پروفایل

بهترین راه‌ های افزایش صدای هندزفری

افزایش صدای هندزفری چگونه صورت می‌ گیرد؟ برای تقویت صدای هندزفری چه کارهایی می‌ توان انجام داد؟ مهمترین دلایلی که سبب افت کیفیت صدای هندزفری می‌ شوند، کدامند؟

به احتمال زیاد این سوالات هنگام استفاده از هندزفری برای شما پیش بیایند. اگر احساس می‌ کنید که هنگام استفاده از هندزفری کیفیت و بلندای صدای آن کاهش یافته‌ اند و نیاز تقویت صدا دارد، می‌ توانید راهکارهایی را در پیش گرفته تا به خواسته خود برسید. در طول روز هندزفری و هدفون می‌ تواند برای برخی از افراد یک همراه همیشگی باشد. این اکسسوری دوست داشتنی در چند سال اخیر برای برقراری تماس، گوش دادن به موسیقی و پادکست مورد استفاده قرار گرفته است. گاهی اوقات هنگامی که قصد دارید صدا را از هندزفری بشنوید، متوجه می‌ شوید که حجم صدای خروجی نامناسب بوده و نمی‌ تواند انتظارتان را برآورده نماید. هنگامی که در محیط شلوغ قصد استفاده از هندزفری را دارید، این مشکل برای شما آزار دهنده‌ تر می‌ شود. با توجه به این موارد ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل تصمیم گرفته‌ ایم که به معرفی راه‌ های افزایش صدای هندزفری بپردازیم.

دلیل کم بودن صدای هندزفری چیست؟

گاهی اوقات هنگامی که قصد استفاده از هندزفری را دارید، متوجه می‌ شوید که کیفیت صدای آن پایین است. حتی افرادی که از هندزفری‌ های گران قیمت نیز استفاده می‌ کنند گاهی اوقات با این مشکل مواجه می‌ شوند. در این شرایط هنگام برقراری تماس و حتی گوش دادن به موسیقی صدای بی کیفیت شما را آزار می‌ دهد. دلایل مختلفی وجود دارند که می‌ توانند موجب کاهش صدای هندزفری شوند.

اگر در خرید هندزفری دقت کافی نداشته باشید و محصولی بی‌ کیفیت را انتخاب کنید، با این مشکل مواجه خواهید شد.

یکی دیگر از دلایلی که سبب کاهش صدای هندزفری می‌ شود، کثیف بودن سری‌ های آن است. هنگامی که سری هندزفری یا هدفون کثیف است، امواج صوتی که باید به بیرون انتشار داده شوند بلوکه خواهند شد. علاوه بر این اگر گرد و غبار به هندزفری نفوذ کند نیز بلندای صدا و همچنین کیفیت آن تغییر زیادی خواهد کرد.

خرابی هندزفری را می‌ توان یک دلیل دیگر برای کاهش صدای آن عنوان نمود. هنگامی که نمی‌ توان هندزفری را تعمیر کرد، بسیاری از کاربران ترجیح می‌ دهند در سریع‌ ترین زمان به سراغ خرید هندزفری یا هدفون بروند.

اختلالات بلوتوث نیز می‌ توانند یکی دیگر از دلایل خرابی هندزفری و کاهش صدای آن باشد. باگ‌ های سیستمی گاهی اوقات به درون هندزفری راه یافته و بر روی کیفیت آن تاثیر منفی می‌ گذارند.

در مواردی نیز مشاهده شده که کاهش شارژ هندزفری نیز افت کیفیت آن را به دنبال خواهد داشت. در بازه های زمانی مناسب هندزفری‌ ها و هدفون‌ ها را شارژ نمایید.

راهکارهای افزایش صدای هندزفری، چگونه صدای هندزفری را تقویت کنیم؟

راهکارهای افزایش صدای هندزفری متنوع هستند. با استفاده از برخی روش‌ ها می‌ توان به تقویت صدای هندزفری کمک نمود.

تمیز کردن هندزفری و هدفون

بدون تردید اگر به دنبال افزایش صدای هندزفری و تقویت آن هستید، تمیز کردن آن ها یکی از بهترین راهکارها به شمار می‌ رود. پاک کردن سری‌ های هندزفری که ممکن است گرد و غبار و آلودگی بر روی آن ها قرار داشته باشد موجب بهبود کیفیت صدای آن ها می‌ شود. این مشکل کاملا طبیعی بوده و در بازه های زمانی مختلف به واسطه استفاده از هندزفری‌ ها سری‌ های آن ها کثیف خواهند شد. به راحتی می‌ توانید برای تمیز کردن هندزفری از چند روش استفاده کنید. ابتدا سعی کنید سری‌ های سیلیکونی را جدا کرده و سپس به سراغ پاک کردن آن بروید.

با استفاده از یک مسواک خشک نیز می‌ توان برای افزایش صدای هندزفری و پاک کردن آن اقدام نمود. به آرامی مسواک را بر روی قسمت‌ های مختلف هندزفری یا هدفون بکشید. اکنون یک دستمال نرم را آغشته به محلول ضدعفونی کننده یا الکل کرده و هنگامی که رطوبت دستمال از بین رفت برای پاک کردن هندزفری‌ ها از آن ها کمک بگیرید.

استفاده از نرم‌ افزار برای تقویت صدای هندزفری

اگر قصد تقویت صدای هندزفری و افزایش کیفیت صدای آن را دارید، از چند روش می‌ توانید استفاده نمایید. یکی از این روش‌ ها استفاده از اپلیکیشن تقویت کننده صدای هندزفری است. اپلیکیشن‌ های مختلف امروزه در دسترس شما قرار گرفته‌ اند تا بتوانید با استفاده از آن ها به تقویت صدای هندزفری کمک داشته باشید.

اگر برای تقویت صدای هندزفری به دنبال یک اپلیکیشن هستید، می‌ توانید به سراغ Volume Booster Pro بروید. یک اپلیکیشن که به کاربر این امکان را می‌ دهد تا صدایی را با دو برابر بلندای بیشتر از هندزفری‌ ها به گوش بشنوند. بد نیست بدانید که هم اکنون در سراسر دنیا بیش از ۱۰ میلیون مرتبه این اپلیکیشن توسط کاربران نصب شده است. اپلیکیشن‌ های دیگری نیز وجود دارند که می‌ توان با استفاده از آن ها به افزایش صدای هندزفری و هدفون کمک نمود.

برداشتن محدودیت‌ های صدایی در گوشی موبایل

اگر قصد افزایش صدای هندزفری و بهبود کیفیت آن را دارید، محدودیت‌ هایی که بر روی گوشی فعال هستند را بردارید. گاهی اوقات دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک محدودیت‌ هایی را بر روی گوشی اعمال می‌ کند که سبب کاهش کیفیت و بلندای صدای هندزفری می‌ شود. اگر تنظیمات گوشی خود را به گونه‌ ای انجام داده‌ اید که هنگام افزایش صدای هندزفری محدودیت‌ هایی به وجود می‌ یابد،آن را تغییر دهید.

تغییر موزیک پلیر گوشی

برای تقویت صدای هندزفری و افزایش آن می‌ توانید از یک روش دیگر استفاده کنید. تغییر موزیک پلیر یکی از راهکارهایی بوده که برخی از افراد برای افزایش صدای هندزفری به سراغ آن می‌ روند. اگر گوشی شما به صورت پیش فرض دارای یک موزیک پلیر مخصوص است و هنگام استفاده از آن متوجه ناکارآمدی دستگاه می‌ شوید، می‌ توانید به سراغ تعویض آن بروید. امروزه می‌ توان در گوگل پلی و اپ استور چندین نرم‌ افزار پخش کننده را مشاهده کرد که دارای تنظیمات مختلف بوده و می‌ توان برای تغییر اکولایزر صدا از آن ها کمک گرفت.

قرار دادن هندزفری به خوبی درون کانال گوش

یکی از مشکلاتی که کاربران بسیاری از مواقع از کنار آن عبور می‌ کنند، عدم قرار دادن سری به شکل استاندارد درون گوش است. به واسطه اینکه آناتومی داخلی بدن افرادها نسبت به هم تفاوت‌ هایی دارد، سعی کنید هنگام خرید هندزفری به سراغ گزینه ای با سایز مناسب بروید.

تغییر تنظیمات گوشی برای افزایش صدای هندزفری

در مواقعی مشاهده شده که تنظیمات صوتی گوشی را می‌ توان تغییر داد و از امکانات مختلف آن برای بالا بردن صدای هندزفری کمک گرفت. کاربران می‌ توانند به راحتی بر اساس سلیقه‌ ای که دارند تنظیمات صوتی گوشی را تغییر دهند.

دقت هنگام خرید هندزفری را فراموش نکنید

اگر قصد خرید هندزفری را دارید و به دنبال گزینه‌ ای با کیفیت ساخت مناسب و کیفیت صدای عالی هستید، حتما به سراغ مجموعه‌ های معتبر در این زمینه بروید.

سخن پایانی

با استفاده از روش‌ های افزایش صدای هندزفری که بیان کردیم، می‌ توانید کیفیت هندزفری خود را بهبود دهید. انواع هندزفری‌ های بلوتوثی و بی‌ سیم در رده‌ های قیمتی مختلف روانه بازار می‌ شوند.

 

ثبت دیدگاه