پروفایل

بهترین اسپیکر برای مهمانی و دورهمی

اگر قصد خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی، جشن‌ ها و دورهمی‌ ها را دارید، لازم است چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. امروزه انواع اسپیکر برای برگزاری جشن‌ ها و رویدادها در فضای باز طراحی و روانه بازار می‌ شوند. هر کدام از اسپیکرها دارای ویژگی‌ های خاص هستند. نوع طراحی و ساخت اسپیکر به گونه‌ ای است که برخی از آن ها می‌ توانند برای رویدادهایی خاص مناسب باشند. به عنوان مثال بر روی برخی از اسپیکرها چراغ‌ های ال ای دی قرار گرفته که می‌ توان از نورپردازی آن ها برای زیباتر کردن فضا استفاده نمود. علاوه بر این قابلیت هایی مانند کارائوکه نیز بر روی اسپیکرها قرار دارند که می‌ توانند در مهمانی‌ ها جذابیت حضور را بالاتر ببرند.

اگر قصد خرید بهترین اسپیکر ارزان قیمت برای مهمانی را دارید و یا به دنبال خرید اسپیکر قدرتمند و گران قیمت برای مهمانی‌ ها و دورهمی‌ ها هستید، ما خرید گزینه‌ های زیر را به شما پیشنهاد می‌ دهیم.

معرفی بهترین اسپیکر برای مهمانی

با توجه به اینکه هنگام خرید اسپیکر برای مهمانی گزینه‌ های متعددی از برندهای مختلف پیش روی شما قرار می‌ گیرند، بهتر است که در انتخاب و خرید خود نهایت دقت را داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo Portable A3395H11

اگر قصد خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی و دورهمی را دارید، توصیه ما به شما بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo Portable A3395H11 است. یک اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت که از استانداردهای روز دنیا بهره می‌ برد. هم با اتصال سیمی و هم با اتصال بلوتوثی می‌ توانید به این اسپیکر متصل شوید. انکر در چند سال اخیر توانسته انواع اسپیکرهای بلوتوثی را با قابلیت‌ های مختلف روانه بازار کند. مجهز شدن به باتری توانمند، ویژگی‌ های روز و همچنین قیمت مناسب سبب شده است که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo Portable A3395H11 گزینه ای عالی برای خرید باشد. این اسپیکر بلوتوثی دارای بدنه پلاستیکی و فلزی بوده که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. یک اسپیکر مشکی رنگی که به واسطه ابعاد مناسب و وزن ۳.۵ کیلوگرمی به راحتی می‌ توان آن را حمل نمود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این اسپیکر انکر از نوع لیتیوم پلیمر است. برای شارژ کردن باتری این اسپیکر ۴ ساعت زمان نیاز دارید.

یکی از ویژگی‌ هایی که سبب شده است ما اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo Portable A3395H11 را به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت برای مهمانی‌ ها معرفی کنیم، بهره‌ مندی از گواهینامه IPX7 به شمار می‌ رود. این گواهینامه تایید می‌ کند که محصول ارائه شده در برابر رطوبت و آب مقاوم است. رقص نور قرار گرفته شده و جلوه‌ های بی‌ نظیر این اسپیکر هماهنگ با موسیقی ریتم خود را نمایش خواهند داد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo Portable A3395H11 به شما امکان اتصال به اسپیکرهای همسان را می‌ دهد. امکان وصل کردن این اسپیکر به ۱۰۰ اسپیکر دیگر وجود دارد. از ورودی میکروفون و دکمه‌ های کنترل صدا و موسیقی نیز می‌ توان بر روی این اسپیکر مشاهده نمود. کیفیت بالای این اسپیکر به لطف بهره‌ مندی از تکنولوژی Bassup شما را راضی می‌ کند.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5

گزینه بعدی که ما در لیست بهترین اسپیکرها برای مهمانی قرار داده‌ ایم، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 است. یک اسپیکر نسل جدید از برندی محبوب که از ویژگی‌ های روز بهره می‌ برد. طراحی و ساخت این اسپیکر بلوتوثی به گونه‌ ای صورت گرفته است که علاوه بر طراحی جذاب دارای درایورهای بهبود یافته است. با خرید این اسپیکر شما می‌ توانید سطح جدیدی از سیستم‌ های صوتی Portable را مشاهده نمایید. یک باتری با ظرفیت بالا بر روی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 قرار دارد. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 به صورت کاملا خلاقانه طراحی شده و از ویژگی‌ های روز بهره می‌ برد. بدنه مقاوم این اسپیکر در برابر آب و گرد و غبار نیز به شما اطمینان می‌ دهد که در هر شرایط می‌ توانید از آن استفاده نمایید. باتری توانمند قرار گرفته شده بر روی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 نیز کمک می‌ کند که پس از یک بار شارژ شدن تا ۲۰ ساعت بتوانید از اسپیکر استفاده کنید. این اسپیکر مجهز به فناوری شارژ سریع است. بهره‌ مندی از تکنولوژی‌ های اختصاصی نیز کمک می‌ کند تا هنگام گوش دادن به موسیقی بتوانید از امکانات فوق العاده‌ ای استفاده نمایید. یادآور می‌ شویم که اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 مجهز به گواهی IP67 بوده که مقاومت آن را در برابر آب بالا می‌ برد. به همین علت در کنار استخر نیز می‌ توان از اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4

اگر قصد خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی و دورهمی را دارید و به دنبال یک گزینه عالی هستید، اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4 را به شما پیشنهاد می‌ دهیم. یک استیکر با وزن سبک، کیفیت ساخت بالا و توان عالی که از ویژگی‌ های روز بهره می‌ برد. اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4 را می‌ توان یک سیستم حرفه‌ ای نام برد. بهره‌ گیری از قابلیت‌ های کنترل در این سیستم صوتی کمک می‌ کند که امکانات ویژه‌ ای در اختیار داشته باشید. یکی از بارزترین ویژگی‌ هایی که سبب شده است ما اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4 را به عنوان بهترین اسپیکر برای مهمانی و دورهمی معرفی کنیم، بهره‌ گیری از سفارشی سازی اکولایزر است. نسبت سیگنال به ویس در این اسپیکر بی‌ نظیر بوده و به راحتی می‌ توانید قابلیت‌ های مختلفی برای تنظیمات صدا در اختیار داشته باشید. اگر چند دقیقه از اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4 استفاده نکنید، به صورت اتوماتیک به خواب عمیق فرو می‌ رود. به همین علت در مصرف باتری صرفه‌ جویی به عمل خواهد آمد. به لطف وجود چراغ‌ های ال ای دی بر روی این سیستم صوتی هنگام روشن کردن در مهمانی و دورهمی فضای بی‌ نظیری را رقم می‌ زند. اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4 به راحتی شارژ می‌ شود. این سیستم صوتی را می‌ توان به انواع سیستم‌ های صوتی حرفه‌ ای نیز متصل کرد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710

بدون شک هنگامی که صحبت از خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی می‌ شود، نام اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710 خواهد درخشید. یک اسپیکر بی‌ نظیر با کیفیت ساخت بالا و مجهز به امکانات روز که شما را از صدایی واضح و بلند بهره‌ مند خواهد کرد. اسپیکرهای ارائه شده توسط این برند می‌ توانند در رقابت با محصولات برندهای دیگر به راحتی پیروز شوند. طراحی و ساخت اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710 به گونه‌ ای صورت گرفته که با الگوهای نور زیبا، تجربه بصری شگفت انگیزی برای شما رقم می‌ زنند. معمولا در طراحی اسپیکرهای جی بی ال سلیقه تمام افراد مد نظر قرار می‌ گیرد. این اسپیکر بلوتوثی از گواهینامه IPX4 نیز بهره‌ مند شده است. به همین علت می‌ توان محصولی مقاوم در برابر آب در اختیار داشت. با هدف جابجایی آسان اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710، چرخ‌ های مقاوم در کنار دسته آن قرار گرفته‌ اند. با نوربرداری بی‌ نظیر اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710 هنگامی که آهنگ را تنظیم می‌ کنید سبک نورپردازی نیز همگام‌ سازی شده و فضایی جذاب به وجود می‌ آورد.

صدایی که از اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710 به گوش می‌ شنوید نیز کیفیت ایده آلی دارد. یک اسپیکر بلوتوثی با دو درایو ۲۳ میلیمتری که خروجی قدرتمند و حساسیت بالایی به همراه خواهد داشت. پشتیبانی از انواع فلش مموری و همچنین پخش آهنگ با فرمت‌ های مختلف را می‌ توان ویژگی‌ های دیگر اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710 نام برد. یادآور می‌ شویم که با جک ۳.۵ میلیمتری می‌ توانید اتصال سیمی را به اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 710 انجام دهید.

سخن پایانی

اگر قصد خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی را دارید، گزینه‌ های متنوعی را ما در فروشگاه اینترنتی وال تل پیش روی شما قرار داده‌ ایم. انواع اسپیکر بلوتوثی در رده‌ های قیمتی مختلف در اختیار شما قرار می‌ گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه