پروفایل

بهترین و مناسب ترین گوشی برای دانش آموزان صرفا یک گوشی گران قیمت نخواهد بود. همانگونه که می دانید در زمان همه گیری ویروس کرونا، بخش زیادی از فعالیت های دانش آموزان به صورت اینترنتی و تحت کلاس های آنلاین انجام می گرفت. شرایطی که موجب شد استقبال برای خرید گوشی دانش آموزی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در این میان برای انتخاب مناسب ترین گوشی دانش آموزی لازم است چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

در دنیایی که گوشی‌ های هوشمند با تنوع بالا و عرضه می شوند و بخش زیادی از زندگی را تحت تاثیر قرار داده اند، انتخاب بهترین گزینه می تواند کاری دشوار باشد. غیر حضوری شدن کلاس های درس بنابر دلایل مختلفی امکان پذیر خواهد بود. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین گوشی های دانش آموزی بپردازیم.

نکات مهم جهت خرید بهترین گوشی برای دانش آموزان

خرید بهترین گوشی برای دانش آموزان به مانند انتخاب یک گوشی هوشمند توسط گیمرها و علاقه مندان به عکاسی نیاز به بررسی فاکتورهای مختلف دستگاه مورد نظر خواهد داشت. نخستین موضوعی که باید در نظر بگیرید این است که انتخاب یک گوشی با سخت افزار قدرتمند نیاز به پرداخت هزینه‌ های زیادی دارد. با توجه به اینکه معمولا دانش آموزان فعالیت های معمولی و روزانه مانند باز کردن فایل ها، وب گردی و اجرای اپلیکیشن های معمولی را انجام می دهند، نیاز نیست که به دنبال خرید یک گوشی رده بالا و گرانقیمت بروند.

مقدار رم RAM

اگر به دنبال خرید مناسب ترین گوشی برای دانش آموزان هستید، یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید مقدار رم یا حافظه دسترسی تصادفی خواهد بود. هر اندازه مقدار رم بالاتر باشد، سرعت مناسب تر و عملکرد بهتری در پردازش امور، مشاهده خواهید کرد. گوشی با رم بالا نرم افزارها را بدون کندی و با سرعت مناسب اجرا خواهد نمود. در حال حاضر گوشی های قدرتمند با رم ۸ گیگابایت و ۱۶ گیگابایتی نیز در بازار عرضه می‌ شوند. دانش‌آموزان عزیز نیاز به پرداخت هزینه زیاد برای خرید گوشی هوشمند ندارند. یک گوشی با رم ۴ گیگابایتی نیز می‌ تواند نیازهای شما را برطرف کند.

حافظه داخلی

فاکتور مهم دیگر که برای خرید بهترین گوشی دانش آموزی بررسی می شود، مقدار حافظه داخلی دستگاه خواهد بود. هر اندازه فاصله حافظه داخلی با حافظه دسترسی یعنی رم بیشتر شود، سرعت دستگاه پایین تر خواهد آمد. سعی کنید یک گوشی با حافظه داخلی مناسب جهت ذخیره سازی کلیپ ها و فایل های دریافت شده انتخاب نمایید. در عین حال حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز می تواند برای یک گوشی دانش آموزی مناسب باشد.

واحد پردازنده مرکزی یا CPU

قلب تپنده گوشی های هوشمند که CPU نامیده می‌ شود نیز از جمله مواردی بوده که در انتخاب و خرید گوشی برای دانش آموزان می تواند بررسی شود. اگر به دنبال اجرای ساده ترین کارها مانند باز کردن یک فایل PDF هستید یا قصد اجرای حرفه ای ترین بازی ها را دارید، مهمترین قطعه ای که درگیر می شود CPU خواهد بود. دانش آموزان با یک گوشی میان رده می‌ توانند تمام اپلیکیشن‌ های کلاس های آنلاین را مورد استفاده قرار دهند.

سیستم عامل و قدرت اتصال به اینترنت

یکی دیگر از مهمترین فاکتورها برای خرید مناسب ترین گوشی دانش آموزی، سیستم عامل و نرم افزار دستگاه خواهد بود. توصیه ما به شما این است یک گوشی با سیستم عامل اندروید خریداری کنید. با توجه به اینکه بخش زیادی از برنامه های کلاس های آنلاین مانند برنامه شاد، سازگاری کامل ای با این سیستم عامل دارند، بدون افت سرعت می توان آن را اجرا نمود. در این میان یکی از لازمه‌ های اصلی دیگر، کیفیت و قدرت اتصال گوشی به اینترنت خواهد بود. خوشبختانه بخش زیادی از گوشی های هوشمند ای که امروزه در بازار عرضه می شوند با پشتیبانی از شبکه LTE، سرعت قابل قبولی را از خود نشان می دهند.

سایر موارد

مواردی که بیان کردیم مهمترین فاکتورها جهت انتخاب بهترین گوشی برای دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیرند. در عین حال چند نکته دیگر نیز می توانند مکمل گزینه های فوق باشند. به عنوان مثال ظرفیت باتری به شما کمک می کند تا مدت زمان بیشتری را بتوانید مشغول استفاده از گوشی هوشمند خود شوید. علاوه بر این کیفیت صفحه نمایش و ابعاد آن نیز در این زمینه تاثیر گذار هستند.

بهترین گوشی ها برای دانش آموزان کدامند؟

پس از آنکه راهنمای خرید بهترین گوشی برای دانش آموزان را بیان کردیم، می توانیم چند گزینه کاربردی را نیز در بازار معرفی نماییم. از میان انواع گوشی های هوشمند، موارد زیر می توانند به عنوان مناسب ترین گزینه ها مد نظر قرار گیرند.

گوشی سامسونگ گلکسی A03

یکی از بهترین گوشی ها برای دانش آموزان گلکسی A03 خواهد بود. این گوشی با طراحی ساده اما زیبا به واسطه صفحه نمایش با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، می تواند پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشد. علاوه بر این خوش قیمت بودن گوشی سامسونگ گلکسی A03 نیز یک فاکتور مهم دیگر بوده که ما را مجاب کرد آن را در میان بهترین گوشی ها برای دانش آموزان قرار دهیم. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید با امکان بروزرسانی و همچنین بهره‌ مندی از رم ۴ گیگابایتی فاکتورهای مهمی هستند که در این زمینه می‌ توانند به شما کمک کنند. علاوه بر این باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی این گوشی نیز برای کارهای دانش آموزی می تواند کافی باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A23

اگر به دنبال خرید مناسب ترین گوشی برای دانش آموزان هستید، توصیه ما به شما بررسی گلکسی A23 خواهد بود. این گوشی هوشمند که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده است، با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۲ و با بهره مندی از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی کیفیت بالایی در اجرای نرم افزارها از خود نشان می دهد. در کنار این موارد این گوشی یک تراشه قدرتمند به همراه رم ۴ گیگابایتی و باتری با توان عالی جهت اجرای برنامه‌ های دانش‌ آموزان خواهد داشت. سامسونگ این گوشی خود را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار می‌ کند.

گوشی شیائومی Redmi 10C

در ادامه معرفی بهترین گوشی برای دانش آموزان به سراغ یک محصول از برند شیائومی می رویم. گوشی شیائومی مدل Redmi 10C به واسطه قیمت مناسبی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای دانش آموزان خواهد بود. شیائومی این گوشی خود را با یک پردازنده با کیفیت روانه بازار می‌ کند. تراشه 4G Snapdragon 680 که بر روی این گوشی ۶.۷ اینچی قرار گرفته است، قدرت بالایی در پردازش امور از خود به اجرا خواهد گذاشت. علاوه بر این حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای کاربران می توانند مناسب باشند. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با سیستم عامل اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A04e

اگر قصد خرید ارزان ترین گوشی برای دانش آموزان را دارید، می توانید به سراغ سامسونگ A04e بروید. این گوشی دو سیم کارته با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته است. علاوه بر این صفحه نمایش ۶.۵ اینچی نیز می‌ تواند کیفیت مناسبی در اجرای محتواها از خود نشان دهد. با وجود قیمت مناسب گوشی سامسونگ گلکسی A04e، این محصول از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گوشی شیائومی POCO C40

خرید مناسب ترین گوشی برای دانش آموزان را می توانید از میان محصولات متنوع شیائومی انجام دهید. همانگونه که می دانید شیائومی در چند سال اخیر انواع گوشی های میان رده را با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار کرده است. این گوشی از شیائومی نیز از جمله محصولاتی بوده که برای دانش آموزان می تواند انتخابی مناسب باشد. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۴ گیگابایتی تمام فاکتورهای لازم برای انتخاب یک گوشی دانش آموزی خواهند بود. علاوه بر این گوشی ارائه شده توسط شیائومی با باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با پردازنده توانمند در اختیار کاربران قرار داده می شود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A13، بهترین گوشی برای دانش آموزان

مواردی که عنوان کردیم می توانند بهترین گوشی برای دانش آموزان باشند. در عین حال اگر نظر ما را در خصوص بهترین گوشی دانش آموزی می خواهید، توصیه ما به شما بررسی سامسونگ گلکسی Galaxy A13 خواهد بود. این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی می تواند برای اجرای اپلیکیشن های مختلف کیفیت خود را نشان دهد. علاوه بر این سامسونگ از یک پردازنده اگزینوس ۸۵۰ برای ساخت این گوشی خود استفاده کرده است. در کنار انجام کارهای دانش آموزی می توانید با 4 سنسور دوربین که بر روی پنل پشتی این گوشی قرار گرفته اند، تصاویر جذابی را به ثبت برسانید. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که در این زمینه نیز توان بالایی از خود نشان می دهد.

جمع بندی

خرید بهترین و مناسب ترین گوشی برای دانش آموزان را می توانید از محصولاتی میان رده و با قیمت مناسب انجام دهید. لازم نیست که یک گوشی با دوربین حرفه‌ ای یا پردازنده قدرتمند را در نظر بگیرید. انواع گوشی های سامسونگ و شیائومی به واسطه قیمت مناسبی که دارند برای دانش آموزان می توانند انتخابی کاربردی باشند.

 

ثبت دیدگاه