Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
بهترین برنامه برای دیدن فیلم و سریال
پروفایل

معرفی بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن

بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن کدامند؟ نرم‌ افزار تماشای فیلم رایگان وجود دارد یا خیر؟ بهترین برنامه برای دیدن فیلم در اندروید چه نام دارد؟ این موارد سوالات پرتکراری هستند که بخش زیادی از علاقه مندان به فیلم‌ های سینمایی و سریال‌ ها با آن ها مواجه می‌ شوند. در دنیای پرشتاب فناوری، تجربه تماشای فیلم و سریال با استفاده از نرم‌ افزارهایی که وجود دارند، می‌ تواند برای کاربران یک سرگرمی و لذت باشد. با وجود اینکه انبوهی از اپلیکیشن‌ های تماشای فیلم وجود دارند، انتخاب بهترین نرم‌ افزار برای فیلم دیدن یک چالش مهم برای کاربران است.

اگر به دنبال مشاهده فیلم و سریال‌ های مورد علاقه خود هستید و قصد دارید بهترین اپلیکیشن را برای تماشای محتوای موجود انتخاب کنید، با ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل همراه باشید تا بهترین نرم‌ افزارها را به شما معرفی کنیم.

چرا برای دیدن فیلم از اپلیکیشن‌ ها استفاده کنیم؟

شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که چرا از بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن باید استفاده کنید. امروزه دوره دانلود فیلم و تماشای آن به اتمام رسیده است. با توجه به اینکه اپلیکیشن‌ های استریم امروزه مورد توجه کاربران قرار گرفته‌ اند و بخش زیادی از افراد ترجیح می‌ دهند بدون دانلود فیلم و به شکل مستقیم از محتوای آن استفاده کنند، نرم‌ افزارهای مختلفی در دسترس قرار دارند که از طریق آن ها می‌ توانید حس مالکیت بر محتوا را جایگزین دانلود کردن آن ها کنید. اپلیکیشن‌ های مختلفی که هر کدام دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی هستند.

اپلیکیشن فیلیمو، یکی از بهترین برنامه‌ ها برای دیدن فیلم

اگر به دنبال انتخاب یکی از بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن هستید، بدون تردید فیلیمو می‌ تواند گزینه‌ ای مناسب برای شما باشد. با استفاده از اپلیکیشن فیلیمو می‌ توانید به انواع فیلم و سریال ایرانی دسترسی داشته باشید. نوع اشتراک در این اپلیکیشن پولی بوده و هم محتواهای ایرانی و هم محتواهای خارجی را می‌ توانید بر روی آن مشاهده نمایید. این اپلیکیشن در سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است. از جمله ویژگی‌ های اپلیکیشن فیلیمو به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های تماشای فیلم و سریال می‌ توان به بهره‌ گیری از محتواهای اختصاصی اشاره نمود. این نرم‌ افزار برای دیدن فیلم، کار خود را توانست با محتواهای اختصاصی مانند سریال جیران و یاغی گسترش دهد.

از جمله نقاط قوت اپلیکیشن فیلیمو به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن می‌ توان به بهره‌ مندی از آرشیو نسبتا کامل فیلم و سریال‌ های ایرانی و خارجی اشاره نمود شاید. قیمت بالای اشتراک آن در مقایسه با برخی از اپلیکیشن‌ های تماشای فیلم را بتوان نقطه ضعف فیلیمو نام برد.

اپلیکیشن نماوا

یکی دیگر از بهترین نرم‌ افزارها برای فیلم دیدن، نرم‌ افزار نماوا است. نوع اشتراک در این اپلیکیشن نیز پولی بوده و شما می‌ توانید به صورت ماهیانه یا سالانه اشتراک آن را خریداری کنید. بدون تردید قوی‌ ترین رقیب فیلیمو در بین پلتفرم های ایرانی، اپلیکیشن نماوا نام دارد. سابقه درخشان این اپلیکیشن و همچنین تولید محتواهای اختصاصی سبب شده است که نماوا نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. کاربرانی که از اپلیکیشن نماوا برای تماشای فیلم و سریال مورد نظر خود استفاده می‌ کنند، از یک ویژگی مانند اینترنت نیم بها بهره‌ مند خواهند شد. علاوه بر این ترافیک اینترنت نماوا هنگام استفاده از اینترنت شاتل رایگان است.

اگر بخواهیم بزرگترین نقطه قوت اپلیکیشن نماوا را نام ببریم، به آرشیو مناسب آن اشاره خواهیم کرد.

اپلیکیشن فیلم لند

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین برنامه‌ ها برای تماشای فیلم قرار گیرد، اپلیکیشن فیلم لند نام دارد. اگر به دنبال انتخاب بهترین نرم‌ افزار دانلود فیلم رایگان و مشاهده محتوا بدون پرداخت پول هستید، توصیه ما به شما استفاده از اپلیکیشن فیلم لند است. این اپلیکیشن محتواهای خارجی را ارائه می‌ دهد. با داشتن یک نت باکس می‌ توان از خدمات این اپلیکیشن نهایت بهره را برد. بخش زیادی از محتواهایی که در این اپلیکیشن نمایش داده می‌ شوند دارای زبان اصلی هستند. در عین حال کاربران می‌ توانند زیرنویس فارسی را دانلود کرده و به راحتی از آن استفاده کنند. از جمله مهم‌ ترین نقاط قوت فیلم لند به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن می‌ توان به رایگان بودن آن اشاره نمود.

اپلیکیشن 30نما، بهترین برنامه برای دیدن فیلم در اندروید

 اگر از جمله کاربرانی به شمار می‌ روید که به دنبال بهترین برنامه برای دیدن فیلم در اندروید هستید، می‌ توانید به سراغ اپلیکیشن 30نما بروید. یکی از سایت های قدیمی که به شما امکان دانلود انواع فیلم و سریال‌ های خارجی را خواهد داد. این وب سایت ترجیح داد که از چند سال قبل امکان استریم محتوا را نیز به خدمات خود اضافه کند. کاربران می‌ توانند برای پلتفرم‌ های مختلف اپلیکیشن مخصوص 30نما را دانلود کرده و آن را بر روی دستگاه‌ و تلفن همراه خود به کار گیرند. برای اشتراک در اپلیکیشن 30نما به صورت ماهیانه یا سالانه هزینه‌ هایی پرداخت خواهید کرد. اپلیکیشن 30نما بر روی تلویزیون و با استفاده از اندروید باکس نیز قابلیت نصب شدن دارد.

اپلیکیشن فیلم نت

برای انتخاب بهترین برنامه‌ ها جهت دیدن فیلم در گوشی‌ های اندرویدی و پلتفرم‌ های دیگر می‌ توانید به سراغ فیلم نت بروید. یک اپلیکیشن با اشتراک پولی انواع محتواهای ایرانی و خارجی را در دسترس شما قرار داده است. فیلم نت با تبلیغات مناسب توانسته است که خود را در بین بهترین اپلیکیشن‌ ها برای فیلم دیدن قرار دهد. این اپلیکیشن یک محتوای اختصاصی با نام سریال پوست شیر را اختصاص داد که در سال ۱۴۰۱ تا اوایل ۱۴۰۲ بهترین سریال ایرانی توسط کاربران انتخاب شده بود. سرویس فیلم نت علاوه بر اینکه پخش محتوای ایرانی را دارد، با ارائه محتواهای خارجی توانسته است بخش زیادی از نیازهای کاربران را برطرف کند. علاوه بر این حجم قابل توجهی از محتواهای اختصاصی بر روی فیلم نت قرار گرفته‌ اند که تنها بر روی این بستر می‌ توان آن ها را مشاهده نمود. یکی دیگر از ویژگی‌ های فیلم نت ارائه دوبله‌ های اختصاصی است. از جمله بزرگترین نقاط قوت می‌ توان به ارائه محتوای اختصاصی و همچنین داشتن یک اپلیکیشن اندرویدی عالی با سرعت مناسب اشاره کرد. تمام این موارد سبب شده‌ اند که ما فیلم نت را در بین لیست بهترین اپلیکیشن‌ های تماشای فیلم قرار دهیم.

نرم‌ افزار تماشاخونه

اگر به دنبال دانلود بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن به صورت رایگان هستید، توصیه ما به شما دانلود نرم‌ افزار تماشاخونه است. یکی از بهترین نرم‌ افزارهای تماشای فیلم رایگان که انواع محتواهای ایرانی و خارجی را در دسترس شما قرار می‌ دهد. این اپلیکیشن که مدتی است کار خود را آغاز کرده جدیدا توانسته با ارائه محتواهای اختصاصی نام خود را بر سر زبان‌ ها بیندازد. کاربران برای تماشای محتواهای تماشاخونه نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ ای ندارند. با این حال تنها هنگامی که قصد مشاهده محتواهای این پلتفرم را دارید باید تبلیغ‌ های کوچک را قبل و پس از تماشای فیلم و سریال مشاهده کنید.

از جمله بزرگترین نقاط قوت اپلیکیشن تماشاخونه می‌ توان به رایگان بودن آن اشاره نمود. علاوه بر این تماشاخونه توانسته است محتوای اختصاصی را انتشار دهد. یک اپلیکیشن تلویزیونی بسیار مناسب از طرف تماشاخونه انتشار داده شده که با رابط کاربری عالی می‌ تواند برای کاربران جذاب باشد. هم امکان دسترسی به محتواهای ایرانی و هم امکان دسترسی به محتواهای خارجی را در این اپلیکیشن خواهید داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که سبب شده ما نرم‌ افزار تماشاخونه را در لیست بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن قرار دهیم، امکان تماشای زنده شبکه‌ های ۳ و ورزش در آن است.

اپلیکیشن لنز

سرویس تلویزیون اینترنتی ایرانسل که در چند سال اخیر توانسته نام خود را بر سر زبان‌ ها بیندازد، اپلیکیشن لنز است. با وجود اینکه اپلیکیشن اندرویدی لنز دارای کیفیت مناسبی نیست ولی به واسطه پخش محتواهای ایرانی صدا و سیما توانسته نام خود را بر سر زبان‌ ها بیندازد. از دیگر ویژگی‌ هایی که می‌ تواند استفاده از اپلیکیشن لنز را برای کاربران جذاب‌ تر کند، امکان تماشای شبکه‌ های تلویزیونی ایران به صورت زنده است. تمام شبکه‌ های صدا و سیمای ایران در این اپلیکیشن ارائه داده می‌ شوند. اگر به دنبال تماشای فیلم در این اپلیکیشن اندرویدی هستید، باید اشتراک ماهیانه یا سالانه را خریداری کنید. یادآور می‌ شویم که آرشیو اپلیکیشن لنز کامل نبوده و در مقایسه با سایر نرم‌ افزارها ضعیف‌ تر عمل می‌ کند.

تلویزیون اینترنتی آیو، بهترین برنامه پخش فیلم و سریال در گوشی

اگر به دنبال استفاده از بهترین برنامه پخش فیلم و سریال در گوشی هستيد، توصیه ما به شما استفاده از تلویزیون اینترنتی آیو است. خوشبختانه این اپلیکیشن هم برای دستگاه‌ های اندرویدی و هم برای دستگاه‌ های نسخه IOS در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. یک آرشیو کامل از فیلم و سریال‌ های ایرانی و خارجی را می‌ توانید در تلویزیون اینترنتی آیو در اختیار داشته باشید. کاربران می‌ توانند بر اساس موضوع و همچنین ژانرهای مختلف در این برنامه فیلم و سریال‌ های مختلف را به صورت دسته‌ بندی در اختیار داشته باشند. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده اپلیکیشن آیو در لیست بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن قرار گیرد، می‌ توان به امکان جستجوی فیلم و سریال در آن اشاره نمود. این اپلیکیشن فیلم‌ های روز شبکه نمایش خانگی را در دسترس شما قرار می‌ دهد.

بهترین برنامه‌ های غیر ایرانی برای تماشای فیلم

مواردی که تاکنون عنوان کردیم بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن و برنامه‌ های ایرانی هستند. در عین حال اپلیکیشن‌ های دیگری نیز وجود دارند که می‌ توان از آن ها برای تماشای فیلم و سریال‌ ها استفاده نمود. با این وجود عدم پشتیبانی از زبان فارسی و عدم بهره‌ مندی از فیلم و سریال‌ های ایرانی را می‌ توان بزرگترین نقطه ضعف اپلیکیشن‌ های غیر ایرانی عنوان کرد.

از جمله بهترین برنامه‌ های پخش فیلم و سریال در گوشی می‌ توان به نرم‌ افزار Crackle اشاره کرد. این نرم‌ افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل ios این اپلیکیشن انتشار داده شده است. برای استفاده از خدمات این نرم‌ افزار نیاز به خرید اشتراک ندارید. لیست عظیمی از بهترین فیلم و سریال‌ های روز دنیا اپلیکیشن در دسترس شما قرار دارد.

اپلیکیشن‌ های دیگری نیز هستند که از طریق آن ها می‌ توان به تماشای فیلم و سریال خارجی پرداخت. از جمله این اپلیکیشن‌ ها هم برای اندروید و هم برای ios انتشار داده شده‌ اند، می‌ توان به Flipps HD و Viewster اشاره نمود. هر کدام از این نرم‌ افزارها دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند.

بدون تردید هنگامی که صحبت از بهترین برنامه پخش فیلم و سریال در گوشی می‌ شود، نخستین گزینه‌ ای که به ذهن شما خواهد رسید برنامه Netflix خواهد بود. یک برنامه بروز و شناخته شده که آرشیوی از انواع فیلم و سریال های روز دنیا را در اختیار شما قرار خواهد داد. این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل ios در دسترس شما قرار گرفته است.

سخن پایانی

با بررسی لیست بهترین برنامه‌ ها برای فیلم دیدن می‌ توان به چند گزینه ایرانی و خارجی برخورد کرد. انواع اپلیکیشن‌ های داخلی و خارجی با اشتراک پولی و رایگان در دسترس شما قرار گرفته‌ اند

برخی از این اپلیکیشن‌ ها تنها محتوای ایرانی و برخی دیگر علاوه بر محتوای ایرانی محتوای خارجی را نیز انتشار می‌ دهند. با نصب بهترین نرم‌ افزار برای فیلم دیدن بر روی گوشی خود می‌ توانید جدیدترین فیلم و سریال‌ های روز ایران و جهان را مشاهده کنید.

 

ثبت دیدگاه