پروفایل

معرفی بهترین بازی های PS5، علاقه مندان به پلی استیشن بخوانند

انتخاب بهترین بازی های پلی استیشن 5 از میان گزینه های متعددی که وجود دارد کاری دشوار به شمار می‌ رود. اگر از جمله علاقه مندان به بازی های کامپیوتری با استفاده از کنسول های پلی استیشن هستید، به طور حتم نسبت به بازی های محبوب آن آشنایی کامل خواهید داشت. انجام بازی با بهترین بازی های PS5 به شما کمک می کنند تا لحظاتی جذاب و شاد را بتوانید برای خود و دوستان رقم بزنید. با توجه به این امر ما تصمیم گرفته‌ ایم که در این مطلب به معرفی بهترین بازی های جدیدترین کنسول بازی سونی بپردازیم.

بازی Horizon Forbidden West

بدون تردید یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۵ را می توان بازی Horizon Forbidden West معرفی نمود. جذابیت بالای این بازی هر گیمری را ترغیب می کند تا انتها به انجام آن مشغول شود. افزودن شخصیت های جالب و جدید به این بازی موجب شده است توجه بخش زیادی از گیمرها به آن جلب شده و برای انجام ماموریت های جانبی بتوانند فضایی فوق‌ العاده را تجربه کنند. یک نمایش خیره کننده از بازی Horizon Forbidden West تا ساعت ها شما را مشغول خواهد نمود.

بازی Hitman 3، از بهترین بازی های پلی استیشن ۵

گزینه بعدی در لیست بهترین بازی های PS5 می تواند Hitman 3 باشد. پس از آن که در سال ۲۰۱۲ بازی Hitman: Absolution رونمایی شد، بازخورد ایده آلی به دست آورد. گیم پلی بازی Hitman 3 و نوع طراحی ماموریت ها جذابیت کافی برای کاربران خواهند داشت. بخش زیادی از کارشناسان بر این باورند که این نسخه از بازی هیتمن را می توان بهترین گزینه در میان بازی های سه گانه معرفی نمود. در ساخت این بازی مکان های جدیدی مانند چین، آرژانتین و دبی اضافه شده که طراحی آن ها خارق العاده بوده است. با انجام این بازی می توانید به قدرت کنسول پلی استیشن ۵ بیشتر پی ببرید.

بازی محبوب Assassin's Creed Valhalla

همه ما می‌دانیم که استودیو یوبیسافت را با بازی Assassin's Creed Valhalla می شناسند. نسخه جدید بازی ارائه شده توسط این استودیو با تغییرات زیاد می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های PS5 خود را معرفی نماید. در جدیدترین بازی ارائه شده که منتقدان نیز از آن استقبال زیادی به عمل آورده اند باید به دنیای وایکینگ ها بروید. داستان این بازی به شکلی است که همزمان با مبارزه وایکینگ ها در سال ۸۲۳ میلادی باید به عنوان یک وایکینگ به جنگ با بریتانیا رفته و فاتح نبردهای جذاب شوید. با وجود اینکه سری بازی های Assassin's Creed افت و خیز زیادی داشته اند ولی نسخه جدید ارائه شده توسط این کمپانی با استقبال چشمگیری همراه شده است.

بازی Sackboy: A Big Adventure

مورد بعدی از لیست بهترین بازی های پلی استیشن ۵ یک بازی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. بازی Sackboy: A Big Adventure با توجه به گیم پلی فوق العاده ای که دارد برای کاربران در هر رده سنی می تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد. در این بازی باید با استفاده از قهرمانان عروسکی به ماجراجویی خود در سیارات مختلف بپردازید. در این حین برای کاراکتر بازی اتفاقات جذاب و هیجان انگیزی رخ خواهد داد.

بازی Ratchet and Clank Rift Apart

یکی از بهترین بازی های PS5 که تنها برای این کنسول منتشر شده، بازی Ratchet and Clank Rift Apart نام دارد. گیم پلی جذاب و سراسر هیجان این بازی می‌ تواند تا ساعت ها شما را در پای کنسول بازی نگه دارد. لحظه های اکشن نفس گیر با شخصیت های دوست داشتنی هر آنچه کاربران نیاز داشته باشند را به اجرا می گذارند. قدرت کنسول بازی پلی استیشن ۵ به سازندگان بازی Ratchet and Clank Rift Apart اجازه داده تا هر آنچه که در ذهن خود مرور کرده اند را بدون محدودیت سخت افزاری در این بازی به اجرا بگذارند. مراحلی دیوانه وار با سرعت عمل و اکشن های بی نظیر در این بازی طراحی شده اند. از جمله ویژگی‌ های فنی بازی Ratchet and Clank Rift Apart می‌ توان به نداشتن لودینگ محسوس هنگامی که قصد دارید به محیط دیگر انتقال یابید اشاره نمود. در خصوص این بازی بد نیست بدانید که جوایز متعددی را به عنوان بهترین بازی خانوادگی و بهترین انیمیشن نیز به دست آورده است.

بازی Elden Ring، کاندید بهترین بازی های PS5

اگر بر اساس نظر ما بخواهید یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۵ را خریداری کنید، به شما Elden Ring را معرفی خواهیم کرد. ویدیو فرام سافتور با طراحی این بازی توانسته است که یکی از جذاب ترین گیم هایی که در چند سال اخیر عرضه شده اند را رونمایی کند. تقریبا گیمرها به تمام چیزی که از یک بازی جذاب نیاز دارند دسترسی خواهند داشت. هر اندازه که کاربر در انجام این بازی جلوتر برود، متوجه خواهد شد که جهان آن وسیع تر بوده و با تنوع گسترده و مثال زدنی می تواند یک گیم پلی شگفت انگیز داشته باشد. تنوع فوق العاده سلاح ها، مهارت ها و کلاس ها به قدری عالی هستند که کاربران تا آخرین لحظات بازی می توانند آیتم های جدید را جستجو کنند.

بازی Demon's Souls

در ادامه معرفی بهترین بازی های PS5 به بازی Demon's Souls خواهیم رسید. در همان ابتدا و بعد از رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ این بازی جذاب که با همکاری ژاپن استودیو و اکتیو بلو پوینت ساخته شده بود توانست توانایی های فنی کنسول را به بهترین شکل به رخ بکشد. کاربران با انجام این بازی می‌ توانند تجربه ای مدرن و بهینه با تغییرات جزئی نسبت به هسته اصلی بازی داشته باشند. نسبت به نسخه اصلی پیشرفت های گرافیکی بازی از طراحی دشمنان و جهان گرفته تا نورپردازی ها زیباتر شده و علاقه مندان به بازی ها با درجه سختی بالا می توانند یک فضای فوق العاده هیجان انگیز را تجربه نمایند.

بازی Hades

بدون تردید یکی از بهترین بازی هایی که در چند سال اخیر روانه بازار شده است، بازی Hades خواهد بود. کاربران می توانند تجربه ای درجه یک را هنگام انجام این بازی داشته باشند. بازی Hades یک بازی روگ لایک بوده که در آن فرزند Hades یعنی کاراکتر Zagreus توسط کاربران هدایت می شود. کاربر باید بتواند برای رسیدن به کوه المپ این کاراکتر را به بهترین شکل هدایت نماید. شاید در نگاه اول مسیر ساده به نظر برسد. در عین حال مسیر خطرناک و چالش‌ های مختلفی که مملو از دشمنان هستند موجب خواهد شد که نیاز به مهارت بالایی برای طی کردن آن داشته باشید. این بازی به حدی عالی طراحی شده که تجربه اعتیادآوری برای گیمرها به همراه خواهد داشت. بازی Hades به شکلی است که پیدا کردن ایراد از آن بسیار سخت بوده و دل کندن از بازی نیز به هیچ عنوان کاری آسان نخواهد بود.

بازی Spider Man: Miles Morales

اگر به دنبال انجام یک بازی خاص هستید، توصیه می کنیم بازی Spider Man: Miles Morales را مورد بررسی قرار دهید. نسل جدیدی از بازی های اسپایدرمن با گیم پلی جذاب و مراحل هیجان انگیز به خوبی می تواند رضایت کاربران را جلب نماید. در این نسخه از بازی اسپایدرمن، به مایلز قدرت های جدیدی اضافه شده که در گیم پلی بازی تاثیر بسزایی خواهند گذاشت. گیمر قادر است داستان های جذاب را با شخصیت های دوست داشتنی تجربه نماید. جنبه احساسی بازی به حدی خواهد بود که موجب می شود نسل گذشته بازی های اسپایدرمن را فراموش کنید.

بازی Returnal

اکنون می خواهیم یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های PS5 را به شما معرفی کنیم. این بازی می‌ تواند تا ساعت ها کاربران را هیجان زده کرده و آن ها را به نمایشگر ذخیره نماید. با انجام بازی Returnal شما می‌ توانید به یک تمدن نابود شده قدم بگذارید. با وارد شدن به این تمدن می توانید خرابه هایی را مشاهده کرده که از جذابیت بالایی برخوردار هستند. مواجه شدن با چالش های گوناگون و شخصیت های متنوع موجب شده است که بازی Returnal را به عنوان یکی از متفاوت ترین و بهترین بازی های پلی استیشن ۵ معرفی کنیم. طراح به خوبی توانسته است فضاسازی بازی را با گرافیت بالا انجام داده و صحنه‌ های مختلف را با آیتم های گوناگون طراحی نماید. از جمله ویژگی‌ های بازی Returnal می‌ توان به حمله دشمنان با استراتژی مناسب بیان نمود.

بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut

با وجود اینکه بازی Ghost of Tsushima در ابتدا برای کنسول بازی پلی استیشن 4 طراحی شده بود ولی با تصمیم استودیو ساکر پانچ پروداکشنز، نسخه Director's Cut نیز برای پلی استیشن ۵ روانه بازار شد. در این نسخه از بازی می توان نسبت به نسخه اصلی بهبودهای گرافیکی را مشاهده کرد. مسیرهای جدیدی که بر روی بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut قرار گرفته این امکان را فراهم کرده که یک داستان فوق العاده و فرعی در مکانی جدید را بتوان مشاهده نمود. با توجه به محتوای اختصاصی این بازی می توان آن را در میان لیست بهترین بازی های پلی استیشن ۵ قرار داد.

سخن پایانی

بدون تردید معرفی بهترین بازی های PS5 از میان لیست بلند بالای بازی ها کاری دشوار است. انتخاب بهترین بازی با توجه به سلیقه کاربران صورت می گیرد. در عین حال ما تلاش کرده‌ ایم که در لیست بالا سلایق متفاوت را در نظر گرفته و بهترین بازی های پلی استیشن ۵ را به شما معرفی کنیم.

سوالات متداول

بهترین بازی پلی استیشن ۵ کدام است؟

از میان لیستی که معرفی کردیم می‌ توانید به بازی Elden Ring و همچنین Demon's Souls نگاه ویژه داشته باشید.

بهترین بازی نقش آفرینی PS5 کدام است؟

از جمله بهترین بازی های نقش آفرینی که برای کنسول بازی پلی استیشن ۵ انتشار یافته می توان به Elden Ring اشاره نمود.

گرافیک بازی Demon's Souls چگونه است؟

این بازی را با گرافیک بالا می‌ توان از جمله هیجان انگیزترین و جذاب ترین بازی های کنسول پلی استیشن ۵ معرفی نمود.

 

ثبت دیدگاه