

گزینه بعدی که در لیست بهترین بازی‌ های استیم کم حجم قرار می‌ گیرد، بازی Parper, Plese است. یک بازی با حجم بسیار کم و با جذابیت زیاد که می‌ تواند تا ساعت‌ ها شما را سرگرم نماید. شما در این بازی به عنوان یک کارمند مرزبانی فعالیت خود را انجام می‌ دهید. هنگامی که مسافران قصد عبور از فرودگاه را دارند، شما به عنوان کارمند باید مدارک آن ها را به خوبی بررسی نمایید. دستورالعمل‌ های مختلف و قوانین خاص کشور تیروانیا شاید برای شما نیز جالب باشند. با توجه به اینکه شما یک کارمند مرزبانی هستید، وظایف مختلفی بر عهده خواهید گرفت. انتخاب شما تاثیر فراوان بر روی انتهای آن می‌ گذارند.

بازی Super Hexagon

اگر به دنبال دانلود بهترین بازی‌ های کم حجم استیم هستید، توصیه ما به شما Super Hexagon است. یک بازی با حجم بسیار پایین که هنگام انجام آن یک موسیقی دوست داشتنی خواهید شنید. با وجود اینکه بازی Super Hexagon دارای فضای بسیار ساده‌ ای بوده ولی می‌ تواند به عنوان یک بازی اعتیاد آور مورد استفاده قرار گیرد. این بازی به احتمال فراوان شما را تا ساعت‌ ها جلوی سیستم نگه می‌ دارد. کاربرانی که از گوشی‌ هایی مانند آیفون و سایر گوشی‌ های اندرویدی استفاده می‌ کنند نیز می توانند از این بازی استفاده کنند.

بازی Thomas Was Alone

با بررسی لیست بهترین بازی‌ های کم حجم استیم به Thomas Was Alone نیز برخورد می‌ کنیم. یک بازی متفاوت و کم حجم که می‌ تواند جذابیت خاصی برای این گیم پلی ایجاد نماید. شما به عنوان کاراکتر این بازی باید دروازه خروجی را شکل هندسی نشان دهد.

بازی Mini Metro

اگر قصد دانلود بهترین بازی‌ های استیم کم حجم را دارید، لازم است که چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های کم حجم استیم بازی Mini Metro است. این بازی با گیم پلی شگفت انگیزی که دارد، می‌ تواند ساعت‌ ها شما را مشغول به انجام آن نماید. کاراکتر اصلی این بازی باید سرعت انتقال مسافران را افزایش داده و همچنین جهت کمک به آن ها مسئولیت شبکه حمل و نقل را بر عهده می‌ گیرد. در این بازی شما با چالش‌ های مختلفی مواجه می‌ شوید.

بازی Emily Is Away

یکی دیگر از محبوب‌ ترین بازی‌ ها و بازی‌ های کم حجم استیم بازی Emily Is Away است. بازی Emily Is Away یک بازی تعاملی بوده که می‌ توان با استفاده از آن به گفت و گو با سایر کاربران بپردازید. کاربر باید از بین گزینه‌ های مکالمه تصمیم خود را گرفته و تاثیرگذاری آن را در داستان بازی به خوبی مشاهده نماید. این بازی احساس نوستالژی را نیز به ما می‌ دهد.

بازی One Away Heroics

گزینه بعدی که در لیست بهترین بازی‌ های استیم کم حجم می‌ تواند قرار گیرد، یک بازی جذاب با نام One Away Heroics است. این بازی ماجراجویی به شما امکان می‌ دهد که بتوانید یک ماجراجویی فعال و شجاع بوده و گردش خود را در سراسر زمین آغاز کنید.

بازی Metal Slug

یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های کامپیوتری و همچنین بازی‌ هایی که برای فعالیت خود را انجام دهد، بازی Metal Slug است. به هیچ عنوان نباید از این بازی عقب نمانید. این بازی به شدت اعتیاد آور است. به همین علت هنگام روشن کردن سیستم تا ساعت‌ ها مشغول به انجام آن می‌ شوید. گرافیک فوق العاده جذاب این بازی می‌ تواند برای کاربران جالب باشد. علاوه بر این هنگام انجام بازی با دشمنان متفاوتی مواجه خواهید شد. لازم است که اسلحه و نارنجک را برای گذر کردن از این مراحل جمع آوری کنید.

بازی Atom Zombie Smasher

بازی Atom Zombie Smasher را می‌ توان یکی از کم حجم‌ ترین بازی‌ های استیم نام برد. این بازی دارای حجم فوق العاده کم ۲۷ مگابایتی بوده و به شما کمک می‌ کند تا ساعت‌ ها بتوانید مشغول به انجام آن ها شوید.

سخن پایانی

بازی‌ های فوق را می‌ توان بهترین بازی‌ های استیم کم حجم نام برد. برخی از این بازی‌ ها با وجود اینکه گرافیک مناسبی ندارند ولی برای کاربران از جذابیت بالای برخوردار هستند در کنار گزینه‌ هایی که معرفی کردیم، لیست محبوب‌ ترین بازی‌ های کم حجم استیم را می‌ توان با اضافه کردن چند بازی دیگر تکمیل کرد.

 

ثبت دیدگاه