Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
برترین بازی های آفلاین برای آیفون
پروفایل

بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۴، معرفی بهترین بازی‌ های بدون اینترنت IOS

بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون کدامند؟ این سوال کاربرانی است که قصد دارند از میان حجم زیاد بازی‌ های سرگرم کننده و جذاب، بهترین گزینه‌ ها را انتخاب کنند. هر ساله به مانند پلتفرم اندروید برای ios بازی‌ های زیادی انتشار داده می‌ شود. کاربران می‌ توانند با استفاده از گوشی‌ های آیفون خود به انجام این بازی‌ ها بپردازند. با وجود تنوع بسیار زیاد بازی‌ های آیفون در ژانرهای مختلف، تنها بخشی از آن ها عملکردی موفقیت آمیز داشته‌ اند. برخی از این بازی‌ ها برای کاربران جذاب نبوده و بلافاصله پس از نصب، تصمیم به حذف آن ها می‌ گیرند. انتخاب لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۴ به دشواری صورت می‌ پذیرد. با این حال ما پس از بررسی‌ هایی که انجام داده‌ ایم، لیست زیر را به عنوان بهترین بازی‌ های بدون اینترنت ios انتخاب کرده‌ ایم.

بهترین بازی‌ های آیفون بدون اینترنت در سال ۲۰۲۴

برخی از بازی‌ ها نیاز به استفاده از اینترنت برای برقراری ارتباط با سرورها دارند. این بازی‌ ها را در صورتی که امکان دسترسی به شبکه اینترنت نداشته باشید، نمی‌ توانید انجام دهید. با این حال بازی‌ هایی نیز هستند که بدون نیاز به اینترنت می‌ توان از انجام دادن آن ها لذت برد. بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۴ گزینه‌ های زیر می‌ توانند به شمار روند.

بازی ماینکرافت، از بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون

بدون تردید هنگامی که صحبت از بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون و همچنین اندروید می‌ شود، نام ماینکرافت خواهد درخشید. این بازی که در پلتفرم‌ های مختلف توانسته علاقه‌ مندان زیادی را به خود جذب کند، با وجود گرافیک ساده و ابتدایی جذابیت بسیار بالایی دارد. حتی گرافیک ساده بازی ماینکرافت نیز نتوانسته محبوبیت آن را در طول چند سال اخیر کاهش دهد. برای انجام این بازی ابتدا یک نقشه و مپ توسط کاربر ایجاد شده و آن را در کنار دوستان و همراهان می‌ گذارد. برای انجام این بازی دو حالت وجود دارد که از طریق آن ها می‌ توان با بازیکن‌ های دیگر ارتباط برقرار کرد. استفاده از حالت اشتراک گذاری وای فای و همچنین استفاده از اینترنت این دو حالت هستند. برای انجام این بازی به صورت تک نفره نیاز به استفاده از اینترنت ندارید. این بازی به حدی جذاب بوده که تا ساعت‌ ها می‌ تواند شما را سرگرم کند.

بازی Subway Surfers

گزینه بعدی که در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون قرار می‌ گیرد، بازی Subway Surfers است. یک بازی فوق العاده سرگرم کننده که در محیط مجازی امن به شما امکان آزادی عمل زیادی می‌ دهد. کاربر در این بازی می‌ تواند تا ساعت‌ ها سرگرم شود. اگرچه این بازی می‌ تواند برای کودکان گزینه‌ ای ایده‌ آل به شما رود ولی گیم پلی به شدت جذاب آن سبب شده است که حتی بزرگسالان نیز مدت زمان زیادی مشغول به انجام آن شوند. انجام این بازی به شکلی است که کاربر باید موانع پیشرو را برداشته را به انتهای بازی برسد. هنگام انجام بازی Subway Surfers اهداف مختلفی پیش روی شما قرار می‌ گیرد. گاهی اوقات می‌ توانید به مانند یک گیمر حرفه‌ ای سکه‌ های موجود در مسیر را جمع آوری کرده و از آن ها برای خرید تجهیزاتی مانند کفش‌ های فنری و تخته‌ های شناور استفاده نمایید. بازی Subway Surfers که در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون در سال ۲۰۲۴ قرار گرفته است، با وجود گرافیک ساده از گیم پلی جذابی بهره می‌ برد.

بازی Candy Crush، یکی از بهترین بازی های بدون اینترنت آیفون

بررسی لیست بهترین بازی‌ های بدون اینترنت ios ما را به Candy Crush می‌ رساند. یک بازی که برای پلتفرم اندروید در چند سال قبل رونمایی شده است. با این حال به لطف استقبال فراوانی که کاربران از این بازی به عمل آوردند، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند که آن را در لیست بازی‌ های آیفون و برای پلتفرم ios نیز قرار دهند. این بازی به شدت جذاب و سرگرم کننده می‌ تواند تا ساعت‌ ها شما را پای گوشی نگه دارد. در این بازی کاربر باید شکلات‌ های همرنگ یا آبنبات‌ ها را به گونه‌ ای در کنار هم قرار دهد تا امتیاز خود را افزایش دهد. در مراحل اولیه انجام بازی Candy Crush تصور می‌ کنید که یک بازی سر و بسیار ساده است. با این حال هنگامی که مراحل را جلوتر می‌ برید، متوجه چالش و هیجان زیاد آن خواهید شد. بازی Candy Crush به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین می‌ تواند برای هر کاربر در هر صفحه سنی گزینه جذاب باشد.

بازی Badland

با بررسی لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین می‌ توانیم به Badland نیز برخورد کنیم. یک بازی بدون اینترنت جذاب که به عنوان بازی پازلی شناخته می‌ شود. کاربر در این بازی باید برای گذر از مراحل مختلف به عنوان یک موجود بیگانه بتواند طراحی پازل‌ ها را به درستی انجام دهد. این بازی را می‌ توان در سری بازی‌ های اکشن و ماجراجویی آیفون نیز قرار داد. هم اکنون بیش از ۳۰ میلیون گیمر در سراسر جهان مشغول به انجام این بازی هستند. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده‌ اند بازی Badland در لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین قرار گیرد، گیم پلی مبتکرانه و همچنین گرافیک خیره کننده آن به شمار می‌ روند. علاوه بر این برای این بازی صداگذاری حرفه‌ ای نیز به کار رفته و با استفاده از سطوح خلاقانه گیمر می‌ تواند یک بازی شگفت انگیز را انجام دهد.

بازی Traffic Rider

اگر در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون به دنبال گزینه‌ ای هستید که در آن بتوانید رانندگی کنید، بازی Traffic Rider را به شما توصیه می‌ کنیم. یک بازی به شدت هیجان انگیز با گیم پلی جذاب که شما را با چالش‌ های زیادی مواجه می‌ کند. برای انجام این بازی کاربر باید بتواند رکوردهای مختلف را ثبت کند. این بازی به گونه‌ ای طراحی شده که در جاده‌ های مختلف می‌ توانید به رقابت در آن بپردازید. هنگامی که از مراحل مختلف گذر می‌ کنید و مسافت را می‌ پیمایید، متوجه می‌ شوید که چالش‌ های پیش رو تا چه اندازه دشوار هستند. این بازی با توجه به بهره‌ مندی از مراحل متنوع، سزاوارانه در لیست بهترین بازی‌ های بدون اینترنت ios قرار می‌ گیرد.

بازی Civilization VI

اگر بخواهیم یکی از متفاوت‌ ترین بازی‌ ها را در لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین در سال ۲۰۲۴ معرفی کنیم، به Civilization VI اشاره خواهیم نمود. یک بازی کاملا متفاوت که هر گیمری را می‌ تواند تا ساعت‌ ها سرگرم کند. لازم است که در این بازی مدت زمان زیادی رقابت را با حریفان انجام دهید. هدف کاربر این است که بر یک قبیله کوچک بتواند به کل سیاره تمدن فردی را گسترش دهد. شاید در ابتدا انجام دادن این بازی ساده به نظر برسد. با این حال هنگام گذر کردن از مراحل اولیه متوجه می‌ شوید که این بازی تا چه اندازه چالش‌ های سختی پیش روی شما خواهد گذاشت. در ابتدای بازی شما به عنوان یک مهاجر جنگجو باید در مکانی مناسب شهرک خود را دایر نمایید. با بررسی‌ های لازم باید مکانی که انتخاب می‌ کنید دارای منابع آبی و غذایی مناسب بوده تا بتوانید گام‌ های بعدی را با قدرت بردارید. پس از دایر کردن شهرک لازم است برای مقابله با مهاجمین از مناسب‌ ترین راهکارها استفاده کنید. یک اردوگاه را راه‌ اندازی کرده و با آموزش دادن جنگجویان باید یک امپراتوری قدرتمند بسازید. نقشه‌ هایی که در مسیر قرار دارند را برای گسترش قلمرو خود لازم است به کار گیرید.

بازی LIMBO

برای انتخاب لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون کاری دشوار پیش روی ما قرار گرفت. با این حال بازی LIMBO به حدی جذاب است که ما در همان نگاه اول تصمیم گرفتیم که آن را در این لیست قرار دهیم. این بازی که دارای تم تاریک بوده و از جمله بازی‌ های ترسناک به شمار می‌ رود، برای کاربرانی که خوره بازی هستند انتخابی بی‌ نظیر به شمار می‌ رود. گیم پلی جذاب بازی شما را ساعت‌ ها به خود مشغول می‌ کند. در این بازی کاربر باید به دنبال خواهر گمشده خود بگردد. هنگام شروع بازی درون یک جنگل قرار خواهید گرفت. برای پیدا کردن خواهر خود لازم است موانع مختلف و موجودات ترسناکی که پیش روی شما قرار می‌ گیرند را پشت سر بگذارید. اگر به دنبال انتخاب بهترین بازی ترسناک آفلاین آیفون هستید، می‌ توانید از بازی LIMBO استفاده کنید.

بازی Plague Inc

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های بدون اینترنت ios بازی Plague Inc است. این بازی دارای ساختار و طراحی متفاوتی بوده و می‌ تواند برای بخش زیادی از کاربران و گیمرها جذابیت زیادی داشته باشد. بازی Plague Inc توسط یک شرکت انگلیسی طراحی شده است. این بازی حول بیماری طاعون صورت گرفته و گیمر لازم است اطلاعات لازم را در خصوص این بیماری کسب کند. در گام بعدی باید با استفاده از استراتژی درست و ترکیب کردن شبیه‌ سازی بازی، بشر را از این خطر بزرگ نجات دهید. برای انجام این بازی عوامل مختلفی مانند علت بروز بیماری و همچنین نحوه انتقال آن را کاربر باید بررسی کرده و با انتخاب بهترین استراتژی آن را کنترل کند. بازی Plague Inc در واقع می‌ تواند به عنوان یک مدل اپیدمی شناخته شود. جالب است بدانید که تا سال ۲۰۲۰ حدود ۱۶۰ میلیون مرتبه بازی Plague Inc در نقاط مختلف جهان توسط کاربران دانلود شده بود. هم اکنون بروزرسانی‌ ها را می‌ توانید برای این بازی دانلود کنید.

بازی Fallout Shelter

اگر به دنبال انتخاب بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین هستید، می‌ توانید از Fallout Shelter نیز دیدن کنید. یک بازی استراتژیک که هیجان زیادی را به شما منتقل می‌ کند. این بازی به شکلی طراحی شده که ابتدا درون محیطی قرار خواهید گرفت. سپس با توجه به انفجارهای هسته‌ ای لازم است به پناهگاه مراجعه نمایید. زمانی که انفجار هسته‌ ای به وقوع پیوست و تمام مردم در پناهگاه‌ ها قرار گرفتند، کنترل آن ها در اختیار شما خواهد بود. اگر پناهگاه را به درستی مدیریت کنید به موفقیت در این بازی خواهید رسید. جالب است بدانید که بازی Fallout Shelter در گوگل پلی نیز به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های اندرویدی امتیاز زیادی را توسط کاربران کسب کرده است.

بازی Flow Free

بررسی لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین نشان می‌ دهد که یکی از اعتیادآورترین گزینه‌ های موجود در آن‌ ها بازی Flow Free است. یک بازی پازل و جورچین ساده که می‌ تواند هر کاربری را تا ساعت‌ ها سرگرم نماید. بازی Flow Free به گونه‌ ای طراحی شده که در آن باید برای حل معمای پازل هر تخته با رنگ‌ ها را جفت کنید. این بازی در سطوح مختلف ارائه داده شده و می‌ توان هم اکنون از بیش از ۲۵۰۰ سطح انتشار یافته آن نهایت بهره را برد. این بازی معمایی گاهی اوقات به حدی شما را در یک مرحله نگه می‌ دارد که عصبانی می‌ شوید. برای موفقیت در این بازی باید از ذهن خود استفاده کنید. رابط کاربری جذاب و گرافیک تمیز این بازی در کنار جلوه‌ های صوتی سرگرم کننده و انیمیشن‌ های جالب توجه را می‌ توان از جمله فاکتورهایی دانست که سبب شده‌ اند ما بازی Flow Free را در این لیست بگذاریم.

بازی Journey

یکی از بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین که برای کنسول پلی استیشن نیز عرضه شده است، بازی Journey نام دارد. این بازی را می‌ توانید بر روی گوشی‌ های آیفون نصب کرده و تا ساعت‌ ها مشغول به انجام آن شوید. نحوه طراحی این بازی به گونه‌ ای است که ابتدا شما به عنوان شخصیت اصلی درون یک صحرای بزرگ گم می‌ شوید. ماجراجویی‌ های زیادی را برای گذر از مراحل مختلف پشت سر خواهید گذاشت. علاوه بر اینکه امکان بازی کردن Journey به صورت آفلاین وجود دارد، کاربران می‌ توانند به صورت آنلاین نیز آن را انجام دهند.

بازی Brothers In Arms 3

بدون تردید یکی از جذاب‌ ترین بازی‌ هایی که در لیست بهترین بازی‌ های آیفون آفلاین قرار می‌ گیرد، بازی Brothers In Arms 3 نام دارد. این بازی که برای پلتفرم‌ های موبایل توسط استودیو Gameloft توسعه داده شده است، شما را به فضای جنگ جهانی می‌ برد. تجربه‌ ای هیجان انگیز می‌ توانید در این بازی داشته باشید. یک بازی و اثر اکشن و سوم شخص که در آن کاربر باید ماموریت‌ های زیادی را در مراحل مهیج با موفقیت پشت سر بگذارد. در گام نخست هنگام شروع این بازی ابتدا با نازی‌ های آلمانی درگیر خواهید شد. هر اندازه بیشتر در این بازی پیشروی کنید، می‌ توانید از سلاح‌ های متفاوت‌ تر کمک گرفته و به مقابله با دشمنان بپردازید. با گذر کردن از مراحل ابتدایی این بازی، کاراکترهای جدیدی به شما ملحق می‌ شوند.

بازی Drop 7

آخرین بازی که در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین آیفون قرار می‌ گیرد، Drop 7 است. یک بازی جذاب که به واسطه عدم داشتن محدودیت زمانی می‌ تواند برای هر کاربری انتخابی عالی باشد. کاربران باید با صبر و حوصله بتوانند یک دور از این بازی را تکمیل نمایند. برای انجام این بازی سه حالت مختلف پیش روی کاربر قرار می‌ گیرد. مخلوطی از دیسک‌ های خاکستری و رنگی را در حالت عادی باید رها کنید تا با حملات سرعتی بتوانید مراحل مورد نظر را پشت سر بگذارید.

جمع‌ بندی

تعدادی از بازی‌ های آنلاین آیفون و بازی‌ های آفلاین برای این پلتفرم توانسته‌ اند نگاه کاربران را به خود جلب کنند. با توجه به اینکه برای انجام بازی‌ های آفلاین نیاز استفاده از شبکه اینترنت ندارید، در هر زمان و مکانی قادر به انجام دادن آن ها خواهید بود. لیست بالا را ما پس از بررسی‌ های فراوان به عنوان بهترین بازی‌ های آفلاین ios انتخاب کرده‌ ایم.

 

ثبت دیدگاه