پروفایل

گوشی های کپی بخریم یا نه؟ مزایا و معایب گوشی طرح اصلی

گوشی های کپی چه مزایایی دارد؟ آیا خرید گوشی فیک یا های کپی ایده ای مناسب است؟ مهمترین نکات در خرید گوشی‌ های کپی کدامند؟

این روزها به واسطه افزایش قیمت گوشی‌ های موبایل، بخش زیادی از کاربران تصمیم می‌ گیرند که به سراغ خرید گوشی های کپی یا طرح اصلی بروند. این گوشی ها می‌ توانند مزایا و معایب مختلفی داشته باشند. شرکت‌ های مختلف امروزه بر اساس شکل ظاهری گوشی‌ های هوشمند پرچمدار تصمیم می‌ گیرند که گوشی‌ های کپی و فیک را در اختیار کاربران بگذارند. این نوع گوشی‌ ها اورجینال نبوده و تنها از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به گوشی‌ های اصل دارند. شايد برای شما نیز سوال پیش بیاید که چرا شرکت‌ ها به سراغ شبیه‌ سازی گوشی‌ های هوشمند می‌ روند.

از هر طرف به قضیه نگاه کنیم به یک واژه مهم یعنی پول خواهیم رسید. با توجه به اینکه خرید محصولات اورجینال و گران قیمت برای بخش زیادی از کاربران امکان‌ پذیر نیست، تصمیم می‌ گیرند به سراغ خرید گوشی طرح اصلی یا فیک بروند.

گوشی های کپی یا فیک چیست؟

قبل از پرداختن به مزایا و معایب گوشی های کپی بهتر است تعریفی از این نوع گوشی داشته باشیم. گوشی فیک یا های کپی از نظر شکل ساخت به دستگاه‌ های پیشرفته و موبایل‌ های رده بالا شباهت زیادی دارند. با این حال این گوشی‌ ها اورجینال و اصل نیستند. بخش زیادی از گوشی‌ های طرح اصلی در کشور چین تولید شده و روانه بازار می‌ شوند. تولید کننده به دنبال آن است که یک گوشی با ظاهر جذاب و مشابه پرچمداران روانه بازار نماید. به طور کلی از نظر عملکردی و کیفیت قطعات، گوشی های کپی به هیچ عنوان نمی‌ تواند به گرد پای گوشی‌ های اورجینال برسد.

مزایای خرید گوشی های کپی

بررسی مزایای خرید گوشی های کپی نشان می‌ دهد که این محصول برای بخشی از کاربران جذابیت زیادی دارد. به طور مثال شما می‌ توانید با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر یک گوشی با ظاهر پرچمدار در اختیار داشته باشید. با استفاده از این گوشی‌ ها می‌ توانید مشغول به انجام بازی و نصب اپلیکیشن‌ ها بدون محدودیت شوید.

مزایای خرید گوشی های کپی یا طرح اصلی متفاوت بوده و برای افرادی که به دنبال خرید یک گوشی با ظاهر پرچمدار و عملکرد معمولی هستند، می‌ توانند به سراغ این سری از گوشی‌ ها بروند.

معایب خرید گوشی‌ های کپی یا طرح اصلی

در کنار مزایایی که گوشی های کپی دارد، معایب آن نیز ممکن است شما را خرید این نوع گوشی منصرف نماید.

کیفیت پایین گوشی های کپی

بدون تردید یکی از مهمترین مواردی که سبب می‌ شود گوشی های کپی کمتر مورد توجه قرار گیرد، کیفیت بسیار پایین این دستگاه است.

این دستگاه هوشمند تنها از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به گوشی‌ های اصلی دارند.

آیا خرید آیفون طرح اصلی مناسب است؟

صحبت از خرید گوشی طرح اصلی که می‌ شود یکی از برندهایی که ذهن به سمت محصولات آن می‌ رود، برند اپل است. گوشی‌ های طرح اصلی مزایا و معایب زیادی دارند. گوشی‌ های آیفون اما از نظر شکل ظاهری مشابه گوشی‌ های اصل هستند.

 

ثبت دیدگاه