پروفایل

برای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان باید چندین محصول ارائه شده توسط برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید. بدون تردید افزایش قیمت گوشی های هوشمند موجب شده است که بخش زیادی از کاربران به دنبال مدل های اقتصادی بروند.

با توجه به اینکه گوشی‌ های هوشمند در دنیای امروزی بخش جدانشدنی از زندگی ما محسوب می شوند باید بتوانید انتخاب خود را به درستی انجام دهید. معمولا در بازار ایران بیشترین فروش را گوشی های بین رنج قیمتی 3 میلیون تا 10 میلیون تومان خواهند داشت. به همین علت ما تصمیم گرفتیم که بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان در بازار ایران

برای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون از سامسونگ، شیائومی و برندهای دیگر می توانید مدل های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. گوشی های زیادی در این بازه قیمتی وجود دارند. بدون تردید اگر آگاهی کامل در خصوص ویژگی‌ ها و مشخصات هر کدام نداشته باشید، سردرگم خواهید شد. ما در پایین گلچینی از بهترین گوشی ها در این بازه قیمتی را به شما معرفی کرده ایم.

گوشی سامسونگ گلکسی A23

اگر قصد خرید بهترین گوشی تا قیمت ۱۰ میلیون تومان را دارید، توصیه ما به شما گلکسی A23 خواهد بود. این میان رده جدید از برند محبوب سامسونگ با کیفیت بسیار بالا و عملکردی قابل قبول در اختیار شما قرار می گیرد. به مانند بخش زیادی از اعضای خانواده A، سامسونگ این محصول خود را نیز با استفاده از متریال پلاستیک ساخته است. یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی از نوع pls lcd بر روی این گوشی قرار دارد. علاوه بر این پشتیبانی از فناوری های مختلف نیز می تواند رضایت شما را به خوبی جلب کند. نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی a23 با تراکم پیکسلی ۴00 پیکسل بر اینچ و رزولوشن Full HD عملکرد مناسبی به اجرا می گذارد. در کنار این موارد گوشی میانرده ارائه شده توسط سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برای انجام امور روزمره و اجرای بازی های محبوب، توان کافی خواهد داشت. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A23 نیز 50 مگاپیکسلی بوده که به لطف بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال نیز تصاویر را با کیفیت و جذابیت بالا ثبت می‌ کند. این دوربین 3 سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را نیز در کنار خود خواهد داشت. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز تصاویر قابل قبول به ثبت می‌ رساند. کاربران می‌ توانند برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی a23 از میان نسخه‌ های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. این گوشی با حافظه های رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در دسترس شما قرار دارد.

گوشی شیائومی Redmi Note 11

برای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان می توانید به سراغ برند شیائومی نیز بروید. شیائومی گوشی های خود را با قیمت مناسب روانه بازار می‌ کند. ردمی نوت ۱۱ نیز از جمله گوشی های خوش ساخت و با کیفیت از این برند محسوب می شود. استفاده از صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ از هر نوع AMOLED و پشتیبانی از فناوری های مختلف برای شما خبری خوش خواهد بود. تراکم پیکسلی فوق العاده صفحه نمایش این گوشی نیز ۴۰۹ پیکسل در اینچ بوده که نشان از عملکرد ایده آل آن خواهد داد. کاربران می‌ توانند برای انجام بازی و تماشای فیلم از کیفیت بالای نمایشگر این گوشی بهره ببرند. این پایان کار نیست و گوشی ردمی نوت ۱۱ با پردازنده توانمند در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پردازنده انتخاب شده برای گوشی شرکت کوالکام و از نوع اسنپدراگون ۶۸۰ به راحتی بازی های محبوب موبایل را اجرا می کند. استفاده از ۴ سنسور دوربین بر روی پنل پشتی نیز شما را یاری خواهد کرد تا تصاویری جذاب به ثبت برسانید. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در کنار آن دوربین های ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی را مشاهده خواهید نمود. برای خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ می توانید از میان نسخه های ۴ گیگابایتی و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید.

گوشی شیائومی Redmi note 11SE

اگر قصد خرید بهترین گوشی تا بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان و رم ۸ گیگابایتی را دارید، توصیه ما به شما بررسی Redmi note 11SE است. این گوشی که با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ روانه بازار می‌ شود، قدرت و توان بالایی از خود اجرا خواهد گذاشت. بهره‌مندی از نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع ips lcd و همچنین تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر اینچ نشان می‌ دهد که از نظر صفحه نمایش، یک گوشی مناسب در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این گوشی شیائومی محصول خود را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی روانه بازار می‌ کند. سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار سنسور اصلی قرار دارد. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نیز فضای کافی برای ذخیره سازی داده ها در اختیار شما قرار می دهد. شیائومی این گوشی خود را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد نمود.

گوشی سامسونگ گلکسی A14

خرید بهترین گوشی تا بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان از سامسونگ می تواند برای کاربران جذاب باشد. یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده، گوشی سامسونگ گلکسی A14 به شمار می‌ رود. سامسونگ این محصول خود را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار کرده است. مشخصات سخت افزاری مناسب و همچنین صفحه نمایش ۶.6 می توانند کاربران را یاری کنند تا از یک گوشی با کیفیت مناسب بهره مند شوند. سامسونگ این محصول خود را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار کرده است. 2 سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند. استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری جذاب ONE UI Core 5 نیز بیانگر این است که از هر نظر یک گوشی خوش ساخت در اختیار خواهید داشت. سامسونگ این محصول خود را نیز به مانند گوشی های دیگر در نسخه های مختلف روانه بازار خواهد نمود. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ گلکسی A14 هستید، توصیه ما به شما بررسی نسخه ۶ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

گوشی موتورولا Moto G52

برای معرفی بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان خود را موظف می دانیم که به سراغ برند موتورولا نیز برویم. در چند سال اخیر موتورولا مجددا فعالیت خود را در زمینه تولید گوشی‌ های هوشمند گسترش داده است. یکی از گوشی‌ های میان‌ رده که کیفیت بالا و عملکرد مناسبی دارد، گوشی موتورولا موتو جی ۵۲ به شمار می‌ رود. نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع امولد و با نرخ نوسازی 90 هرتزی بر روی این گوشی قرار گرفته است. بد نیست بدانید که کاربران می توانند از فضای روبروی حدود ۸۷ درصد را به عنوان نمایشگر در اختیار داشته باشند. مغز متفکر گوشی موتورولا Moto G52 یک تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بوده که برای اجرای بازی های سنگین نیز می تواند قدرت خود را به رخ بکشد. علاوه بر این استفاده از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای ساخت این گوشی نیز کمک خواهد کرد که در تصویربرداری نیز بتوانید از عملکرد مناسب آن بهره مند شوید. باتری گوشی موتورولا Moto G52 نیز 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته که با شارژر سریع 30 وات در مدت زمان کوتاهی می توان مجددا آن را شارژ نمود. این گوشی را می توانید با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خریداری نمایید.

گوشی پوکو M5s

لیست بهترین گوشی ها تا قیمت 10 میلیون تومان را که مرور می‌ کنیم، به یک محصول از زیرمجموعه شیائومی یعنی برند پوکو خواهیم رسید. پوکو در چند سال اخیر توانسته است گوشی های فوق العاده را با قیمت مناسب روانه بازار نماید. بررسی ها نشان می دهد که گوشی پوکو M5s یک گزینه ایده آل برای کاربران خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴۳ اینچ بوده که با پنل AMOLED می تواند عملکرد قابل قبولی به اجرا بگذارد. یکی از بخش‌ های جذاب گوشی پوکو M5s، بهره‌ مندی از ۴ سنسور دوربین خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی بوده که در کنار 3 سنسور دیگر می تواند تصاویری با کیفیت بالا در خروجی نمایش دهد .سنسورهای ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق برای ثبت تصاویر هنری به کمک شما خواهند آمد.

پوکو این گوشی خود را در نسخه های ۴ گیگابایتی و 6 گیگابایتی روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این برای خرید گوشی قسطی M5s به عنوان یکی از بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان می توانید از نسخه‌های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه داخلی نیز بهره مند شوید. باتری گوشی پوکو M5s نیز با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می تواند تا ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد توان مورد نیاز گوشی را تامین نماید.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان در بازار کدام است؟

در کنار گوشی هایی که معرفی کردیم، چند مدل دیگر نیز می توانند برای کاربران انتخابی مناسب باشند. به عنوان مثال گوشی Galaxy M32 یک گوشی خوش قیمت و با کیفیت از برند سامسونگ در این لیست خواهد بود. علاوه بر این می توانید به سراغ گوشی های دیگر از شیائومی نیز بروید. در عین حال ما به شما توصیه می کنیم که گوشی گلکسی A23 و همچنین ردمی نوت ۱۱ را به صورت ویژه در نظر داشته باشید.

 

ثبت دیدگاه