Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
مناسب ترین گوشی های سه دوربینه بازار کدامند؟
پروفایل

معرفی ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

 ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه کدامند؟ این سوال کاربرانی است که به دنبال استفاده از یک گوشی اقتصادی با پیکربندی سه گانه دوربین هستند. برندهای مختلف انواع گوشی‌ های خود را با سه سنسور دوربین روانه بازار می‌ کنند. با وجود اینکه اکثر گوشی‌ های سه دوربینه در دسته میان رده‌ ها و حتی پرچمداران قرار می‌ گیرند و لازم است هزینه‌ هایی بیش از ۱۰ میلیون تومان برای آن ها پرداخت کنید ولی برخی از مدل‌ ها نیز هستند که با قیمت مناسب می‌ توانند در این سری گوشی‌ ها قرار گیرند. با توجه به این شرایط، ما در فروشگاه اینترنتی وال تل به معرفی بهترین ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربین پرداخته‌ ایم.

 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13c

 با بررسی لیست ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه می‌ توان به میان رده‌ ای جذاب و فوق العاده اقتصادی از برند شیائومی برخورد کرد. گوشی Redmi 13c از جمله میان رده‌ های این برند بوده که با مشخصات فنی قابل قبول روانه بازار می‌ شود. از صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی گرفته تا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و همچنین پردازنده مدیاتک هلیو G85 را می‌ توان مشخصات این گوشی نام برد. بر روی قاب پشتی این میان رده می‌ توانیم سه سنسور دوربین را مشاهده کنیم. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در نور روز عملکردی قابل قبول دارد. یک سنسور واید که برای این میان رده اقتصادی می‌ تواند انتخابی عالی به شمار رود. از جمله ویژگی‌ های این سنسور می‌ توان به بهره‌ مندی از فوکوس خودکار با تشخیص فاز اشاره کرد. علاوه بر این یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار دوربین اصلی این گوشی شیائومی می‌ توانیم مشاهده نماییم. سومین سنسور به یک دوربین ۰.۰۸ مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق برمی‌گردد. با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی Redmi 13c می‌ توانید تصاویری با کیفیت مطلوب به ثبت برسانید.

 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12s

 گزینه بعدی که در لیست بهترین و ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه قرار می‌ گیرد، میان رده ای دیگر از برند شیائومی است. این گوشی توسط شیائومی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. صفحه نمایش با کیفیت ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد و همچنین پردازنده نسبتا مناسبی از شرکت مدیاتک تحت عنوان هلیو جی ۹۶ بر روی این گوشی قرار دارند که ارزش خرید آن را افزایش داده‌ اند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12s را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی از نظر حافظه رم و همچنین ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی انتخاب خود را انجام دهید. 
 یک دوربین فوق العاده توانمند ۱۰۸ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی مشاهده می‌ کنیم. کمتر گوشی میان رده‌ ای را می‌ توانیم با یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در بازار مشاهده نماییم. این سنسور علاوه بر نور روز می‌ تواند در نور کم نیز تصاویری با کیفیت مطلوب به ثبت برساند. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. این دوربین در فضای باز عملکردی ایده آل ارائه می‌ دهد. سومین سنسور یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی می‌ تواند تصاویری کاملا قابل قبول در نور روز به ثبت برساند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12s قرار گرفته که تا بیش از یک روز برای انجام کارهای معمولی توان مورد نیاز دستگاه را تامین می‌ کند.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

 اگر به دنبال خرید ارزان‌ ترین گوشی سه دوربینه سامسونگ با کیفیت فوق العاده هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی Galaxy A15 است. میان رده‌ ای عالی از این برند که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. یک گوشی با صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد که دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. سامسونگ برای این میان رده خود به سراغ مدیاتک رفته و تراشه هلیو G99 را ترجیح داده به کار گیرد. این پردازنده ۸ هسته‌ ای در اجرای بازی‌ ها عملکردی مطلوب دارد. بر روی قاب پشتی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A15 یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را مشاهده می‌ کنیم. این دوربین با لنز واید و با قابلیت فوکوس خودکار می‌ تواند تصاویری رضا بخش به ثبت برساند. در کنار دوربین اصلی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید مشاهده می‌ کنیم. علاقه مندان به عکاسی در فضای باز و ثبت تصاویر دسته جمعی می‌ توانند نهایت بهره را از این سنسور ببرند. علاوه بر این دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز برای عکاسی از فاصله نزدیک عملکردی مطلوب دارد. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی این گوشی می‌ توانیم مشاهده کنیم. این سنسور برای ثبت تصاویر در نور روز هر آنچه نیاز داشته باشید را به اجرا خواهد گذاشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز ظرفیت کافی برای تامین انرژی و توان مورد نیاز دستگاه را دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

 اگر قصد خرید یکی دیگر از بهترین و ارزان‌ ترین گوشی‌ های دوربینه سامسونگ را دارید، توصیه ما به شما بررسی Galaxy A14 است. این گوشی در سال ۲۰۲۳ توسط سامسونگ روانه بازار شد. سامسونگ برای این گوشی اقتصادی خود ترجیح داده یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD را به کار گیرد. این نمایشگر کیفیت مطلوبی بر روی این گوشی اقتصادی ارائه می‌ دهد. بر روی گوشی Galaxy A14 می‌ توانیم یک پردازنده از شرکت مدیاتک با نام هلیو G80 مشاهده کنیم. نسخه دیگر این گوشی با پردازنده اختصاصی سامسونگ تحت عنوان اگزینوس ۸۵۰ روانه بازار جهانی شده‌ است. اگر قصد خرید این گوشی سامسونگ را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. 
 سامسونگ برای این گوشی داده یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی را به کار گیرد. یک دوربین با کیفیت قابل قبول و با بهره‌ مندی از قابلیت فوکوس خودکار که برای این میان رده اقتصادی انتخابی ایده آل است. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید را نیز مشاهده می‌ کنیم. این دوربین در نور روز عملکردی قابل قبول به اجرا می‌ گذارد. علاقه مندان به ثبت تصاویر از فاصله نزدیک می‌ توانند با دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو که بر روی این گوشی قرار گرفته است تصاویر را در حد معمولی به ثبت برسانند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی می‌ توانیم مشاهده نماییم. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی Galaxy A14 ظرفیت کافی برای تامین توان این دستگاه را دارد.

 گوشی موبایل آنر مدل X8a

 گوشی آنر مدل X8a در لیست ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه یک گزینه ای متفاوت است. میان رده‌ ای با عملکرد قابل قبول و همچنین کیفیت طراحی عالی که برای هر کاربری می‌ تواند انتخابی جذاب باشد. بر روی این گوشی که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده است یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD قرار دارد. نمایشگری که از کیفیت قابل قبولی بهره می‌ گیرد. پردازنده‌ ای از شرکت مدیاتک تحت عنوان هلیو جی ۸۸ را بر روی این گوشی می توانیم مشاهده کنیم. علاوه بر این اگر قصد خرید گوشی آنر مدل X8a را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی این گوشی با فضای ذخیره‌ سازی ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. 
به سراغ دوربین‌ های قرار گرفته شده بر روی پنل پشتی این گوشی می‌ رویم. یک سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی را می‌ توانیم به عنوان دوربین اصلی مشاهده کنیم. این دوربین می‌ تواند عملکردی کاملا رضایت بخش به اجرا بگذارد. در کنار دوربین اصلی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید قرار گرفته است. علاوه بر این سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک عملکردی مطلوب دارد. با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی آنر مدل X8a می‌ توانید تصاویری با کیفیت عالی ثبت کنید. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی گوشی آنر مدل X8a قرار گرفته است.

  سخن پایانی

 انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های سه دوربینه از برندهای مختلف می‌ تواند به واسطه تنوع بالای محصولات موجود در بازار دشوار باشد. ما در فروشگاه اینترنتی وال تل با معرفی انواع گوشی های 3 دوربیه به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک می کنیم.

ثبت دیدگاه